Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.851 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.582 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Korting misgelopen

Ik bestelde een aantal dure producten en kreeg 10% korting. De ochtend na mijn bestelling ontving ik een e-mail dat ik 15% korting kon krijgen. Ik heb gevraagd per mail of ik alsnog de 5% kon krijgen op mijn gedane bestelling, maar dat kon niet. Ik vind dat niet sympathiek.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Het is inderdaad niet mogelijk een korting toe te passen op een bestelling met een besteldatum die niet overeenkomt met de begin en einddatum van de kortingsactie. Black Friday was op vrijdag, niet op een dag eerder. Sorry. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
3 mei 2023

Terrible, products sold are not new.

Terrible. Two products ordered are from production date in 2020. So 3 years and 3 months after. The products are probably unsold items. The customer service was not empathic. I will never purchase with Haarshop any longer as my trust in them has stopped.
7 jul 2023
Het komt geregeld voor dat de levering niet binnen de 24 u gebeurd maar naar 48u. Ook ik ben een Belgische klant en kan normaal zonder BTW bij u aan kopen (btw weerlegd) dit krijg ik ook niet geregeld. Anders zou ik misschien wekelijk bij u bestellen.
25 mei 2023
Beter naar klant communiceren en niet doordat je zelf belt na dagen over de staat van de bestelling dat je dan ineens te horen krijgt dat het artikel toch niet meer op voorraad is, dus heb opnieuw ergens anders maar moeten bestellen! Slechte service!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het bestelde artikel niet in voorraad is. Ik kan me voorstellen dat je de melding met de informatie over de vertraging wellicht over het hoofd hebt gezien in je winkelmandje. De leverdatum van het artikel is nog onbekend. Wanneer je niet langer wenst te wachten kan onze klantenservice je bestelling altijd kosteloos annuleren. Neem hiervoor contact op per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
De snelheid van de levering was echt super daarvoor ook echt 5 sterren. Maar het invullen van jullie formulier lukte niet. Later nog app contact gehad want mijn pakje zou naar de Verenigde Staten gaan. Gelukkig is alles goed gekomen.
1 nov 2023
1,5 week geleden een bestelling gedaan. 4 dagen niets gehoord, zelf gebeld. Er werd mij verteld dat er niet voldoende gel bussen in voorraad waren, maar dat ik afgelopen maandag of dinsdag zou ontvangen. Nu nog steeds niets gehoord.
1 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik zie dat er goed contact is geweest met onze klantenservice en dat je ervoor gekozen hebt de bestelling voor een deel te annuleren. Onze klantenservice heeft dit voor je verwerkt en een deel teruggestort. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
SV
Sanne V.
Utrecht
9 nov 2023

Wielen rolden niet

Ben erg ontevreden omdat mijn kappersfiets niet kon rijden. “De wieltjes werken alleen op vloerbedekking” was het antwoord van de klantenservice. Er werd niets aan gedaan. (Ooit een kapperszaak met vloerbedekking gezien?)
9 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de kunststof wieltjes niet soepel rijden. Het klopt dat onze klantenservice jou dat als voorbeeld heeft gegeven omdat een gladde tegelondergrond geen grip biedt voor gladde kunststof wieltjes. Er zijn ook kwalitatief hogere uitvoeringen met "skeeler wieltjes" die soepeler rollen op een gladde ondergrond. Uiteraard kunnen wij ongebruikte artikelen retour nemen binnen 14 dagen. Hierop heb je aangegeven dat je al een oplossing hebt bedacht en er zelf andere wieltjes onder hebt gemonteerd. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
28 jun 2023
Eén product dat ik vaak bestel zou over paar dagen weer leverbaar zijn. Was niet zo en is tijdelijk helemaal niet leverbaar. Drie producten besteld en betaald maar slechts 2 geleverd. Nalevering wel snel gedaan.
Heb het pakket nooit ontvangen! Post nl onbereikbaar. Er staat dat ik het heb ontvangen, maar i.p.v. mijn shampoo, is er een ander pakket afgeleverd. Het is door de war gehaald. Zou het graag willen ontvangen.
10 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering niet goed is verlopen. Sorry voor het ontstane ongemak. Mocht het pakketje nog steeds niet terecht zijn, neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
19 okt 2023
Post.nl is niet aan de deur geweest alhoewel we thuis waren. Pakketjes is pas dagen later in een winkel in de naburige gemeente bezorgd. Moesten speciaal naar daar rijden om het pakketje in ontvangst te nemen
20 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering op deze manier is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling geweest. We hebben de klacht opgenomen en ingediend bij de vervoerder. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
4 jun 2023
Mijn tondeuse werkt totaal niet naar behoren! Laat de helf haar nog staan . Maar mag ze niet retourneren omdat ik ze gebruikt heb . 1 keer om te proberen of ze goed werkt! Nooit bestel ik hier nog op.
5 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat de tondeuse niet doet wat je ervan had verwacht. Helaas kunnen wij gebruikte hygiëne tools niet retour accepteren omdat deze niet meer verkocht kunnen worden. Dit is ook met jou besproken. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
21 jun 2023
terugzending is op de kosten van de koper. voor een klein product moet je echt pakketkosten betalen. DUS niet van Haarshop iets kopen dat je niet zeker weet of je 100% dat product wil hebben of niet.
21 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review. Info met betrekking tot de retourkosten staat zowel op het door jouw ingevulde retourformulier als onder het kopje 'Klantenservice', 'Retourneren' op onze website. Dit maakt de review mijn inziens niet terecht. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

Lekkage produkten

Pakketje werd snel geleverd, maar verhuisde na 2 dagen van Sleepstraat Gent naar Ledebergplein. De twee flacons waren niet goed afgesloten waardoor er produkt (haarbalsem) is vrijgekomen in de doos.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de producten hebben gelekt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Zojuist heb ik nagekeken of er inmiddels al contact was geweest met onze klantenservice, zij hebben nog niets van jou vernomen. Onze klantenservice zal vandaag per e-mail contact met je opnemen om dit voor je op te lossen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
10 mei 2023

Prijsverdubbeling

Ik vind het niet kunnen dat een product zonder enige communicatie in prijs is verdubbeld. Bestel je zoals altijd je favoriete product voor de bekende prijs van 6,95, krijg je 30 ipv 57 gram
11 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat, het door jou geliefde product, helaas fors is gestegen in prijs. In een vrije markt heeft iedere aanbieder van professionele haar-, beauty- en nagelproducten zijn eigen prijsbeleid. Zo ook wij. Ons assortiment is scherp geprijsd. Veel producten kunnen we tegen de goedkoopste prijs aanbieden maar helaas niet alle producten. Dit komt omdat ons prijsbeleid o.a. is gebaseerd op de maximale continuïteit van ons aanbod. Met andere woorden; wij doen er alles aan om te voorkomen dat we een 'nee' moeten verkopen aan onze klanten. Wij kopen dus alleen rechtstreeks in bij onze vaste betrouwbare leveranciers en kopen geen restpartijen op waardoor de continuïteit van ons assortiment goed gewaarborgd is. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Ik heb nu 3 keer besteld en ik krijg niet optijd een mail over wanneer mijn pakketje komt of dat de betaling gelukt is, ik heb zelf moeten bellen om te kunnen checken waar mijn pakketje is
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat de e-mails in je inbox niet goed doorkomen. Wij versturen de bevestigings-e-mail altijd direct na het afronden van je bestelling naar het opgegeven e-mailadres. Het kan voorkomen dat je wellicht onbewust een typfoutje hebt gemaakt, dan mag je uiteraard altijd de informatie via onze klantenservice opvragen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
17 mei 2023

Nooit mijn pakket ontvangen helaas, wel betaald..

Nooit mijn pakket ontvangen helaas, geen professionele houding bij de klantenservice en ook geen informatie ontvangen over de vergoeding (150eu) die wel benoemd werd tijdens contact...
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket niet in ontvangst kon nemen. Ik zie in de tracering dat je pakket naar een afhaalpunt is gegaan. Het pakket heeft 9 dagen op de afhaallocatie gelegen. Doordat het pakket niet is afgehaald door jou, is deze retour gekomen. De klantenservice heeft toen per e-mail gevraagd of je het aankoopbedrag terug wenst te ontvangen of dat zij het pakket opnieuw mogen versturen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
5 mei 2023
Heb een ander verpakking gekregen dat het product afbeelding dat ik had besteld. Zou fijner zijn als het vooraf word vermeld dat het een ander verpakking heeft en ik die zal ontvangen.
Jammer dat er geen navulverpakkingen zijn. Andersnhadden jullie echt 5 sterren gekregen. Ik gooi nu echt teveel plastic weg en volgens mij is dat niet nodig in deze tijd..
19 mei 2023
Producten prima , bezorging niet , op het adres waar het pakje lag heeft men via fb messinger mij weten te traceren. Het pakje zou in een post.nl kast worden afgeleverd.
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelen dat de levering niet is verlopen zoals het had gemoeten. Ik heb de klacht direct met de post opgenomen, zij gaan de bezorger aanspreken. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
De pot haarmasker zat kapot in het doosje dus ik denk dat de bezorger er erg hardhandig mee om is gegaan zelfde voor de zak blondeer die lag verstrooid door de doos 🥲
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de producten beschadigd zijn geraakt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Zojuist heb ik nagekeken of er inmiddels al contact was geweest met onze klantenservice, zij hebben nog niets van jou vernomen. Uiteraard mag je contact met hen opnemen per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl