Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.879 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.641 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

De levering was op een ander adres dan is opgegeven. Bovendien was de omdoos erg groot voor datgene wat er in zat. Zonde.
LV
Leonard V.
Ridderkerk

Bestelling niet/slecht gecontroleerd

Flesje haar-olie half open in doos waardoor de hele doos met andere items onder de olie/plak zat.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Leo, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de olie tijdens vervoer is gaan lekken, excuses voor dit ongemak. Wanneer je het pakket in deze staat hebt ontvangen kan je natuurlijk altijd direct even contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan samen even naar een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Ik heb de commande niet gekregen
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Nafissa, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen. Helaas is het artikel uit jouw bestelling momenteel tijdelijk niet leverbaar vanuit onze leverancier, hierover ben je als het goed is al eens eerder geïnformeerd per email. Wij zullen jou op deze manier op de hoogte blijven houden van de status. Je kan er uiteraard ook voor kiezen om de bestelling te annuleren, wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag wordt teruggeboekt naar de rekening waarmee je ook betaald hebt. Je kan dit aan onze klantenservice laten weten door een mail te sturen naar info@haarshop.nl óf door te bellen naar +3126-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Defecte haartool ontvangen
Antwoord van Haarshop.nl
Beste, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat het apparaat defect lijkt te zien. Ik zie dat je de aankoop op 6 april hebt gedaan. Je kunt aanspraak maken op jouw herroepingsrecht en de klacht melden bij onze klantenservice alvorens je deze naar ons retourneert. Ik adviseer je om de klacht binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te melden. Na 14 dagen vervalt het herroepingsrecht (terugbetaling van het aankoopbedrag) en wordt de klacht als "garantie" behandeld. Het apparaat zal dan vervangen dan wel gerepareerd worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Elly, Wij komen graag met jou in contact om de reden van jouw 2-sterren beoordeling te bespreken. Ik zie dat er nog geen conversatie heeft plaatsgevonden met onze klantenservice met betrekking tot jouw meest recente bestelling. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via info@haarshop.nl of 026-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
10 mrt 2024

haren NIET in ee gewenste kleur

ik had de color style mousse gekocht in het blond, ik heb het gebruikt zoals het moest en mijn haar is niet blond geworden maar ROS!!! ikzelf heb thuis al zoveel dingen geprobeerd om het erui te krijgen en zoveel gewassen zonder resultaat dus ik ga morgen naar de kapper om mijn haar te fixen.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Shanti, Wederom bedankt voor jouw review. Vorige week heb je ook een review geplaatst over deze kwestie, deze hebben wij uiteraard beantwoord. Wij gaan er dan ook vanuit dat je wij jou hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Groet, Haarshop.nl
Totaal geen vermogen , deze krultang zou niet verkocht mogen worden.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Viona, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wanneer je opzoek bent naar een tool en je hierbij specifieke wensen hebt kan je het beste vooraf even contact leggen met onze klantenservice zodat zij jou een passend advies kunnen geven. Wij vermelden in de productinformatie dat deze tool een vermogen van 300 watt heeft. Wij vinden het erg jammer dat deze fohnborstel niet aan jouw verwachtingen voldoet. Je kan het artikel enkel ongebruikt en in de onbeschadigde originele verpakking onder begeleiding van een retourformulier retourneren binnen de herroepingstermijn van 14 dagen. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
Post.nl veroorzaakte problemen met de beloofde besteltijd!
3 mrt 2024
Dat je maar 3tube s kan bestellen snelle bezorging
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Shairon, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Omdat je verder geen informatie hebt toegevoegd met betrekking tot de reden van jouw 1-ster review heb ik de conversatie tussen jou en onze klantenservice geraadpleegd. Ik heb hieruit begrepen dat je een Wahl Super Close scheerapparaat hebt geretourneerd welke niet door ons retour is geaccepteerd. Wij hopen dat je begrijpt dat wij een gebruikte tool in verband met hygiëne niet retour kunnen accepteren, dit vermelden wij ook in onze voorwaarden op onze website én op ons retourformulier. Groet, Charlene van Haarshop.nl

Babyliss Pro 3 in 1 diffuser niet compatible

Omschrijving van welke föhns wel of niet compatibel zijn met de diffuser is misleidend. Daardoor extra kosten moeten maken om de diffuser terug te sturen. Erg jammer.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste José, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je door de informatie op onze website niet de juiste keuze hebt kunnen maken voor een diffuser. Wanneer je dit na ontvangst constateert kan je uiteraard altijd even contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit eventueel met jou op kunnen lossen als jouw klacht gegrond is. Vooraf zou je onze klantenservice ook jouw specifieke type föhn kunnen doorgeven zodat je geadviseerd kan worden over een passende diffuser. Hiermee voorkom je dat het eventueel retour gezonden zou moeten worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Heb de bestelling nooit ontvangen, terwijl betaling ook niet is teruggestort
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Johannes, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het pakket niet is aangekomen. Wij hebben de track en trace gegevens van het pakket gecontroleerd bij de vervoerder. Hieruit maken wij op dat het pakket nog ergens in het sorteercentrum van de vervoerder moet zijn. De reden hiervan is ons nog onbekend, daarom hebben wij een onderzoek ingesteld bij de vervoerder. Omdat wij jou niet langer willen laten wachten zullen wij het aankoopbedrag van jouw bestelling uiteraard crediteren. Mocht het pakket alsnog bij je aankomen dan wil ik je vragen om contact te leggen met onze klantenservice zodat je het pakket kosteloos kan retourneren naar ons antwoordnummer. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Charlene van Haarshop.nl
11 feb 2024
Mijn bestelling is niet geleverd. En wel betaald
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Leen, Bedankt voor jouw review. Goed te zien dat je inmiddels contact op hebt genomen met onze klantenservice. Er is een onderzoek opgesteld bij de vervoerder welke op dit moment nog loopt. Wij laten jou uiteraard zo spoedig mogelijk weten wat hiervan de uitslag is. Mocht het pakket niet terecht komen, dan zorgen wij natuurlijk voor een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
20 jan 2024
Haarmasker is over de datum bij binnenkomst.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Yessica, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je het vermoeden hebt dat het product over datum is. Op de meeste producten staat een "exp. date" vermeldt. Dit geeft de uiterste houdbaarheid van het artikel aan. Op sommige producten staat ook een productiedatum. Deze 2 worden vaak met elkaar in verwarring gebracht. Wij kijken dit uiteraard graag voor je na zodat we dit eventueel zo snel mogelijk op kunnen lossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een foto van de door jouw opgemerkte datum te mailen naar onze klantenservice? Zij pakken dit dan zo snel mogelijk op. Groet, Charlene van Haarshop.nl
6 jan 2024
Mijn bestelling moest ik ophalen ergens waar je met de auto slecht kunt komen terwijl ik altijd aan huis bezorgd krijg. Er was ook geen rede opgegeven waarom dit zo opeens was.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Elma, Bedankt voor je review. Allereerst ben ik blij te lezen dat je het pakket alsnog in ontvangst hebt kunnen nemen. Waarom de vervoerder een pakket uiteindelijk naar een afhaalpunt brengt kan meerdere redenen hebben, hier kunnen wij als webshop helaas niets aan doen. Wellicht dat je een eventuele volgende keer voor de zekerheid een briefje op de deur kunt achterlaten als je een pakket verwacht met de informatie dat het pakket eventueel bij jouw buren achtergelaten mag worden. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
BK
Bim K.
Oud vossemeer
6 jan 2024
De bussen haarschuim waren goed maar ik had een doosje nagel versiering die was op een enkel steentje na helemaal leeg.? Duur een leeg doosje voor €7;95
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Kruis-Kievits, Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Erg vervelend om te lezen dat je het doosje zo goed als leeg ontvangen hebt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je vragen om een email te sturen naar info@haarshop.nl met hierin de omschrijving van de klacht. Wij zullen er dan voor zorgen dat het voor jou wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl

niet oplossingsgericht

Mijn pakje zou op 18/12 geleverd zijn maar ik heb niets ontvangen. Inmiddels zijn we 2/1 en ik heb nog geen correcte oplossing!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Nadia, Bedank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat er nog geen passende oplossing is. Ik heb uit de communicatie met onze klantenservice begrepen dat zij een onderzoek voor je hebben ingesteld bij de vervoerder naar de vermissing van het pakket, in verband met de feestdagen heeft dit wat langer geduurd. Inmiddels heeft onze klantenservice jou via een email laten weten dat er duidelijkheid is over de vermissing en er een oplossing is geboden. Zou je hier op willen reageren zodat we dit zo spoedig mogelijk voor jou af kunnen handelen? Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
24 dec 2023
Vraagje via whatsapp in verband met pakje niet afgeleverd bij ons! Geen reactie.. jammer
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Tijdens de Kerst is onze klantenservice helaas niet geopend. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
18 jan 2024
De betaling via Visa is moeilijk. Dat kan beter. De lever snelheid is perfect.