Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.879 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.641 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Antwoord van Haarshop.nl
Beste Elly, Wij komen graag met jou in contact om de reden van jouw 2-sterren beoordeling te bespreken. Ik zie dat er nog geen conversatie heeft plaatsgevonden met onze klantenservice met betrekking tot jouw meest recente bestelling. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via info@haarshop.nl of 026-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl

Babyliss Pro 3 in 1 diffuser niet compatible

Omschrijving van welke föhns wel of niet compatibel zijn met de diffuser is misleidend. Daardoor extra kosten moeten maken om de diffuser terug te sturen. Erg jammer.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste José, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je door de informatie op onze website niet de juiste keuze hebt kunnen maken voor een diffuser. Wanneer je dit na ontvangst constateert kan je uiteraard altijd even contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit eventueel met jou op kunnen lossen als jouw klacht gegrond is. Vooraf zou je onze klantenservice ook jouw specifieke type föhn kunnen doorgeven zodat je geadviseerd kan worden over een passende diffuser. Hiermee voorkom je dat het eventueel retour gezonden zou moeten worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
BK
Bim K.
Oud vossemeer
6 jan 2024
De bussen haarschuim waren goed maar ik had een doosje nagel versiering die was op een enkel steentje na helemaal leeg.? Duur een leeg doosje voor €7;95
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Kruis-Kievits, Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Erg vervelend om te lezen dat je het doosje zo goed als leeg ontvangen hebt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je vragen om een email te sturen naar info@haarshop.nl met hierin de omschrijving van de klacht. Wij zullen er dan voor zorgen dat het voor jou wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
19 jul 2023
Vaak plaats ik een bestelling en doe een extra artikel erbij om bijvoorbeeld het gratis artikel te krijgen en deze komt er dan bij te staan. Ik ga er van uit dat dit goed komt, maar dan krijg je het gratis product er niet bij. Het was 0,05 cent te kort terwijl deze wel goedgekeurd werd in het systeem. Vervolgens mail ik en krijg duidelijke taal, mevrouw u kwam 0.05 cent te kort. Zorg dan dat het systeem klopt en handel dit netjes af.
19 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je helaas niet aan de voorwaarden voldeed om het gratis product te ontvangen. Ik hoop dat je begrijpt dat dit standaard ingesteld staat op de voorwaarden die vermeld staan bij de advertentie van het gratis product. Wanneer je een gratis product ontvangt bij aankoop van €60,- aan Kérastase producten, wordt dit automatisch toegevoegd aan het winkelmandje en is dit ook zichtbaar in de bevestiging van je bestelling. Ik lees in de conversatie terug van onze klantenservice dat dit op dezelfde manier aan je is uitgelegd, er is niet gecommuniceerd dat je hiervoor €0.05 tekort kwam. Je had immers ook nog andere producten van andere merken in je winkelmandje staan die niet voldeden aan de voorwaarden van deze deal. Mocht je nog vragen hebben over de voorwaarden van onze acties kun je dit nalezen op: https://www.haarshop.nl/uitzonderingen-acties Uiteraard staat het je ook altijd vrij om nog eens contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
17 mei 2023
Bestel al jaren bij Haarshop! Helaas bij mijn afgelopen bestelling een minder goede ervaring door een beschadigde/incomplete levering. Het kwam er op neer dat ik zelf maar onderzoek moest doen etc. Erg jammer als je al jaren bij een winkel besteld.
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering incompleet aan was gekomen. Ik zie terug in de conversatie dat onze klantenservice direct actie heeft ondernomen en een onderzoek via de post heeft ingesteld. De post vroeg hierbij om een aantal stukken zoals foto's van de doos. Deze zijn toen aan je opgevraagd. Daarna gaf je aan dat het ontbrekende artikel toch terecht was en heeft de klantenservice dit onderzoek weer teruggeroepen. Mocht er iets niet kloppen neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
18 mei 2023
Door een systeemfout kreeg ik het cadeau niet meegeleverd. Bij mailcontact werd te schuld op de betalende klant gewezen. Haarshop was niet in staat mee te denken in mogelijkheden. Ik moest zelf komen met dat ik het product nageleverd wilde hebben en daarbij zelf de verzendkosten betalen. Erg jammer en slechte klandizie.
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de voorwaarden niet duidelijk waren voor de samples en gift acties. Sorry daarvoor. Om een gift te ontvangen moet je voldoen aan de voorwaarden, deze staan bij de actie vermeld en ook op de informatiepagina: https://www.haarshop.nl/uitzonderingen-acties Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

Korting misgelopen

Ik bestelde een aantal dure producten en kreeg 10% korting. De ochtend na mijn bestelling ontving ik een e-mail dat ik 15% korting kon krijgen. Ik heb gevraagd per mail of ik alsnog de 5% kon krijgen op mijn gedane bestelling, maar dat kon niet. Ik vind dat niet sympathiek.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Het is inderdaad niet mogelijk een korting toe te passen op een bestelling met een besteldatum die niet overeenkomt met de begin en einddatum van de kortingsactie. Black Friday was op vrijdag, niet op een dag eerder. Sorry. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
25 mei 2023
Beter naar klant communiceren en niet doordat je zelf belt na dagen over de staat van de bestelling dat je dan ineens te horen krijgt dat het artikel toch niet meer op voorraad is, dus heb opnieuw ergens anders maar moeten bestellen! Slechte service!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het bestelde artikel niet in voorraad is. Ik kan me voorstellen dat je de melding met de informatie over de vertraging wellicht over het hoofd hebt gezien in je winkelmandje. De leverdatum van het artikel is nog onbekend. Wanneer je niet langer wenst te wachten kan onze klantenservice je bestelling altijd kosteloos annuleren. Neem hiervoor contact op per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
SV
Sanne V.
Utrecht

Wielen rolden niet

Ben erg ontevreden omdat mijn kappersfiets niet kon rijden. “De wieltjes werken alleen op vloerbedekking” was het antwoord van de klantenservice. Er werd niets aan gedaan. (Ooit een kapperszaak met vloerbedekking gezien?)
9 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de kunststof wieltjes niet soepel rijden. Het klopt dat onze klantenservice jou dat als voorbeeld heeft gegeven omdat een gladde tegelondergrond geen grip biedt voor gladde kunststof wieltjes. Er zijn ook kwalitatief hogere uitvoeringen met "skeeler wieltjes" die soepeler rollen op een gladde ondergrond. Uiteraard kunnen wij ongebruikte artikelen retour nemen binnen 14 dagen. Hierop heb je aangegeven dat je al een oplossing hebt bedacht en er zelf andere wieltjes onder hebt gemonteerd. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

Lekkage produkten

Pakketje werd snel geleverd, maar verhuisde na 2 dagen van Sleepstraat Gent naar Ledebergplein. De twee flacons waren niet goed afgesloten waardoor er produkt (haarbalsem) is vrijgekomen in de doos.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de producten hebben gelekt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Zojuist heb ik nagekeken of er inmiddels al contact was geweest met onze klantenservice, zij hebben nog niets van jou vernomen. Onze klantenservice zal vandaag per e-mail contact met je opnemen om dit voor je op te lossen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
10 mei 2023

Prijsverdubbeling

Ik vind het niet kunnen dat een product zonder enige communicatie in prijs is verdubbeld. Bestel je zoals altijd je favoriete product voor de bekende prijs van 6,95, krijg je 30 ipv 57 gram
11 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat, het door jou geliefde product, helaas fors is gestegen in prijs. In een vrije markt heeft iedere aanbieder van professionele haar-, beauty- en nagelproducten zijn eigen prijsbeleid. Zo ook wij. Ons assortiment is scherp geprijsd. Veel producten kunnen we tegen de goedkoopste prijs aanbieden maar helaas niet alle producten. Dit komt omdat ons prijsbeleid o.a. is gebaseerd op de maximale continuïteit van ons aanbod. Met andere woorden; wij doen er alles aan om te voorkomen dat we een 'nee' moeten verkopen aan onze klanten. Wij kopen dus alleen rechtstreeks in bij onze vaste betrouwbare leveranciers en kopen geen restpartijen op waardoor de continuïteit van ons assortiment goed gewaarborgd is. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Ik heb nu 3 keer besteld en ik krijg niet optijd een mail over wanneer mijn pakketje komt of dat de betaling gelukt is, ik heb zelf moeten bellen om te kunnen checken waar mijn pakketje is
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat de e-mails in je inbox niet goed doorkomen. Wij versturen de bevestigings-e-mail altijd direct na het afronden van je bestelling naar het opgegeven e-mailadres. Het kan voorkomen dat je wellicht onbewust een typfoutje hebt gemaakt, dan mag je uiteraard altijd de informatie via onze klantenservice opvragen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
De pot haarmasker zat kapot in het doosje dus ik denk dat de bezorger er erg hardhandig mee om is gegaan zelfde voor de zak blondeer die lag verstrooid door de doos 🥲
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de producten beschadigd zijn geraakt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Zojuist heb ik nagekeken of er inmiddels al contact was geweest met onze klantenservice, zij hebben nog niets van jou vernomen. Uiteraard mag je contact met hen opnemen per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
8 aug 2023
We kregen een oud product. Na feedback kregen we het product terugbetaald. Het blijft jammer want we wilden net dat ene product graag hebben in een nieuwe look.
8 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je een verouderd product hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Terug te lezen in de conversatie, heeft onze klantenservice de juiste haarkam niet aan je kunnen naleveren, om deze reden mocht je de verouderde versie behouden/vernietigen en hebben zij het aankoopbedrag aan je teruggestort. Mocht je nog vragen hebben over de terugbetaling neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Haarpoeder bedekt je grijze haren super, maar vond dat er weinig in zit voor 15 euro vond toch een beetje aan de dure kant , maar al met al een goed produkt.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de inhoudsmaat is tegengevallen. Bij de productinformatie staat wel duidelijk vermeld dat het om 30 gram gaat. Sorry voor de onduidelijkheid. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl

Uiteindelijk veel te duur

bestelling gedaan, bleek een soort mini verpakking waardoor ik eigenlijk veel en veel duurder uit was dan ik dacht. Dit stond niet duidelijk omschreven.
9 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het niet duidelijk was om welke inhoudsmaat het ging, dit staat echter wel aangegeven bij het product dat je hebt besteld. Ook in de bevestiging van je bestelling kun je dit terugvinden. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
27 jun 2023

Altijd vertraging in levering

Altijd hetzelfde. Op de site staat alles op voorraad, maar dat blijkt niet zo te zijn. Krijg je een mail dat niet alles op voorraad is, standaard.
28 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de informatie over de levering onduidelijk was. Zoals aangegeven stond in je winkelmandje loopt je bestelling vertraging op, omdat het bestelde product nog niet in voorraad is op dit moment. Sorry daarvoor. Wanneer je niet langer wenst te wachten op de bestelling mag je uiteraard je bestelling kosteloos annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
1 nov 2023
De foto’s en beschrijving op de website zijn niet duidelijk met als gevolg een slechte bestelling , niet naar wat ik juist zocht.
1 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de informatie op onze webshop niet duidelijk zou zijn. Sorry daarvoor. Ik zie dat er geen contact is geweest, mocht je nog vragen hebben stel ze gerust aan onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
25 jul 2023
Ja duurder langer dan gemeld en niet alles kon geleverd worden. Dat hoor ik liever meteen ipv na een paar dagen
26 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat ontzettend vervelend dat je de melding over de vertraging over het hoofd hebt gezien in de winkelmand. Ik kan mij voorstellen dat dat vervelend is. Mocht je niet langer wensen te wachten mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen het niet voorradige artikel, of de gehele bestelling, kosteloos voor je annuleren. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
15 nov 2023
Product super maar levering??? Post NL heeft niet aangebeld dus pakket werd elders geleverd!
15 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bezorging niet is verlopen zoals gewenst. Ik zie echter niet dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, ik ga er dan ook vanuit dat het pakketje inmiddels in je bezit is. Sorry voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl