Haarshop.nlBeoordelingen

: 9.798UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Haarshop Professional Duiven B.V.
Ratio 16 B
6921RW Duiven
Nederland
Gevolmachtigde
Hans Lemmens

Beoordelingen voor Haarshop.nl

4.77/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

2.830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

85 %
12 %
1 %
1 %
1 %
9.798 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Haarshop.nl

Filter 
(22)
16 dagen geleden
Slechte communicatie!
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
12 dagen geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Ik vind het allereerst erg vervelend dat je een vervelende ervaring hebt gehad op het gebied van communicatie, excuses hiervoor. Ik ben de communicatie tussen jou en onze klantenservice even na gegaan. Het lijkt erg op miscommunicatie. Ik wil graag in een persoonlijke email tot een oplossing komen. Groet, Charlene van Haarshop.nl.
22 dagen geleden
Spullen niet voorradig .word niet vermeld bij het bestellen al 2× verkeerde produkten ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
19 dagen geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Ik vind het erg vervelend dat je niet hebt ontvangen wat je dacht besteld te hebben. Ik zie dat je een flacon hebt besteld die er erg op lijkt, het is dan ook aannemelijk dat je je vergist hebt. Een gebrek aan voorraad wordt in de winkelwagen gemeld. Ik stuur je graag een persoonlijke email voor nadere toelichting. Groet, Charlene van Haarshop.nl
1 maand geleden
Kortingscodes worden vrijgegeven tijdens eerste bestelling en zijn slechts enkele dagen geldig. Hierdoor nauwelijks toepasbaar. Tevens lange levertijd.
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
25 dagen geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Allereerst excuses voor de langere levertijd, ik zie inderdaad dat deze langer is geweest dan gewoonlijk. Om jouw feedback betreffende de kortingscodes mee te kunnen neem ik graag contact met jou op via een persoonlijke email. Groet, Charlene van Haarshop.nl
2 maanden geleden
Mijn bestelling komt niet compleet. Nog steeds mijn geld niet terug.
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
2 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Excuses voor de incomplete bestelling. Mijn collega heeft het ontbrekende artikel op 7 sep. naar je toegezonden. Dit is op 8 sep. bij jou aangekomen. Wij hebben het artikel nog niet (zoals wij u in een email hebben verzocht) retour ontvangen van jou,daarom is het aankoopbedrag nog niet terugbetaald. Groet, Charlene van Haarshop.nl
3 maanden geleden
Pakket zou op 1 dag hier zijn als ik voor een bepaald uur zou bestellen, dit heeft langer geduurd waardoor ik mijn klanten niet kon verder helpen bij gebrek aan mijn producten. en werd er niet eens van op de hoogte gebracht.
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
3 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Excuses voor de vertraagde levering. Wij hebben het pakket tijdig overgedragen aan PostNL. Helaas is er vorige week een sorteerprobleem geweest bij PostNL waardoor de levering van pakketten naar België een dag vertraging op heeft gelopen. Ik licht dit graag toe in een persoonlijke email. Groet, Charlene van Haarshop.nl
3 maanden geleden
Goei producten, maar slechte servies.
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
3 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Ik vind het jammer dat wij niet aan jouw service verwachtingen hebben kunnen voldoen. Omdat wij service hoog in het vaandel hebben staan nemen wij graag contact met je op in een persoonlijk email om hierover met jou in gesprek te gaan, en eventueel tot een passende oplossing te komen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
3 maanden geleden
Niet tevreden..geen goede resultaat. En mijn besteling was niet bij mijn huis ingeleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
3 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Het pakket is bij een afhaalpunt bezorgd omdat je op het moment van bezorging niet thuis was. Dit is standaard procedure voor PostNL. De wimperverf uit jouw bestelling licht de haartjes niet op, wellicht dat het resultaat hierdoor niet naar wens is. Je kan voor advies altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groet, Charlene van Haarshop.nl
3 maanden geleden
Kein Zwischenbescheid wann die Lieferung erfolgt. Keine Bestätigung. Alles in holländisch. Englisch wäre auch nicht schlecht
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
3 maanden geleden
Entschuldigung für die verspätete lieferung. Die bestätigung wurde an Ihre E-Mail-Adresse gesendet. Möglicherweise ist die bestätigung in Ihrer Junk-E-Mail gelandet. Das paket wurde von uns am 5. August verschickt. Die sendung wurde bereits per post sortiert. Ich werde den Track & Trace-Code des pakets in einer persönlichen E-Mail senden, damit sie das paket selbst verfolgen können. Gruß
5 maanden geleden
heb nog niets ontvangen nog steeds niets 1-7
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
4 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor de review. Ik zie dat jouw bestelling geannuleerd is omdat de betaling via Billink niet doorgezet is. Deze is automatisch geannuleerd. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Je kan indien gewenst een nieuwe bestelling plaatsen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
5 maanden geleden
Me haar was geverfd vond boven op nie mooi ik was blond en boven op beetje oranje. Ik foto gestuurd naar hun ..hun toner naar mijn gestuurd pfff kon nie donker genoeg baba wat heb ik spijt vn dat ik op me haar heb gedaan
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
5 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de kleur van de toner niet naar wens is. Wij doen ons uiterste best om een zo goed mogelijk advies te geven, Het blijft echter lastig om een advies op afstand te geven. Hoe een kleur uitpakt is o.a. afhankelijk van de conditie van het haar. Wij nemen in een persoonlijke email contact met jou op. Groet, Charlene van Haarshop.nl
6 maanden geleden
het is het product niet gelijk het op de afbeelding staat
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
6 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Als ik het goed begrijp zeg je dat de afbeelding op de website niet overeen komt met de werkelijkheid. Ik ga dit nakijken en zal er uiteraard voor zorgen dat de afbeelding eventueel wordt aangepast. Indien je het artikel om deze reden wenst te retourneren dan kan je hierover uiteraard contact met ons opnemen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
7 maanden geleden
Op de website staat dat producten binnen enkele dagen geleverd worden maar blijken na betaling voorlopig niet leverbaar. Je hoort niets meer tot dat je zelf belt. Product blijft overigens gewoon als beschikbaar op de website staan. Misleiding is dit
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
6 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Ik vind het heel vervelend dat wij het artikel uiteindelijk niet hebben kunnen leveren. Doordat er op het moment van bestellen een 'run' is geweest op dit artikel, was de voorraadinformatie niet kloppend waarvoor onze excuses. Ik neem in een persoonlijke email contact op met een coulante compensatie voor het ongemak. Groet, Charlene van Haarshop.nl
7 maanden geleden
Niet te beoordelen, want nog niets geleverd. Wel mail ontvangen dat levering vertraagd is. Erg irritant dat het verzoek van de afterpay betaling komt vóór levering. Ook vraag tot beoordeling komt dus te vroeg.
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
6 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor deze review. Ik ga jouw feedback omtrent de Afterpay rekening en de timing van het verzoek tot beoordeling meenemen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
7 maanden geleden
Betaald en bestelling nogniet ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
6 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor het schrijven van deze review. De levering van jouw bestelling heeft inderdaad een tijd op zich laten wachten waarvoor onze excuses. Ik ben blij te lezen dat het pakket inmiddels tóch bezorgd is. De omstandigheden rond Covid-19 hebben de vertraging helaas veroorzaakt. Wij hopen op uw begrip voor de situatie. Groet, Charlene van Haarshop.nl
7 maanden geleden
we wachten op jullie "nabestelling"...reeds één week lang...geen nieuws meer..moeilijk te beoordelen naar product toe...maar jullie vroegen NU te beoordelen!
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
6 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor het schrijven van deze review.Ik begrijp dat het heel vervelend is dat de levering even op zich heeft laten wachten. Wij doen ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk over te dragen aan de post. Soms ontstaat bij PostNL door de drukte ook een achterstand. Wij hopen op jouw begrip hiervoor in de omstandigheden omtrent Covid-19. Groet, Charlene van Haarshop.nl
7 maanden geleden
De eerste bestelling werd aangekondigd 10 april te leveren. Helaas niets. Geen bericht maar levering bleek niet bekend wanneer.
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
6 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren betreffende de levering. Helaas hebben wij jouw bestelling door de omstandigheden rond Covid -19 niet tijdig uit kunnen leveren. Wij hopen jou ondanks het ongemak nog een keer van dienst te mogen zijn. Groet, Charlene van Haarshop.nl
8 maanden geleden
Netjes correcte levering ga zo door !!
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Nog steeds geen levering ontvangen op 27/03/2020
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
7 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. In verband met Covid-19 hebben wij jouw bestelling niet in zijn geheel op tijd kunnen uitleveren, waarvoor excuses. Wij hebben er daarom voor gekozen om een gedeelde levering voor je aan te maken. Ik ben blij te zien dat je de bestelling inmiddels in zijn geheel ontvangen hebt. Groet, Charlene van Haarshop.nl
8 maanden geleden
Hoe kan ik dit beoordelen als ik mijn product nog steeds niet heb ontvangen????
 Geverifieerde beoordeling|
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Haarshop.nl
7 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je review. Excuses voor de vertraging van de levering. Wij doen in deze vervelende omstandigheden ons uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk uit te leveren. Ik ben blij te zien dat de bestelling op 17 maart alsnog bij jou is aangekomen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
8 maanden geleden
Ik heb vorige week besteld en mijn producten nog niet ontvangen. Nu was er 1 tube niet op voorraad en moest nabesteld worden en dat begrijp ik maar als ik die tube waar dan ook zou bestellen heb ik het morgen binnen dus haarshop ook. Dus ik vind het nog lang duren ze hadden de andere tubes kunnen opsturen en die andere achteraan sturen. Volgende maand hoef ik ze niet meer.
 Geverifieerde beoordeling|