Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.851 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.582 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

4 jun 2023
Ik heb 2x voor 22.00u besteld maar het werd niet de volgende dag geleverd.
5 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Helaas werd je pakketje een dag later bezorgd door de tussenkomst van de Pinksteren. Het spijt ons enorm voor de vertraging. Sorry voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
22 okt 2023
Jullie zijn met sommige artikelen heel snel te duur geworden.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. In een vrije markt heeft iedere aanbieder van professionele haar-, beauty- en nagelproducten zijn eigen prijsbeleid. Zo ook wij. Ons assortiment is scherp geprijsd. Veel producten kunnen we tegen de goedkoopste prijs aanbieden maar helaas niet alle producten. Dit komt omdat ons prijsbeleid o.a. is gebaseerd op de maximale continuïteit van ons aanbod. Met andere woorden; wij doen er alles aan om te voorkomen dat we een 'nee' moeten verkopen aan onze klanten. Wij kopen dus alleen rechtstreeks in bij onze vaste betrouwbare leveranciers en kopen geen restpartijen op waardoor de continuïteit van ons assortiment goed gewaarborgd is. Daarnaast investeert haarshop.nl veel in service, een steeds snellere levertijd en in kennis van onze medewerkers over onze producten. Dit is de manier waarop Haarshop.nl zich wil onderscheiden van haar concurrentie. Heb je hier nog vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
EN
17 dec 2023
Bestelling veel te laat bezorgd .
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Volgens onze gegevens heb je op 26-11-2023 een bestelling geplaatst en is deze een dag erna op 27-11-2023 afgeleverd. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
15 jun 2023
Slechte informatie over product.
21 okt 2023
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
RK
Robert K.
Hamburg
20 sep 2023
21 sep 2023
Beste Robert, Bedankt voor jouw beoordeling. Uit jouw beoordeling maak ik op dat je niet helemaal tevreden bent. Wij komen graag met je in contact om jouw ervaring te bespreken. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover een email te sturen naar klantenservice@haarshop.nl. Groet, Charlene Haarshop.nl
16 sep 2023
21 sep 2023
Beste Annie, Bedankt voor jouw beoordeling. Uit jouw servicebeoordeling maak ik op dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Wij komen graag met je in contact om jouw ervaring te bespreken. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover een email te sturen naar klantenservice@haarshop.nl. Groet, Charlene Haarshop.nl
21 mei 2023
22 mei 2023