Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl
Beoordelingen:

4.887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.722 beoordelingen in totaal  

4,77
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

de meest kritische beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(43)
(31)
Resetten
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een haarlak besteld, en die is volgens mij niet van Goldwell! In ieder geval is hij er niet mee te vergelijken.Hij is niet goed!!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
3 dagen geleden
Beste Mia, Bedankt voor jouw review. Wij leveren enkel de originele producten van de professionele merken die wij aanbieden. Wij vinden het erg vervelend dat de door jou bestelde spray niet goed bevalt. Ik zie wel dat je voorheen de Goldenspray van Goldwell bij ons besteld hebt, de haarspray uit jouw huidige bestelling is de Goldwell Stylesign Strong Hairspray. Dit is inderdaad een andere haarlak. Dit kan de reden zijn waarom jouw ervaring nu anders is, je hebt een ander product besteld. De Goldenspray is momenteel tijdelijk niet leverbaar. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De levering was op een ander adres dan is opgegeven. Bovendien was de omdoos erg groot voor datgene wat er in zat. Zonde.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verzending prima! Reisverpakking Tigi bed hair verdroogd kan zo weg’ Jammer
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Artikel ontbreekt

Een. Van de bestelde artikelen ontbreekt!
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
10 dagen geleden
Beste Elly, Wij komen graag met jou in contact om de reden van jouw 2-sterren beoordeling te bespreken. Ik zie dat er nog geen conversatie heeft plaatsgevonden met onze klantenservice met betrekking tot jouw meest recente bestelling. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via info@haarshop.nl of 026-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Post.nl veroorzaakte problemen met de beloofde besteltijd!
Beoordeling melden
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat je maar 3tube s kan bestellen snelle bezorging
Beoordeling melden
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Babyliss Pro 3 in 1 diffuser niet compatible

Omschrijving van welke föhns wel of niet compatibel zijn met de diffuser is misleidend. Daardoor extra kosten moeten maken om de diffuser terug te sturen. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
8 feb 2024
Beste José, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je door de informatie op onze website niet de juiste keuze hebt kunnen maken voor een diffuser. Wanneer je dit na ontvangst constateert kan je uiteraard altijd even contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit eventueel met jou op kunnen lossen als jouw klacht gegrond is. Vooraf zou je onze klantenservice ook jouw specifieke type föhn kunnen doorgeven zodat je geadviseerd kan worden over een passende diffuser. Hiermee voorkom je dat het eventueel retour gezonden zou moeten worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
BK
Bim K.
Oud vossemeer
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bussen haarschuim waren goed maar ik had een doosje nagel versiering die was op een enkel steentje na helemaal leeg.? Duur een leeg doosje voor €7;95
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
9 jan 2024
Beste Kruis-Kievits, Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Erg vervelend om te lezen dat je het doosje zo goed als leeg ontvangen hebt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je vragen om een email te sturen naar info@haarshop.nl met hierin de omschrijving van de klacht. Wij zullen er dan voor zorgen dat het voor jou wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De betaling via Visa is moeilijk. Dat kan beter. De lever snelheid is perfect.
Beoordeling melden
19 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vaak plaats ik een bestelling en doe een extra artikel erbij om bijvoorbeeld het gratis artikel te krijgen en deze komt er dan bij te staan. Ik ga er van uit dat dit goed komt, maar dan krijg je het gratis product er niet bij. Het was 0,05 cent te kort terwijl deze wel goedgekeurd werd in het systeem. Vervolgens mail ik en krijg duidelijke taal, mevrouw u kwam 0.05 cent te kort. Zorg dan dat het systeem klopt en handel dit netjes af.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
19 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je helaas niet aan de voorwaarden voldeed om het gratis product te ontvangen. Ik hoop dat je begrijpt dat dit standaard ingesteld staat op de voorwaarden die vermeld staan bij de advertentie van het gratis product. Wanneer je een gratis product ontvangt bij aankoop van €60,- aan Kérastase producten, wordt dit automatisch toegevoegd aan het winkelmandje en is dit ook zichtbaar in de bevestiging van je bestelling. Ik lees in de conversatie terug van onze klantenservice dat dit op dezelfde manier aan je is uitgelegd, er is niet gecommuniceerd dat je hiervoor €0.05 tekort kwam. Je had immers ook nog andere producten van andere merken in je winkelmandje staan die niet voldeden aan de voorwaarden van deze deal. Mocht je nog vragen hebben over de voorwaarden van onze acties kun je dit nalezen op: https://www.haarshop.nl/uitzonderingen-acties Uiteraard staat het je ook altijd vrij om nog eens contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Jammer

Ik had heel stom 5 dagen voor Black Friday een best wel grote bestelling gedaan. Ik wilde toen het binnen was nog wat extra bestellen en zag dat er nu 20% korting gegeven werd. Voor de korting had ik 1 fles shampoo gratis gehad. Vond ik toch de moeite waard. Dus ik heb Haarshop geappt of ze er nog iets mee konden...helaas het ging niet...wel met excuses! Ik weet ik had zelf beter op moeten letten maar totaal niet bij Black Friday stilgestaan. Jammer☹️ vandaar 3 sterren
Beoordeling melden
17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestel al jaren bij Haarshop! Helaas bij mijn afgelopen bestelling een minder goede ervaring door een beschadigde/incomplete levering. Het kwam er op neer dat ik zelf maar onderzoek moest doen etc. Erg jammer als je al jaren bij een winkel besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering incompleet aan was gekomen. Ik zie terug in de conversatie dat onze klantenservice direct actie heeft ondernomen en een onderzoek via de post heeft ingesteld. De post vroeg hierbij om een aantal stukken zoals foto's van de doos. Deze zijn toen aan je opgevraagd. Daarna gaf je aan dat het ontbrekende artikel toch terecht was en heeft de klantenservice dit onderzoek weer teruggeroepen. Mocht er iets niet kloppen neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Door een systeemfout kreeg ik het cadeau niet meegeleverd. Bij mailcontact werd te schuld op de betalende klant gewezen. Haarshop was niet in staat mee te denken in mogelijkheden. Ik moest zelf komen met dat ik het product nageleverd wilde hebben en daarbij zelf de verzendkosten betalen. Erg jammer en slechte klandizie.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de voorwaarden niet duidelijk waren voor de samples en gift acties. Sorry daarvoor. Om een gift te ontvangen moet je voldoen aan de voorwaarden, deze staan bij de actie vermeld en ook op de informatiepagina: https://www.haarshop.nl/uitzonderingen-acties Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
22 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Redelijk

Al jaren klant bij haarshop. Je besteld je artikelen en het wordt geleverd. Weinig spannends verder, weinig kortingen of acties, maar prima. Totdat ik een keer een verkeerd artikel kreeg toegestuurd. De manier van omgang vanuit de klantenservice was van dusdanig niveau dat ik op zoek ga naar een andere shop.
Beoordeling melden
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

goede prijs, maar kleuren vielen tegen

Producten waren goed geprijsd, maar de kleuren van de directions haarverf kwamen niet overeen met wat ik dacht te hebben besteld. Ook het retourneren, met voor mij een geldige reden, zou mij het bedrag van 7 ,25 euro hebben gekost. Dus nu heb ik 2 potjes staan die ik nooit ga gebruiken. Zonde en erg jammer
Beoordeling melden
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Korting misgelopen

Ik bestelde een aantal dure producten en kreeg 10% korting. De ochtend na mijn bestelling ontving ik een e-mail dat ik 15% korting kon krijgen. Ik heb gevraagd per mail of ik alsnog de 5% kon krijgen op mijn gedane bestelling, maar dat kon niet. Ik vind dat niet sympathiek.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Het is inderdaad niet mogelijk een korting toe te passen op een bestelling met een besteldatum die niet overeenkomt met de begin en einddatum van de kortingsactie. Black Friday was op vrijdag, niet op een dag eerder. Sorry. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
7 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het komt geregeld voor dat de levering niet binnen de 24 u gebeurd maar naar 48u. Ook ik ben een Belgische klant en kan normaal zonder BTW bij u aan kopen (btw weerlegd) dit krijg ik ook niet geregeld. Anders zou ik misschien wekelijk bij u bestellen.
Beoordeling melden
25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter naar klant communiceren en niet doordat je zelf belt na dagen over de staat van de bestelling dat je dan ineens te horen krijgt dat het artikel toch niet meer op voorraad is, dus heb opnieuw ergens anders maar moeten bestellen! Slechte service!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
30 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het bestelde artikel niet in voorraad is. Ik kan me voorstellen dat je de melding met de informatie over de vertraging wellicht over het hoofd hebt gezien in je winkelmandje. De leverdatum van het artikel is nog onbekend. Wanneer je niet langer wenst te wachten kan onze klantenservice je bestelling altijd kosteloos annuleren. Neem hiervoor contact op per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl