Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.618 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

30 mrt 2024

Top site! En vriendelijke afhandeling

Had mijn bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen, die de bestelling weer per direct hadden geretourneerd omdat het adres niet overeen kwam wat gewoon klopte.., meteen haarshop bericht en 24 uur later me pakketje ontvangen! Super fijne vriendelijke en snelle reactie via whatsapp. Top tevreden
Snelle verzending, updates van zending. Beter mogelijk: meer uitleg over hoe je haar te kleuren, welke kleuring minst schadelijk is, sommige kleuren zijn niet op voorraad. Ook meer haar clips zoals bijv. Zij kammetjes (hoorn kleurige) in de collectie opnemen, self tan en diademen.
Goede update over wanneer de artikelen zijn ingepakt en wanneer ze zijn verstuurd. Fijn dat alles altijd in het pakket zit en bij niet leverbaar krijg je daarvan bericht. Bij telefonisch contact altijd vriendelijk geholpen.
AV
23 mrt 2024

Aantrekkelijk geprijsd

Ik heb er al eerder besteld maar wat ik gebruik was nu zeer aantrekkelijk geprijsd. Ik vind het een super fijne site. Gemakkelijk dingen te vinden, meerdere betaalmogelijkheden en super op de hoogte gehouden. Keurig verpakt.

Fijne shop en snel.

Makkelijk te bestellen,je word goed op de hoogte over de levering. En het word snel geleverd heb de producten nog niet gebruikt dus daar heb ik nog geen mening over.
Al jaren klant en altijd tevreden. Ruim assortiment en scherpe prijzen. Wat wil je nog meer? Goede Omschrijving bij de producten dus nooit en miskoop
Snelle en correcte afhandeling. Enkel spijtig dat de koerier van postnl het op het verkeerde adres had afgeleverd maar daar kunnen jullie niet aan doen.

Professionele haarkleuring en goed geholpen

Ik twijfelde wat ik moest bestellen en heb via WhatsApp snel advies ontvangen. Heel tevreden over de producten en snelle levering. Een aanrader.

KMS curl up - alles meer dan in orde

KMS curl up - Goede prijs voor kwalitatief goede producten. Die eenvoudige te bestellen zijn via hun site en ook snel geleverd worden.
Bestelling werd volgende dag toegestuurd Tevens direct de mail ontvangen wat erg prettig is zodat je ook weet dat het komt

Ik ben goed verder geholpen...mijn…

Ik ben goed verder geholpen...mijn coiffeuse was Anke..ik ben heel erg tevreden...en financieel best te doen. 👍🏼💐🍀

De producten van haarshop.nl zijn steeds zorgvuldig verpakt. En op 2 dagen heb je uw levering al. Altijd vlotjes.

Snel verzonden !!!

Mijn bestelling word altijd snel verzonden en vaak de volgende dag heb ik het al. Altijd netjes verpakt.

Favoriete leverancier

Verkoopt alseenvan de weinigen mijn favoriete mee hairspray . Silhouette… Snelle levering, goede service
ES
ellis s.
Meppel
Altijd een ruime keuze aan producten en alles redelijk geprijsd. Daarbij een snelle levering.

Betrouwbaar en snelle levering

Betrouwbaar. Bestelling geplaatst en mijn pakketje werd de volgende dag geleverd. Heel fijn.
Super snel geleverd!! Had het de volgende dag in huis en goedkoper dan andere website.
Heel vriendelijke reactie gekregen op een mailtje. Producten werken zoals omschreven.
Ik vind hele fijne webshop met veel aanbiedingen ,grote assortiment en snel bezorging
Snelle service, goede produkten, netjes verpakt, produkt is conform omschrijving