Haarshop.nlBeoordelingen

Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop Professional Duiven B.V.
Ratio 16 B
6921RW Duiven
Hans Lemmens

Beoordelingen voor Haarshop.nl

4.77/5.00

2.830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Haarshop.nl

Ik heb niet ontvangen wat het artikelnummer me voorschotelde, na een telefoongesprek hierover was ik nog niet overtuigd. De artikelnummers klopten niet en degene die ik aan de telefoon had beweerde dat het niet goed op de site stond ra ra ????
Wax van het merk Redken deze x beetje uitgedroogd niet wat ik gewend ben.Heb 2 doosjes weggegooid (verouderde wax, wel 36,00 Euro)
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Dat de producten uitgedroogd bij jou aankomen is uiteraard niet de bedoeling. Om je hierin tegemoet te komen hebben wij de potjes met inhoud wel nodig voor de leverancier. Ik wil je daarom vragen om altijd contact op te nemen met onze klantenservice wanneer je een dergelijke klacht hebt. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Er waren twee producten bij was half leeg waren
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je de producten in deze staat ontvangen hebt, excuses voor het ongemak. Wij hebben tot op heden geen email of telefoon van jou ontvangen over deze klacht. Je mag contact opnemen met onze klantenservice. Zij zorgen dan dat het probleem netjes voor jou wordt opgelost. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Er staan artikelen in de bestellijst die niet te leveren zijn want ze bestaan niet.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Kan je misschien iets specifieker zijn betreffende de producten die volgens jou niet zouden bestaan? Ik wil dit graag voor je uitzoeken, maar ik zie dat alle producten uit de bestelling waarnaar je refereert netjes zijn geleverd. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Had besteld om 13.29 uur op 12 augustus. dus ruim optijd voor de volgende dag levering, Nadat ik 15 augustus had gereageerd wanneer de levertijd zou zijn. kreeg ik maandag 17 augustus bericht dat het de volgende dag geleverd zou worden. vraag me dus steeds af hoelang het geduurd zou hebben als ik niet had gereageerd.
Producten ontvangen, echter wel een week later ivm niet op voorraad. Wel vervelend als je het nodig heb voor de vakantie en de verwachte levertijd 2 dagen zou zijn. Gebeld en netjes te woord gestaan en zelfde dag verzonden
Lang op mijn prodckten moeten wachten. Helaas ook niet aangegeven wat voor dag ik het pakketje kon verwachten.
Wij hebben nu 2 keer Achter elkaar dat de haarschampo is uitgelopen in de doos dit vind ik zeer vervelend
Verkeerde informatie op de site over invisibboble. Staat voor alle haartypes. Ik geprobeerd, elastiek veel te klein. Ik heb dik haar. Daar dus duidelijk niet geschikt voor. Ze willen het niet retour nemen, maar ik heb het aangeschaft op basis van verkeerd verstrekte informatie door hunzelf. Ik bestel daar dus niet nog een keer.
Producten zijn goed. Mijn ervaring is dat Haarshop de bestelde producten wel netjes verzend, maar dat ze de ene keer je een mail sturen met een bezorg moment en weet je waar je aan toe bent en de andere keer krijg je een mail dat je besteld hebt als bevestiging maar staat nergens een bezorgtijd op, ook geen track tracecode. Post.nl levert pakket wel op tijd maar, geen mail dat pakket is bezorgd.
20-4 besteld nog niets ontvangen 28-4
Heb nog niets ontvangen en kan ik het niet beoordelen.
Kan beter, als je iets retour wil sturen dan moet je de kosten zelf betalen en die zijn best hoog.
Snel en goede service
Helaas was op de site niet vermeld dat een product niet op voorraad is. Ik kocht omdat er snel geleverd zou worden. Het product was niet op voorraad en een week later nog steeds niet. Ik heb toen mijn order geannuleerd. De terugbetaling van het betaalde gebeurde zeer snel. Handig om op de site te vermelden welke producten niet op voorraad zijn en dus langere levertijd hebben!
Geengoed antwoord aan de telefoon over de bestelling,geen antwoord op mail.heeftuiteindelijkeenweek geduurd voordat het binnen was.
Levering was op een heel ander adres geleverd kregen het pas 4 dagen later
Helaas heeft mijn superdarkmouse me nog geen 1tintje bruiner gemaakt en heb get er voor 4 uurtjes op laten zitten. Erg zonde van me geld
Bestelling geplaatst, werd gesignaleerd dat 1 product niet op voorraad was. Gebeld met Haarshop dat ik geen haast had met de producten en alles in een keer verstuurd kon worden. Verbazingwekkend dat de volgende dag de eerste levering plaatsvond en een paar dagen de tweede voor 1 artikel. Slecht voor klimaat en mileu met een doos voor 1 artikel. Jammer. Hoop dat er overnagedacht gaat worden.
Er zijn andere sites die veel goedkoper zijn