Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl
Beoordelingen:

4.881 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.655 beoordelingen in totaal  

4,78
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

de meest kritische beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
LV
Leonard V.
Ridderkerk
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet/slecht gecontroleerd

Flesje haar-olie half open in doos waardoor de hele doos met andere items onder de olie/plak zat.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
12 dagen geleden
Beste Leo, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de olie tijdens vervoer is gaan lekken, excuses voor dit ongemak. Wanneer je het pakket in deze staat hebt ontvangen kan je natuurlijk altijd direct even contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan samen even naar een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de commande niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
12 dagen geleden
Beste Nafissa, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen. Helaas is het artikel uit jouw bestelling momenteel tijdelijk niet leverbaar vanuit onze leverancier, hierover ben je als het goed is al eens eerder geïnformeerd per email. Wij zullen jou op deze manier op de hoogte blijven houden van de status. Je kan er uiteraard ook voor kiezen om de bestelling te annuleren, wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag wordt teruggeboekt naar de rekening waarmee je ook betaald hebt. Je kan dit aan onze klantenservice laten weten door een mail te sturen naar info@haarshop.nl óf door te bellen naar +3126-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Defecte haartool ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
5 dagen geleden
Beste, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat het apparaat defect lijkt te zien. Ik zie dat je de aankoop op 6 april hebt gedaan. Je kunt aanspraak maken op jouw herroepingsrecht en de klacht melden bij onze klantenservice alvorens je deze naar ons retourneert. Ik adviseer je om de klacht binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te melden. Na 14 dagen vervalt het herroepingsrecht (terugbetaling van het aankoopbedrag) en wordt de klacht als "garantie" behandeld. Het apparaat zal dan vervangen dan wel gerepareerd worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

haren NIET in ee gewenste kleur

ik had de color style mousse gekocht in het blond, ik heb het gebruikt zoals het moest en mijn haar is niet blond geworden maar ROS!!! ikzelf heb thuis al zoveel dingen geprobeerd om het erui te krijgen en zoveel gewassen zonder resultaat dus ik ga morgen naar de kapper om mijn haar te fixen.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 mrt 2024
Beste Shanti, Wederom bedankt voor jouw review. Vorige week heb je ook een review geplaatst over deze kwestie, deze hebben wij uiteraard beantwoord. Wij gaan er dan ook vanuit dat je wij jou hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Groet, Haarshop.nl
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Totaal geen vermogen , deze krultang zou niet verkocht mogen worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
26 feb 2024
Beste Viona, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wanneer je opzoek bent naar een tool en je hierbij specifieke wensen hebt kan je het beste vooraf even contact leggen met onze klantenservice zodat zij jou een passend advies kunnen geven. Wij vermelden in de productinformatie dat deze tool een vermogen van 300 watt heeft. Wij vinden het erg jammer dat deze fohnborstel niet aan jouw verwachtingen voldoet. Je kan het artikel enkel ongebruikt en in de onbeschadigde originele verpakking onder begeleiding van een retourformulier retourneren binnen de herroepingstermijn van 14 dagen. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 mrt 2024
Beste Shairon, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Omdat je verder geen informatie hebt toegevoegd met betrekking tot de reden van jouw 1-ster review heb ik de conversatie tussen jou en onze klantenservice geraadpleegd. Ik heb hieruit begrepen dat je een Wahl Super Close scheerapparaat hebt geretourneerd welke niet door ons retour is geaccepteerd. Wij hopen dat je begrijpt dat wij een gebruikte tool in verband met hygiëne niet retour kunnen accepteren, dit vermelden wij ook in onze voorwaarden op onze website én op ons retourformulier. Groet, Charlene van Haarshop.nl
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelling nooit ontvangen, terwijl betaling ook niet is teruggestort
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
31 jan 2024
Beste Johannes, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het pakket niet is aangekomen. Wij hebben de track en trace gegevens van het pakket gecontroleerd bij de vervoerder. Hieruit maken wij op dat het pakket nog ergens in het sorteercentrum van de vervoerder moet zijn. De reden hiervan is ons nog onbekend, daarom hebben wij een onderzoek ingesteld bij de vervoerder. Omdat wij jou niet langer willen laten wachten zullen wij het aankoopbedrag van jouw bestelling uiteraard crediteren. Mocht het pakket alsnog bij je aankomen dan wil ik je vragen om contact te leggen met onze klantenservice zodat je het pakket kosteloos kan retourneren naar ons antwoordnummer. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Charlene van Haarshop.nl
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet geleverd. En wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
19 feb 2024
Beste Leen, Bedankt voor jouw review. Goed te zien dat je inmiddels contact op hebt genomen met onze klantenservice. Er is een onderzoek opgesteld bij de vervoerder welke op dit moment nog loopt. Wij laten jou uiteraard zo spoedig mogelijk weten wat hiervan de uitslag is. Mocht het pakket niet terecht komen, dan zorgen wij natuurlijk voor een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Haarmasker is over de datum bij binnenkomst.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
22 jan 2024
Beste Yessica, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je het vermoeden hebt dat het product over datum is. Op de meeste producten staat een "exp. date" vermeldt. Dit geeft de uiterste houdbaarheid van het artikel aan. Op sommige producten staat ook een productiedatum. Deze 2 worden vaak met elkaar in verwarring gebracht. Wij kijken dit uiteraard graag voor je na zodat we dit eventueel zo snel mogelijk op kunnen lossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een foto van de door jouw opgemerkte datum te mailen naar onze klantenservice? Zij pakken dit dan zo snel mogelijk op. Groet, Charlene van Haarshop.nl
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling moest ik ophalen ergens waar je met de auto slecht kunt komen terwijl ik altijd aan huis bezorgd krijg. Er was ook geen rede opgegeven waarom dit zo opeens was.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
9 jan 2024
Beste Elma, Bedankt voor je review. Allereerst ben ik blij te lezen dat je het pakket alsnog in ontvangst hebt kunnen nemen. Waarom de vervoerder een pakket uiteindelijk naar een afhaalpunt brengt kan meerdere redenen hebben, hier kunnen wij als webshop helaas niets aan doen. Wellicht dat je een eventuele volgende keer voor de zekerheid een briefje op de deur kunt achterlaten als je een pakket verwacht met de informatie dat het pakket eventueel bij jouw buren achtergelaten mag worden. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

niet oplossingsgericht

Mijn pakje zou op 18/12 geleverd zijn maar ik heb niets ontvangen. Inmiddels zijn we 2/1 en ik heb nog geen correcte oplossing!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 jan 2024
Beste Nadia, Bedank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat er nog geen passende oplossing is. Ik heb uit de communicatie met onze klantenservice begrepen dat zij een onderzoek voor je hebben ingesteld bij de vervoerder naar de vermissing van het pakket, in verband met de feestdagen heeft dit wat langer geduurd. Inmiddels heeft onze klantenservice jou via een email laten weten dat er duidelijkheid is over de vermissing en er een oplossing is geboden. Zou je hier op willen reageren zodat we dit zo spoedig mogelijk voor jou af kunnen handelen? Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vraagje via whatsapp in verband met pakje niet afgeleverd bij ons! Geen reactie.. jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
27 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Tijdens de Kerst is onze klantenservice helaas niet geopend. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakje is verdwenen, ik wacht nog op verder onderzoek van jullie
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
9 jan 2024
Beste Monic, Bedankt voor je review. Ik heb van mijn collega's begrepen dat het pakketje inmiddels terecht is en dat het bij uw buren is achtergelaten. Ondanks dat de levering door de vervoerder niet helemaal is gegaan zoals gewenst wensen wij je alsnog veel plezier van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
15 jan 2024
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 sep 2023
Beste Sonja, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Ik begrijp dat er geen gift bij jouw bestelling is geleverd. In de voorwaarden met betrekking tot gifts wordt aangeduid dat gifts verstuurd worden zolang de voorraad strekt. Het spijt ons dan ook dat we jou bij deze bestelling geen gift mee hebben kunnen leveren omdat de voorraad niet toereikend was. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Misleidend cadeaubeleid

Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
1 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik begrijp dat er geen gift in jouw bestelling is geleverd. In de voorwaarden met betrekking tot gifts wordt aangeduid dat gifts verstuurd worden zolang de voorraad strekt. Onze excuses dat we jou bij deze bestelling geen gift mee hebben kunnen leveren omdat de voorraad niet toereikend was. Wij hopen op je begrip! Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een aantal producten besteld waarvan 1 conditioner van 300ml, welke niet geleverd is. Hierover contact opgenomen met Haarshop. Ze vroegen foto's, deze heb ik gestuurd. Daarna nog foto's van de doos, deze had ik helaas niet meer na 5 dagen. Vervolgens wordt het afgekapt met dat ze gewogen hebben en dat ze daaruit concluderen dat het overeen komt met wat ik gekregen heb zonder verdere informatie hierover te geven. Situatie blijft voor mij helaas onveranderd, ik heb betaald voor een product die niet geleverd is. Gelukkig gaat het niet om een groot bedrag, maar customer service kan zeker beter.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
6 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je een artikel niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Ik zie terug in de conversatie dat je op Zaterdag 02-12 contact hebt opgenomen met onze klantenservice, direct hebben zij op Maandag 04-12 in de ochtend gevraagd of je hiervan foto's kon aanleveren omdat onze klantenservice het gewicht had nagekeken en hier geen gat van 300gram in terug te zien was. Het kan natuurlijk zijn dat zo'n pakketje beschadigd is geraakt tijdens de verzending en dat er artikelen uit zijn gevallen, dit moeten wij volgens policy navragen. Helaas is hier geen inhoudelijke reactie meer op terug ontvangen, enkel verwijten. Zo kan onze klantenservice het ook niet voor je oplossen natuurlijk. Ik doe een beroep op je begrip. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kapotte producten en waardeloze klantenservice.

Ik laat niet snel een beoordeling achter, maar deze webshop is zo slecht. Ik had een stijltang besteld die kapot binnen kwam. Ik heb de tang op eigen kosten retour gestuurd binnen 14 dagen en krijg vervolgens te horen dat dit niet binnen de termijn valt. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en kunnen ze de tang alleen maar voor mij laten maken. Ik hoef de tang niet gemaakt want maanden later heb ik allang een andere. Echter weigert de klantenservice mee te werken en krijg ik net te horen dat het nu buiten hun omgaat en zij niks meer voor mij kunnen doen. Nooit bestellen!!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
6 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review en het uiten van je ongenoegen. Teruglezend in de conversatie met onze klantenservice heb je een tang gebruikt geretourneerd buiten het herroepingsrecht van 14 dagen. Toen onze klantenservice aangaf de retournering niet te kunnen accepteren nadat deze gebruikt is, en om dat de retournering buiten het herroepingsrecht viel, gaf je aan dat de tang defect zou zijn. Toen is de garantieperiode direct ingegaan, en hebben wij in overleg met jou de tang naar de leverancier in Frankrijk verstuurd. Zij zijn de tang aan het beoordelen en besluiten nadien het apparaat te repareren of om te ruilen met een nieuwe voor je. Het is nu niet meer mogelijk nog je aankoopbedrag terug te ontvangen omdat het recht van herroeping verstreken is. Ik doe een beroep op je begrip. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij mijn bestellling zat een bestelling bij die ik niet had besteld en betaald. Maak ik er melding van. Krijg ik snel reactie wat ik moet doen😬 zelf terug sturen, zelf de verpakking in orde maken zelf 10 km moeten fietsen om het af te leveren. Zou ik dat allemaal niet doen dan zouden de kosten voor mijn rekening zijn. Wie maakte er een fout, was beter geweest dat jullie het verkeerde bezorgde pakketje zelf op komen halen.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
2 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je een extra product had ontvangen in je bestelling die je niet had besteld. Sorry voor het ongemak. Ik lees terug in de conversatie dat je inmiddels ook een korting hebt ontvangen ter compensatie voor het ongemak. Enorme dank voor de genomen moeite en je eerlijkheid. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
IG
Iris G.
Schagerbrug
19 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice pakket en geld weg nooit meer bestellen

bij aankomst shampoofles open en heel deel er uit. Ik gemaild met de klanten service eerst proberen af te schepen met een korting . Uiteindelijk mocht ik de fles retouren en zou ik dan een nieuwe krijgen. ik pakket terug gestuurd naar doorgekregen antwoordnummer. pakket niet binnen en geen geld terug of nieuwe shampoo. andere worden is nu mijn probleem wat een k*t bedrijf
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
9 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review en het uiten van je ongenoegen. Uiteraard is het nooit onze bedoeling geweest om het product geopend bij je te laten bezorgen. Sorry daarvoor. Ik zie dat onze klantenservice hier direct op heeft gehandeld en om foto's heeft gevraagd, wat immers kan helpen om onze producten in de toekomst beter te verpakken. Helaas gaf je aan de verpakkingen weg te hebben gegooid en dat je hier geen foto meer van kon aanleveren. Onze klantenservice heeft toen aangegeven dat het product kosteloos geretourneerd mocht worden, zodat zij een omruiling met een nieuwe konden maken. En dat als je het liever niet wilde retourneren, onze klantenservice een korting kon aanbieden ter waarde van €7.50. Je hebt ervoor gekozen het pakketje te retourneren, maar je hebt geen afgifte bonnetje gekregen bij de post. Zonder track & trace kunnen wij een pakketje niet traceren. Dit heeft onze klantenservice ook met jou besproken en alle hulp verleend om uit proberen te zoeken waar het pakketje zich op dit moment bevind. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl