Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.885 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.729 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

De levering was op een ander adres dan is opgegeven. Bovendien was de omdoos erg groot voor datgene wat er in zat. Zonde.
Post.nl veroorzaakte problemen met de beloofde besteltijd!
3 mrt 2024
Dat je maar 3tube s kan bestellen snelle bezorging
18 jan 2024
De betaling via Visa is moeilijk. Dat kan beter. De lever snelheid is perfect.
25 nov 2023

Jammer

Ik had heel stom 5 dagen voor Black Friday een best wel grote bestelling gedaan. Ik wilde toen het binnen was nog wat extra bestellen en zag dat er nu 20% korting gegeven werd. Voor de korting had ik 1 fles shampoo gratis gehad. Vond ik toch de moeite waard. Dus ik heb Haarshop geappt of ze er nog iets mee konden...helaas het ging niet...wel met excuses! Ik weet ik had zelf beter op moeten letten maar totaal niet bij Black Friday stilgestaan. Jammer☹️ vandaar 3 sterren
22 jul 2023

Redelijk

Al jaren klant bij haarshop. Je besteld je artikelen en het wordt geleverd. Weinig spannends verder, weinig kortingen of acties, maar prima. Totdat ik een keer een verkeerd artikel kreeg toegestuurd. De manier van omgang vanuit de klantenservice was van dusdanig niveau dat ik op zoek ga naar een andere shop.
16 okt 2023

goede prijs, maar kleuren vielen tegen

Producten waren goed geprijsd, maar de kleuren van de directions haarverf kwamen niet overeen met wat ik dacht te hebben besteld. Ook het retourneren, met voor mij een geldige reden, zou mij het bedrag van 7 ,25 euro hebben gekost. Dus nu heb ik 2 potjes staan die ik nooit ga gebruiken. Zonde en erg jammer
7 jul 2023
Het komt geregeld voor dat de levering niet binnen de 24 u gebeurd maar naar 48u. Ook ik ben een Belgische klant en kan normaal zonder BTW bij u aan kopen (btw weerlegd) dit krijg ik ook niet geregeld. Anders zou ik misschien wekelijk bij u bestellen.
De snelheid van de levering was echt super daarvoor ook echt 5 sterren. Maar het invullen van jullie formulier lukte niet. Later nog app contact gehad want mijn pakje zou naar de Verenigde Staten gaan. Gelukkig is alles goed gekomen.
28 jun 2023
Eén product dat ik vaak bestel zou over paar dagen weer leverbaar zijn. Was niet zo en is tijdelijk helemaal niet leverbaar. Drie producten besteld en betaald maar slechts 2 geleverd. Nalevering wel snel gedaan.
5 mei 2023
Heb een ander verpakking gekregen dat het product afbeelding dat ik had besteld. Zou fijner zijn als het vooraf word vermeld dat het een ander verpakking heeft en ik die zal ontvangen.
Jammer dat er geen navulverpakkingen zijn. Andersnhadden jullie echt 5 sterren gekregen. Ik gooi nu echt teveel plastic weg en volgens mij is dat niet nodig in deze tijd..
19 jul 2023

Anders dan op de website

De verpakking van het geleverde product was anders dan op de website. Zwart in plaats van wit. Het is dan maar de vraag of het het zelfde is.
26 sep 2023
volgens mij kreeg ik bij mijn laatste bestelling, ook een haarmasker cadeau... maar die zat er niet bij. vandaar 3 sterren.
7 jun 2023
Had haar mousse gekregen ook gebruikt maar mijn haar werd wel hard en niet soepel wel jammer . Verder ruikt het wel lekker
MS
6 jun 2023
Fijn prijzen en producten. Maar ik krijg (zelf bij op voorraad) de producten altijd met vertraging.
24 mei 2023
Er worden kosten in rekening gebracht bij een retourzending en dat is wettelijk verboden.
16 nov 2023

Soms lastig navigeren maar supersnel je spullen.

Er is zoveel aanbod dat het soms lastig zoeken is, maar levering is altijd lekker snel wn goed.
5 jun 2023

Trage levering.

Haal 'vandaag besteld morgen in huis' van de sites. Zelden komt er nog iets al de volgende dag.