Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.964 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.228 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Gemakkelijk en snel

De website is gemakkelijk te gebruiken, ik kan snel vinden wat ik zoek en de bestelling is in enkele minuten geregeld. Vervolgens is de bezorging vrij snel. Ik zou het fijn vinden als de verpakking niet 2 keer zo groot is dan de producten er in, het lijkt niet erg milieuvriendelijk om half lege pakketten te versturen.

Snelle verzending, retourneren is minder

Snelle verzending, nette informatie en goede producten alleen retourzending is wat lastiger. Terugsturen is voor eigen rekening en daarbij moet je zelf een formulier gaan uitprinten. Daardoor is het niet echt aantrekkelijk om een verkeerd besteld product te retourneren.
Avond rond acht uur iets besteller en een Hele snelle levering dag daarna.maar voor het milieu de optie of geen dag daarna levering is ook gewaardeerd. Ik kan een aantaal dagen wachten zo dat mensen niet door de nacht moet werken en minder auto’s op de weg.
3 mrt 2024
Fijn contact met klantenservice, nadat ik was vergeten kortingscode in te voeren. Ze hebben mijn factuur netjes aangepast en heb de korting alsnog gekregen. Tevens snelle levering .

Fijne klantenservice

Snelle verzending. Officiële kappers producten voor een goede prijs. Klantenservice is top reageert snel op problemen en hebben de juiste oplossing voor je. Een aanrader.

Beschadigde Levering

3 van mijn haar producten kwamen beschadigd aan, maar na een belletje werd alles geregeld en de volgende dag weer in huis, alleen op een verkeerd huisnummer bezorgd !!

Bevalt heel goed heel, ook heel snel.

Bevalt heel goed heel snel ook. Alleen ik snap niet ik heb 15ml flesje gekocht, ze gebruikt heel groot doos ingepakt, verzending duur en onnodig vind ik persoonlijk.

Geweldig product Igora Royal van Schwarzkopf haarverf

Ik heb de spullen de ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Dat is heel fijn geregeld. En de producten die heb ik altijd al en ben er nog steeds erg blij mee.
Snel verzonden, kwaliteits producten voor redelijke prijs. Ben fan van Wella colormotion. Al meerdere keren besteld bij deze webshop
Haarshop is echt best Ik heb mijn meest producten via haarshop gedaan en altijd was ik echt tevreden mee . Op tijd en netjes
Fijne webshop, groot assortiment, goede prijzetting en hele snelle levering. Altijd een zeer fijne ervaring
BB
Bianca B.
Purmerend
Perfect, duidelijke website, scherpe prijzen en de volgende dag in huis! Zelfde producten als bij de salon, ik ben fan!!
De producten zijn goed en levering snel . Ik zou niet weten hoe of wat jullie zouden kunnen verbeteren. Grtjs Nadine
Haarshop is altijd snel en goed m.b.t. leveren, maar het inloggen met het wachtwoord levert altijd problemen op.
Geen klagen, gehele proces verloopt goed en snel, zoals het hoort! Daarnaast voeren ze aantrekkelijke prijzen.
alles was eigenlijk wel goed alleen de bezorging werd heel de tijd uitgesteld dus dat had wat sneller gemogen
Superfijne produkten, zeer snel verstuurd en binnen 24 uur bezorgd. Dank je wel voor de goede snelle service

Tevreden klant!

De leveringen van de Haarshop zijn altijd in orde en snel geleverd.Ben hier heel tevreden over.Houden zo!

Uitgebreid assortiment & snelle levering

Uitgebreid assortiment, snelle levering, netjes verpakt. Tevens makkelijk en goed contact bij vragen.

Leuke shop

Shopervaring was leuk en verzending was snel. Helaas was er weinig voorraad voor gewenste producten.