Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.169 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

25 mei 2023
Goede kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen en vlotte bezorging. Alleen zijn er verzendkosten voor een retourzending en voor een 'goedkoop' product staan deze dan niet in verhouding tot het terug te krijgen bedrag. Ook duurt de verwerking van de retour nogal lang (+ 3 weken), maar komt terugbetaling uiteindelijk wel.
28 apr 2023

Atlas for men

Fijn bedrijf om zaken mee te doen,als er iets niet klopt kan je contact opnemen en zullen ze je zo goed als mogelijk helpen,alleen het beantwoorden van de telefoon begint heel kortaf met wat is je ordernummer terwijl het netter zou zijn om te beginnen met goede dag u spreekt met die of die,en waarmee kan ik u helpen.
28 apr 2023
Beste heer de Wit, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat stellen wij zeker op prijs! Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze klantenservice. U hebt zeer zeker gelijk en bieden wij ons welgemeende excuses hiervoor. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom, dus nogmaals, super bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Hopelijk heeft u ondanks de hier genoemde, toch veel plezier met uw aankoop en wij zien u graag terug bij Atlas For Men. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
Snelle levering, Opgegeven kledingmaat klopte met geleverde product. Netjes verpakt. Zo op eerste oog lijkt de kwaliteit prima voor de prijs, of de gebruikte katoen zijn kwaliteit behoud is even afwachten. Het zal ongetwijfeld niet zo lang mee gaan als een duur kledingstuk, wat voor de prijs ook te verwachten is.
10 jun 2023
Toen dan toch onze bestelling binnenkwam voor de vakantie kreeg mijn man zijn jasje aan een mouw aan. Denk dat er al iemand mee aan de knoei is geweest . Heb de mouw losgemaakt en ben aa. E slag gegaan. Had ook geen zin meer om alles terug te sturen. De rest was prima. Betaald en gas. Succes in de toekomst.
29 mei 2023

Bij eerste bestelling liep het al verkeerd

Bij eerste bestelling liep het al totaal verkeerd. Verschillende maten in 1 verpakking T-shirts. Terugbetaling duurt te lang als fout bij jullie ligt. Ik betel vanuit Vlaanderen maar ondervind dat er taalprobleem is met Franstalige medewerker uit Wallonië. Vlaanderen zou beter bediend worden uit Nederland
31 mei 2023
Beste heer Plasman, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. Wanneer u iets verkeerds krijgt toegestuurd kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice en helpen wij u zeker graag! Onze producten worden, zoals u dat weet, binnen 5 tot 8 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Een retour moet dus ook terug naar ons internationale distributiecentrum. Dit neemt wat extra tijd en kan dus daarom 2 tot 3 weken duren voordat uw retour is ontvangen, verwerkt en gerestitueerd. Uw restitutie krijgt u zo snel mogelijk. WIj danken u voor uw geduld. Weet dat onze klantenservice staat altijd klaar om te helpen. U kunt ons berijken op nummer 078-79-0095 (in het Nederlands) en staan we van maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 klaar voor al uw vragen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Met vriendelijke groet, Amelia@afm

Tot nu toe altijd prima shop ervaringen

Al meer dan een tiental keren iets besteld aan kleding. Altijd een nette afhandeling. Ruilen omdat de de kleding niet past is geen enkel probleem. Telefonische helpdesk is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben blij met Atlas for men, leuke kleding, goede kwaliteit en scherpe prijzen. Probeer het eens.
HG
Hans G.
Winterswijk
25 sep 2023
Als vaste klant was ik op zoek naar leuke en goede winterkleding. Hoofdzakelijk zocht ik een jas en heb een prachtige jas gevonden die aan alle eisen voldoet en nog goedkoop was ook. Tevens heb ik er een leuke wintertrui bij gekocht, ook voor weinig geld. Deze is boven verwachting heel mooi en lekker trui
Ik had shirts besteld XXXL daarvan waren er twee stuks inderdaad XXXL ,maar 1 shirt was de maat XXL, is nu voor mijn neef, maar even controleren voor het inpakken zou hier wel op zijn plaats zijn. Alles is netjes bezorgd, maar ik zie de mail van de datum van bezorging niet, is hier wat aan te doen?
5 jul 2023
Beste meneer Wentink, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
ik vond het niet fijn dat toen ik de rekening ging betalen de kosten van de terug gestuurde kleding er niet van af kon trekken en alleen dat kon betalen wat ik gehouden had. Ik hoop nu dat deze terug betaling in orde komt. Op de mail heb ik daarvan nog geen bericht gehad. Ik hoop dat dit goed komt
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Rietjens, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en uw bezorgdheid over de terugbetaling. We begrijpen dat dit een belangrijk aspect is van uw aankoopervaring, en we willen graag verduidelijken en geruststellen. Het spijt ons dat u moeite had met het aftrekken van de kosten van de terug gestuurde kleding op het moment van betaling. We begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn, en we waarderen uw geduld en begrip. Ik wil u verzekeren dat uw terugbetaling in behandeling is en dat we er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat dit zo spoedig mogelijk wordt afgehandeld. Het kan enige tijd duren voordat de verwerking is voltooid, maar we streven ernaar om dit binnen 2 tot 3 weken na ontvangst van de retourzending af te ronden. Als er echter verdere vragen zijn of als u extra informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 085 560 51 05. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip terwijl we aan een snelle oplossing werken. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Had even telefonisch contact een de zending daarvoor omdat dr maat die ik besteld had te groot was Mijn fout . Ik moest dat dus retour zenden en zij zagen dat dat onderweg wad stuurde zij de andere maat op. Dus foutje van mij duur de dame aan de telefoon heel snel.opgelost. TOP SERVICE!!
4 nov 2023
Artikelen waren goed. 1 artikel was wat krap, wilde deze ruilen voor een maat groter. Miste dit op het retourblad. Moest toen gaan bellen. Alles is wel goed gekomen. Daarom advies: Opnemen op retourblad: Opnieuw bestellen en Omruilen voor een andere maat” Met vakje voor juiste grote.
25 nov 2023
Al altijd tevreden over de levering. Enige probleem is de maat 36 - 38 die varieert. Chinese = klein Frans = te groot. Waarom geen aparte maat 36 en 38. Als het dan.te groot of te klein.is moet het teruggestuurd worden op eigen kosten. De Europese maten zouden moeten gerespecteerd worden.
3 sep 2023

Jeetje nog aan toe ....

Jeetje nog aan toe, je kan aan verschillende dingen verslaafd zijn, ik ben aan Atlas For Men verslaafd 🤷‍♀️🌹🤷‍♀️ Iedere dag even kijken of er nog aanbiedingen zijn, mijn man blij dat hij niet naar een winkel hoeft om in zo,n pashokje te passen 🙈🙈🙈 Ik blijf vaste klant van Atlas For Men 🤗🌹🤗
BV
Bert V.
Wijk bij Duurstede
Prettige en goede service als er een keer (1e na jaren klant) iets fout is gegaan. Dit naast de goede ervaringen die we al een behoorlijk aantal jaren hebben met Atlas for men/woman hebben. Leuke en goede kleding met een prettige kwaliteit/prijs verhouding. Bert Verrips Wijk bij Duurstede
PL
P.J. L.
Winkel
Het hele traject van bestellen, betalen en aanleveren bij de vervoerder gaat super snel. Maar dan duurt het 3 tot 4 dagen voor de vervoerder bericht geeft wanneer en hoe laat de bestelling bezorgd wordt. De vervoer wijzigt daarna nog 2 keer de tijd van aflevering of zelfs een dag later.
Uitstekende online winkel voor kleding. Het is wel vooral voor mannen en jongeren. Leuke kleding van goede kwaliteit en betaalbaar. Wil je ruilen voor een andere maat, de vriendelijke helpdesk staat je bij. Heb er al veel gekocht en blijf dit zeker doen als ik weer iets nieuws nodig heb.
15 mei 2023

Lijkt mij degelijk materiaal, maar.....I

Lijkt mij degelijk materiaal te zijn; Echter het horloge is onbruikbaar wegens defecte bandjes. Op mijn melding is het nu nog wachten op een antwoord en regeling. ook het feit dat ik Franstalige aanbiedingen momenteel ontvang is gemeld, maar nog niet aangepast naar Nederlandstalig.

Wat ik eigenlijk mis.

Wat ik eigenlijk mis is; althans voor mij; dat wanneer er een binnen voering of iets dergelijks in bv. jassen of vesten zit er geen duidelijke aanwijzijng is dat je dan een maat groter moet bestellen. Voor mij net te krab met mijn standaard maat.. Alles prima kwaliteit. Groet, Robert.
GV
Gina V.
Muizen
11 sep 2023

Tevreden klant

Ben zeer tevreden met de snelle service en de bestellingen die ik al gedaan heb bij mijn laatste bestelling was er een artikel niet bijgevoegd heb dan een mailtje gestuurd, heb daar vrij snel reactie op gekregen en enkele dagen later heb ikdit goed mogen ontvangen.doe zo verder

Goed maar kan beter

De bestelde kleding is op de juiste manier gearriveerd. en was wat je er van mag verwachten . 1 item was te groot (L) en is op eigen kosten geretourneerd , toen de maat kleiner(M) arriveerde bleek deze nog groter te zijn dan de vorige dus 2é maal op eigen kosten teruggezonden .
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Keppens, Dank u wel voor uw feedback, en het spijt ons te horen dat u problemen hebt ervaren met de maatvoering van de bestelde kleding. We begrijpen hoe belangrijk het is om de juiste maat te ontvangen en betreuren het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze oprechte excuses voor de verwarring met de maatvoering. We nemen deze zaak serieus en willen dit graag voor u oplossen. Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het betreffende item, kunnen we samenwerken om de juiste maat voor u te vinde. We waarderen uw openheid over uw ervaring en streven ernaar om ons proces te verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, neem dan alstublieft contact met ons op via 078 790 095. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we kijken ernaar uit om ervoor te zorgen dat uw volgende ervaring met ons positiever zal zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM