Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.925 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.169 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

CH
Co H.
Nieuwegein
Het retourneren van verkeerde bestellingen was zeer snel afgehandeld Evt verkeerde art.worden zeer snel opnieuw geleverd
Als er een bestelling gedaan dat ik dan wel het goede krijg en niet het zelfde product wat ik vorige jaar besteld heb .
er zijn veel dingen bij jullie die goed zijn kwalliteit prijs medewerking personeel afwerking als er iets misgaat enz.

Een tevreden afnemer!

Ik ben zeer te spreken voor wat betreft de prijs t.o.v. de kwaliteit. Bij gelegenheid zal er zeker een vervolg komen.
SM
Safora M.
's-Gravendeel
Leuke heren producten van redelijke prijs. Heb een herfst jas voor mijn man gekocht en 2 lange mouw warme hemden.
Gratis artikelen zijn vaak matig en het zelfde geldt voor de kleding het enige voordeel is dat het voordelig is
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Tilborgh, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Goed passend de maat die je opgeeft, ook een goede kwaliteit, Bijna altijd op voorraad en een snelle levering .
I mocht de bestelling zolang houden tot ik een andere maat binnen had om verschil van schoenmaat te beoordelen
Wiij zijn uitermate tevreden over Atlas for men, pasvorm is goed,kwaiteit is goed en ook de sercice is goed.
RL
R L.
IJsselstein
Na een telefonische bestelling NIET de telefonische een reclame aanbieding laten doen dat is ZEER IRRITANT
Ik heb goede ervaringen met Atlas for men. Alleen duurt het soms lang voordat het bestelde wordt bezorg d.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Hylckama Vlieg, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Prima kwaliteit!

De aangeboden kleding heb ik nooit hoeven terug te sturen... Past lekker en voldoet aan wat ik verwacht!

Kwaliteit

Goede ervaring mbt kwaliteit van product en snelheid van van bezorging. Goed vethoudung jwaluteir - pribs

Aan kopen

Heb goede ervaring met atlas vor men.vind het alleen lastig voor retour sturen en andere maat wil hebben
Veel mogelijkheden om te bestellen Goede kleding maat klopt Wel erg vaak mail aanbiedingen dat kan minder
Duidelijke levering . Maar flut cadeautje haha hoeft ook niet kun je beter minder porto laten betalen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Zwinselman, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de duidelijkheid van de levering. Onze excuses voor het feit dat het cadeautje niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen uw suggestie overwegen om meer aanbiedingen aan te bieden om de portokosten te verlagen in plaats van een cadeautje. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
RJ
R j.
Enschede

Atlasformen maakt je blij

De variatie van producten, de grotere maten en uiteraard de prijs. Het leveren zou iets sneller mogen.
Zowel de bestelling als de levering werd adequaat uitgevoerd. Medewerkers vriendelijk en efficiënt.
Goede bezorging, goede pasvorm zit lekker fijn om op de hoogte van de bezorgdatum gehouden bedankt.
De kados zijn niet zo goed vaak chinees spul wat niet werkt en ook geen nederlanse vertaling jammer
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Makkus, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We vinden het spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de ontvangen cadeaus en dat u teleurgesteld bent over de kwaliteit en het ontbreken van Nederlandse vertalingen. Het is onze oprechte intentie om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten, en we betreuren het ten zeerste dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We erkennen dat het ontbreken van Nederlandse vertalingen op sommige producten een gemis kan zijn voor onze Nederlandstalige klanten, en we zullen dit punt zeker meenemen in onze toekomstige productselectie en verbeteringen. Bovendien streven we ernaar om alleen producten van betrouwbare kwaliteit aan te bieden en we zullen uw opmerking over de kwaliteit van de cadeaus serieus nemen. We zullen onze leveranciers hierover aanspreken en stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat de producten die we aanbieden aan onze standaarden voldoen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM