Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.719 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

ik geef de hoogste aantal sterren WAT WILLEN JULLIE NOG MEER WETEN>STOP EENS MET DEZE VRAGEN!
FH
Frans h.
aartswoud
alles word correct geleverd ik heb er nooit geen omkijken naar prima ga zo door groeten frans
Alles wordt perfect geleverd, en mocht er iets niet goed zijn is het gemakkelijk te ruilen.

Waar voor je geld!

Prima informatie over wanneer de goederen geleverd werden. Prima kwaliteit van de goederen!!
Goede service en kwaliteit, alleen het duurt wel lang voor de bestelling wordt thuisbezorgd
bestelling binnen enkele dagen geleverd. Alles netjes verpakt. Geleverd wat ik besteld had
Men houdt mij goed op de hoogte wanneer het geleverd wordt . En het wordt netjes geleverd.
Prijs/kwaliteit is in orde en na bestelling van de kleding had ik ze met 7 dagen in huis
MK
Duidelijke omschrijving van artikel geleverd wat beloofd wordt en toch binnen een week!
telefonisch bestellen bevalt mij uitstekend : vriendelijke aanname, snelle verwerking !
Maten kloppen niet altijd. Retouren worden niet gemeld wanneer deze bij afm terug zijn.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Buur, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Daarnaast ontvangt u een retourbewijs bij afgifte van DHL en hiermee kunt u uw retour controleren en nazien of deze aan is gekomen. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Super hartelijk bij het helpen en correct. Telefonisch goed bereikbaar en hulpvaardig.
Alle kleding past goed en is comfortabel, maar beloofde cadeaus nog nooit ontvangen?
TF
ton f.
raamsdonksveer
Altijd mooie en passende kleding ben heel blij met atlas for men en ook betaalbaar
Zeer goede ervaring met bestellen, levertijd en kwaliteit en natuurlijk de prijs
JC
Johannes C.
Emlichheim
De klachten worden direct opgelost Kwaliteit is goed voor een schappelijke prijs
makkelijk bestellen -goede service en geen problemen met terug sturen . bedankt
HV
he v.
rotterdam

We hebben beide een jasje er bij zitten…heerlijk

We hebben beide een jasje er bij zitten en die zitten zo goed en zitten heerlijk
Leuke kleding voor een leuke prijs, steeds wisselende acties, dus veel keuzes
Mooie kleding en het kan makkelijk om geruild worden als de maat niet goed is