Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.108 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

je administratie op orde houden dit voorkomt klanten verlies.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Jansen, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u ons slechts één ster heeft gegeven. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en we willen ons oprecht verontschuldigen als er iets is misgegaan in de communicatie of in de dienstverlening. Ik heb u geprobeerd telefonisch uit te leggen wat de stand van zaken is maar dat is helaas niet gelukt. Ik heb uw tevens ook een mail verstuurd en hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. U kunt de voorwaarden ook terug vinden op onze website Betalen | Atlas For Men Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
het is teruggestuurd en heb mijn geld nog niet ontvangen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van den Berg, Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
zit al weken op retour bedrag te wachten
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Heggen, Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. Tevens is uw wens voor een snellere retourproces begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze kleding. Ik heb u een email bericht verstuurd. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Danine@AFM.
Tut op heden niets ontvangen, dus het is moeilijk positief te zijn, in het verleden was alles goed geregeld en was ik altijd zeer te spreken over jullie bedrijf, maar ik blijf erbij dat de fout bij D.H.L. ligt want zij lieten op de app weten dat ze om 12.11 uur het pakket bezorgd hadden, helaas heb ik daar niets van gezien.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Smulders, We willen u hartelijk danken voor uw feedback, en we betreuren ten zeerste het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de recente levering van uw bestelling. Het spijt ons te horen dat u tot op heden niets heeft ontvangen en dat dit een negatieve ervaring heeft veroorzaakt. We begrijpen volledig uw frustratie, vooral gezien uw eerdere positieve ervaringen met ons bedrijf. We willen benadrukken dat we uw zorgen serieus nemen en dat we er alles aan zullen doen om dit recht te zetten. Na zorgvuldige controle en communicatie met u per e-mail, zijn we op de hoogte gebracht van de situatie en hebben we onmiddellijk actie ondernomen om een nieuwe levering te regelen. We zijn verheugd te kunnen bevestigen dat deze nieuwe levering met succes is geplaatst en we hopen dat dit het ongemak enigszins kan compenseren. Wat betreft de vermeende fout van de vervoerder, DHL, willen we u verzekeren dat we deze kwestie serieus zullen onderzoeken en indien nodig passende stappen zullen ondernemen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Het leveren gaat prima en de kwaliteit is ok! Alleen met de betaling is er regelmatig iets! Vorig jar dreigde men met incasso, terwijl de factuur betaald was! Recent wil men een klein bedrag als nabetaling terwijl het totale bedrag op tijd is betaald! Heeft iemand een eigen winkeltje?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Hattem, Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze leveringstermijn en producten. Het spijt ons dat de betaling niet goed is overlopen. We hebben u een email gestuurd en hopend deze op gepaste wijze te hebben opgelost. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
He was unhappy. He was requesting a T-shirt. They sent him something else that I did not request. Please check before sending
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Dear Mr. Assoraifi, We are very sorry that you received the wrong product. We understand that this is disappointing and sincerely apologize for the inconvenience. We have also sent you an email to resolve the issue and look forward to your feedback. We appreciate your understanding and would like to thank you for your loyalty. If there are any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We are ready to provide you with the best possible service. Sincerely, Danine@AFM

Slechte pasvorm.

Slechte pasvorm waardoor het artikel is geretourneerd,
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Noomen, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Heb niet ontvangen wat ik besteld heb
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Boef, Het spijt ons dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. We begrijpen dat dit teleurstellend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We hebben u tevens een mail verstuurd om het probleem op te kunnen lossen en kijken uit naar uw terugkoppeling. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx We waarderen uw begrip en willen u bedanken voor uw loyaliteit. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Waarom geen S bij uw producten.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Willems, Ik vind het vervelend te lezen dat de gewenste maat niet beschikbaar is in ons assortiment, het spijt ons zeer. De maat Small hebben wij helaas niet in ons assortiment. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
De bezorgers het adres goed bekijken en als het direct vinden sturen ze het terug ,er over gebeld de telefoniste was een vriendelijke dame die meteen de oplossing vond op nieuw bestelt, inmiddels heb het product ontvangen en betaald, het is niet leuk dat het nu voor de derde keer gebeurd, Wij hopen dat het in de toekomst niet zoveel gebeurd ,anders zijn genootzaak niet meer bij Uw te bestellen .Met vriendelijke groet, Martin van Eekeren.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Eekeren, Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Zoals telefonisch afgesproken heb ik u de mail verstuurd en hoop dan ook dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groeten, Danine@AFM
de plastic zak was opengescheurd en de messenslijper zat er niet meer in. staat wel op de pakbon, aangemeld bij klantenservice en nadat ik zending gegevens had opgegeven werd de verbinding verbroken. hoe tevreden kun je zijn>
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Smits, Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Wat vervelend dat u geen cadeau heeft ontvangen. Ik heb u een e-mail toegestuurd en hopelijk bent u tevreden met de oplossing. Wij hopen u in de toekomst meer vertrouwen te geven in onze services. Vriendelijke groeten, Danine @AFM
Ik heb niets ontvangen. DHL vervoerder heeft niets afgegeven, dus geen beoordeling. ik heb bij DHL en Atlas daar melding van gemaakt.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Peters, Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. Zoals telefonisch met u afgesproken zullen wij het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk bent u tevreden met de aangeboden oplossing. Met vriendelijke groet, Danine@AFM

Ik drukte verkeerd in het is prima

Ik drukte verkeerd in. De beoordeling is goed.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Lips, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en uw vertrouwen in Atlas For Men. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service en onze producten. Ik heb u een mail verstuurd en wens u verder veel reisplezier met Atlas For Men en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Leson, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
JV
Jaap V.
Zaandam
30 dec 2023
Je bestelling wordt vergeten en na een reminder uitgevoerd.maar je verzendinstructies worden niet conform opgevolgtd met als gevolg dat ik na 3 maanden nog steeds mijn betaalde bestelling niet ontvangen heb
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Veen, Ik dank u voor uw waardebolle feedback. Uw bestelling is op 11 december geplaatst en op 19 december bezorgd op uw adres. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
NOG STEEDS GEEN TERUGBETALING NA TERUGZENDEN
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Altheunis, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Zoals met u afgesproken telefonisch horen we het graag als uw retournering volgende week nog niet is verwerkt zodat wij het op kunnen lossen voor u. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
6 mei 2023

Klacht over een rekening . Heb een jasje bestelt artikel 50474922

Heb een jasje bestelt artikel 50474922 xl prijs 31.95 en verzendkosten 4.95. Totaal 36.94. Van tevoren betaalt 36.94. Alleen was hij te groot, ik heb er voor gebeld voor een maat L. Nog Dezelfde dag. , Is inmiddels binnen past prima. Zou zonder geen extra komende kosten worden bezorgt. Maar helaas komt vandaag een factuur binnen van 12.94 openstaand bedrag nog betalen. hoe kan dit nu. Klant nr is 10770780. Zelfde jasje alleen de prijs is anders op deze factuur. Graag uitleg hierover. J.M Jacobs Reigerstr. 43. 5912xm Venlo
8 mei 2023
Beste mevrouw Jacobs, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u voor een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Zal als een van de eerste clienten van u na jaren definitief afscheid gaan nemen van uw atlasformen ! Nadat ik u al meerdere keren heb gewaarschuwd voor de kwaliteit van de kleding, en de afwijkende maten (dus niet correct) wordt ik de afgelopen tijd verrast met rekeningen via uw bank in Deutschland , dat ik mijn rekeningen niet heb betaald ? Wens uw veel succes toe voor in de toekomst, maar wil persoonlijk met deze vervelende zaken niets meer te maken hebben , als gepensioneerd journalist ben ik hier klaar mee .
8 aug 2023
Beste heer Stappenbeld, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Bedankt voor uw tijd aan de telefoon, stellen wij zeker op prijs! Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Daarom nogmaals super bedankt voor uw feedback. Ik stuur uw bericht door naar onze kwaliteits adfedilng. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
EC

Te groot,te klein,andere kwaliteit,te dure terugzendingkosten

Artikel te groot, kleinere maat telefonisch gevraagd, gekregen,maar de stof van de kleinere maat is van een heel andere kwaliteit. En om dit dan weer terug te sturen zou ik weeral verzendkosten moeten betalen ,dus 1keer verzendkosten om het te krijgen en dan 2 keer verzendkosten om het terug te sturen en dan niets hebben. Alleen bpost rijker gemaakt. Indien verzendkosten niet g
13 jul 2023
Beste heer Crikemans, Bedankt nogmaals voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat we tot een oplossing hebben kunnen komen en wensen u veel reisplezier met Atlas For Men en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Amelia@afm

Besteld ZR215 en ZR216 maat 44/46 … we…

Besteld ZR215 en ZR216 maat 44/46 … we ontvangen enkel ZR420, dit terug gestuurd, wat ons 7€ extra kostte! Vandaag 4/12 nog steeds niets ontvangen! Al vele jaren klant bij Atlas for men - steeds tevreden geweest. Klantnr.:000844.64.29
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Marckx, We betreuren het ten zeerste dat er een fout is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling en dat u de verkeerde items heeft ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben uw klantnummer gecontroleerd, en hebben onmiddellijk stappen ondernomen om het probleem op te lossen. Een herzending van de juiste items, ZR215 en ZR216 in maat 44/46, is reeds in gang gezet. Volgens onze informatie zou u deze binnen 5 tot 7 werkdagen moeten ontvangen. We begrijpen ook dat het retourneren van de onjuiste items extra kosten met zich meebracht, wat niet de ervaring is die we voor onze gewaardeerde klanten nastreven. Als blijk van onze excuses willen we u graag compenseren voor de extra kosten. We zullen het bedrag van €7 uiteraard ook inachtnemen en dit oplossen voor u. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw jarenlange loyaliteit als klant bij Atlas for Men en streven ernaar om uw vertrouwen te behouden. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 078 790 095. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM