Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.108 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Geachte klantenservice Atlas for men, de afgelopen vier maanden heb ik 5 jassen besteld waarvan de eerste bestelling ruim drie weken aan het zwerven is geweest én bovendien werden twee bestelde jassen tot mijn grote ergernis als een gepropt vod in gescheurde plastic binnenverpakkingen aangetroffen (recent bestellingsnummer 56420846 artikel nr. M7112 incluis). Ondanks dat mijn enthousiasme v.w.b. kledingaankoop bij 'Atlas for men' is afgenomen stemt mij de verhouding prijs én kwaliteit tot tevredenheid, dat dan weer wel. Met vriendelijke groet, Herman Broekhuis (klant nr. 001.758.11.64).
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Broekhuis, Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Ik heb u tevens ook een mail verstuurd. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groeten, Danine@AFM

Ik ben in verwarring.

Mijn heren, Ik ben heel bang dat ik foute kleren bij jullie heb gekocht uit Bangladesh. Gemaakt in naaiateliers onder hele slechter arbeidsomstandigheden. Ik vind dat heel erg en daar schaam ik mij voor. Kunnen jullie mij bewijzen dat ik mogelijk heb?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Hamstra, Dank u wel voor uw bericht en uw bezorgdheid omtrent de herkomst van onze kledingstukken. We begrijpen en delen uw zorgen over ethische productiepraktijken en arbeidsomstandigheden. Graag willen we u verzekeren dat we ons ten zeerste inzetten voor verantwoorde en ethische productieprocessen. Onze bedrijfsinformatie, zoals u aangeeft, benadrukt onze toewijding aan het gebruik van grondstoffen die voldoen aan strenge Europese regelgeving, inclusief de REACH-verordening. We weigeren materialen die niet aan deze eisen voldoen, en al onze materialen worden getest door gecertificeerde en wereldwijd erkende externe laboratoria. Wat betreft onze productie, onderhouden we nauw contact met onze directe leveranciers om ervoor te zorgen dat zij voldoen aan strenge normen voor arbeidsomstandigheden, eerlijke lonen en milieuvoorschriften. We streven er voortdurend naar om onze leveranciers te controleren en ondersteunen hen bij het behalen van kwaliteits- en veiligheidsnormen. U kunt dit tevens ook controleren via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/atlas-for-men/productontwerp.aspx We begrijpen dat uw bezorgdheid serieus is en we willen benadrukken dat we transparantie hoog in het vaandel dragen. Als u verdere vragen heeft of meer informatie nodig heeft over onze productiepraktijken, staan we tot uw beschikking om deze te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Volgens de folder zou er een verrassing bij de levering zitten maar er zat niets bij. De bestelde artikelen zijn goed.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Sanders, Hartelijk dank voor uw feedback en het melden van uw ervaring met onze service. We verontschuldigen ons voor het ontbreken van de verrassing bij uw levering, zoals vermeld in de folder. We zijn blij om te horen dat de bestelde artikelen naar tevredenheid zijn ontvangen. Na het onderzoeken van uw bestelling hebben we opgemerkt dat u een voordeelcode heeft gebruikt voor gratis verzending. We willen u er graag aan herinneren dat slechts één voordeel per bestelling kan worden toegepast. Nogmaals onze excuses voor het misverstand met betrekking tot de verrassing in uw levering. Mocht u verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Kleding valt telkens tegen. In de folder wordt het veel mooier afgebeeld dan dat het in werkelijkheid is.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Teeuwen, Het spijt me zeer te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en ik zal mijn best doen om u verder te helpen. On streven is om aan al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM

Slecht

Het overhemd is heel slecht lijkt ook niet op de foto ga die niet meer bestellen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Westdrop, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Kleding niet van deze tijd. Niet mijn stijl.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Pijpstra, Ik vind het vervelend te lezen dat de kleding stijl niet aan uw verwachting voldoet, het spijt ons zeer. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
bij bestelling 2maanden moeten wachten
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Serpenti, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Ik heb uw order nagekeken en deze is op 11 maart besteld en op 20 maart bezorgd na controle. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
levering duurt te lang
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van de Baan, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar Met vriendelijke groet, Danine@AFM
TN
Tjark N.
Winterswijk
tijdstip levering
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Nap, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
lange levertijd
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van de Baan, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik heb u tevens een email verstuurd. U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Ik verwachte een verrassingspakket. Na lang zoeken vond ik in ket pakket een ringetje met label met de naam Daniel Hechter. Ik was dus echt verrast maar zeker niet blij. Wie maakt zoveel kosten voor zoiets banaals. Ik weet nu nog niet of ik naast de folders EN bovengenoemd prulletje iets anders had mogen verwachten. Enige openheid hierover zou de zaak iets gemakkelijker maken voor de ontvanger. met vriendelijke groet C de Koning
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Geachte meneer de Koning, Wij hebben uw recente feedback ontvangen met betrekking tot het verrassingscadeau dat u heeft ontvangen en willen u bij voorbaat onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat u naast uw eerdere cadeau, u een verrassingspakket had verwacht en dat het individuele item dat u heeft ontvangen, niet aan uw verwachtingen voldeed. We betreuren het ten zeerste dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat het niet heeft bijgedragen aan uw tevredenheid als gewaardeerde klant. Het is belangrijk voor ons om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en we zullen uw opmerkingen ter harte nemen om ervoor te zorgen dat we onze diensten en aanbiedingen beter kunnen afstemmen op uw behoeften en voorkeuren. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback enorm en kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen als tevreden klant. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
De bestelling liet onverwacht en ongekend te lang op zich wachten, zonder dit medegedeeld te hebben aan de telefoon. Bij navraag over de bestelling was ik niet tevreden met de uitleg en was nog niet voldoende geholpen met mijn vraag. Ik overweeg mij een andere keer dubbel in het vertrouwen nog eens een bestelling te doen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Krahmer, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
EE
els e.
BARENDRECHT
Ik ben maanden geleden gestopt als klant 0016135903 daar ik slecht ben behandeld. Mijn vrouw wilde echter een Parka met capuchon met imitatiebont met de maat 48/50. Wat werd er gestuurd een Parka met de maten ===50/52 ===terwijl op het factuur stond=== 48/50 ==== Parcelnr 45316050 betellingsnr 55816232
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Engbers, Bedankt voor het delen van uw feedback en excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We streven altijd naar een uitstekende klantenservice en het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hebben uw klacht zorgvuldig onderzocht en vastgesteld dat u aangeeft een verkeerde maat te hebben ontvangen namelijk 50/52, maar dit is geen maat die wij aanbieden. Het kan wel eventueel 52/54 zijn en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. We begrijpen het belang van het ontvangen van het juiste product, vooral als het gaat om kledingmaten. Ik wil u laten weten dat we onmiddellijk actie hebben ondernomen om het probleem op te lossen. Een correct exemplaar van de Parka met de juiste maat (48/50) is al naar u onderweg en u zou het spoedig moeten ontvangen. We hebben ook ons systeem bijgewerkt om ervoor te zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hopen dat u tevreden zult zijn met de nieuwe zending en dat we in de toekomst de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Heb u reeds meerderemalen kennis gegeven van de slechte kwaliteit goederen . Heb daarna aan uw bedrijf laten weten meerdere malen rekeningen te hebben betaald ,terwijl ik artikelen had teruggestuurd . Dacht als client van meer dan 10 jaar recht had op een duidelijk antwoord ?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Stappenbeld, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Ik heb u tevens een aparte e-mail verstuurd voor meer informatie over retourneringen en betalingen. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

krijg een bestelling met een gratis…! monokijker !

krijg een bestelling met een gratis kado,,bestelling (overhemd is geweldig mooi) maar het kado werkt niet naar behoren,,heb atlas al twee keer een mail gestuurd,maar krijg totaal geen antwoord.... vandaar een matige beoordeling van mij..
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Poker, Ik heb dit meteen voor u nagekeken. Het spijt me maar helaas hebben we geen bericht van u ontvangen. U kunt ons contacteren via onderstaande link: https://www.atlasformen.nl/help/contact.aspx Ik vind vervelend dat de kwaliteit niet aan uw verwachtingen voldoet en stuur uw bericht meteen door naar onze kwaliteitsafdeling. Tevens heb ik u ook een email bericht verstuurd en hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Er klopt helemaal niets van de maten !!!!! 110 cm taille is bij jullie maat 58 , vond dat erg groot en 56 besteld . manlief kan zich daar in om draaien !!! Alles retour gestuurd . nu wachten op mijn geld !!!!!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Heemskerk, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Ik kan nog steeds niet met mijn pc inloggen. Krijg wel jullie pagina, maar reageert verder niet. Wel op mijn tablet. Hoe kan dat? Voor de rest levering redelijk vlug, maar liever wat sneller.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Du Chatinier, Hartelijk bedankt voor uw bericht en voor de tijd die u heeft genomen om dit met ons te delen. Het is spijtig dat u problemen ondervindt met het inloggen in uw account via uw pc. Goed te vernemen dat het inloggen wel gelukt is via uw tablet. Ik heb u tevens een e mail bericht verstuurd. Mocht u  alsnog problemen ondervinden met het inloggen op onze website, dan hoor ik het graag van u. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
De in de gids vermelde dingen en met name de gratis wekkerradio was een aanfluiting. Een mini apparaatje wat ook totaal niet werkte en ook geen beloofd goed geluid gaf. Was waardeloos!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Wissingh, Dank u wel voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is spijtig om te lezen dat u een probleem heeft ondervonden met de kwaliteit van een van onze producten. Ik heb uw bericht direct doorgestuurd aan onze klantenservice en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Verkeerd artikel gestuurd met 3 over elkaar geplakte stickers. De bovenste sticker was die van het mijnbestelde artikel. Er zat een damesjas in i.p.v. mijn bestelde truien.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Damsteegt, Dank u wel voor uw bericht en excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. We begrijpen uw frustratie en willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die zijn ontstaan. Het spijt ons dat u een keer het verkeerde artikel heeft ontvangen. We begrijpen volkomen waarom dit teleurstellend is geweest en hebben u een e mail bericht verstuurd. Ons doel is om een uitstekende klantenservice te bieden, en het feit dat we daarin tekort zijn geschoten, betreuren we ten zeerste. Als er in de toekomst iets is waarbij we u kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om uw ervaring bij ons te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Naar mijn mening dat de kwaliteit van de geleverde producten lager zijn in verhouding met de prijs die ik heb betaald. Daarom heb ik mijn bestelling geretourneerd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Asmah, Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM