Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.922 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.166 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Geen vermelding van materiaal waarvan iets gemaakt is.

In de catalogus staat niet altijd van welk materiaal het kledingstuk gemaakt is. Ik heb T-shirts ontvangen van polyester. Alleen het voelen van de stof zegt mij genoeg.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Ruinard, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en we willen ons oprecht verontschuldigen als er iets is misgegaan in de communicatie of in de dienstverlening. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we willen graag begrijpen wat er fout is gegaan om dit in de toekomst te voorkomen. Ik heb u tevens een email bericht verstuurd. We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service te verbeteren op basis van de ervaringen van onze klanten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
DA
Donald A.
Apeldoorn

Het product draagt lekker, maar kan alleen bij 30 graden gewassen worden.

Het product draagt lekker, maar een minpunt is dat het maar bij 30 graden gewassen kan worden, dat wordt dan dus weer een extra wasje, met de onnodige energie kosten!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Altman, Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze kwaliteit en producten. We hebben u een email gestuurd en hopelijk zien wij u gauw terug bij Atlas For Men! Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Communicatie is zeer slecht bij per post bestellen en duurt minimaal 3 a 4 weken voor het behandeld wordt. Om die reden gaan we niet meer bestellen bij atlasformen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Klutsch, Bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Wist u dat indien de bestelling telefonisch of via onze webpagina geplaatst is u deze binnen 5 tot 8 werkdagen zal ontvangen? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik heb u tevens ook nog een email verstuurd. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Danine@AFM
Gratis artikelen zijn vaak matig en het zelfde geldt voor de kleding het enige voordeel is dat het voordelig is
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Tilborgh, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Waarom moet ik mening geven als ik het pakket nog niet binnen heb . Net als de vorige keer .????
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Marcus, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Ik heb u tevens een email verstuurd met meer informatie betreft uw levering. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar Met vriendelijke groet, Danine@AFM
BM
Bert M.
Hellevoetsluis
De retouren sneller verwerken. de jeans broek was perfect. Dus niets aan verbeteren.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Molendijk, Hartelijk dank voor uw bericht. We zijn erg blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Uw wens voor een sneller retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Verder staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Danine@AFM.
Te laat de bezorgtijd gekregen, moest pakket in Leiden ophalen Kleding was in orde
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik heb u tevens een email verstuurd. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
De kwaliteit van de kleding en mijn man henny kreeg een kapot horloge als cadeau
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Flokstra, Hartelijk dank voor uw feedback betreffende de kwaliteit van onze kleding en het kapotte horloge dat uw man als cadeau heeft ontvangen. Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw ervaring met onze producten niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij streven ernaar om hoogwaardige producten te leveren en vinden het uitermate teleurstellend dat dit niet het geval is geweest. Om het probleem met het kapotte horloge op te lossen, willen wij u graag een nieuw horloge toesturen als vervanging voor het beschadigde exemplaar. We zullen ervoor zorgen dat dit zo spoedig mogelijk wordt afgehandeld. Wat betreft de kwaliteit van onze kleding, willen wij u verzekeren dat wij continu streven naar verbetering. Uw feedback is daarbij van onschatbare waarde en zal worden meegenomen in onze verbeteringsprocessen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Het komt vaak voor dat de zomen nog al eens losraken.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van de Molengraaf, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback met betrekking tot onze producten. We stellen uw opmerkingen zeer op prijs en nemen deze serieus. Het spijt ons te lezen dat u met regelmaat problemen ondervindt met de zomen van de artikelen, wij hebben geen kennis van dit probleem maar zullen dit uiteraard doorspelen naar de desbetreffende afdeling. Nogmaals, bedankt voor het delen van uw ervaring. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke producten en service te bieden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Kwaliteit van de stof is vaak niet goed.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Vos, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Betere maat voor broeken
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Zadel, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Zie maatabel op de website: https://www.atlasformen.nl/zoeken/maat%20tabel.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Geen idee
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Poel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Nvt
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Pasveer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
TD
T D.
Dordtrecht
Goede service en mooie artikelen Alleen de zgn cadeautjes van klokken horloges enz. Is bagger Gewoon daar mee stoppen en bv Gratis leveren is meer van deze tijd Verder fijne shop
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer De Bot, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet. Ik stuur uw bericht meteen door naar onze kwaliteitsafdeling. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM

Jammer, ik had betere verwacht.

De kleding die ik gekocht had bij Atlasformen vielen mij behoorlijk tegen en heb ze dus retour gestuurd. Dat was jammer en dat is weer een reden waarom je kleding niet online kan kopen maar naar mijn mening rechtstreeks vanuit een winkel zodat je kunt zien en voelen wat je koopt.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kruiger, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
FD
Frans D.
Amsterdam
Bij het bestelde was de maatvoering niet geheel correct de broek was goed wel aan de grote kant maar dat is wel prettig het bovenstuk was te klein
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer De Bruin, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
24 feb 2024
Verbeteren de zending informatie is slecht pas op de dag dat het komt een juist bericht en je kan niks wijziging, andere tijd of dagdeel of dag
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Scholte, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een betere zendinginformatie is begrijpelijk, we zullen dit doorsturen aan DHL uiteraard. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

De gratis kijker.

De GRATIS KIJKER die je krijgt bij je bestelling is een waardeloos ding. Let op, het gaat niet over de producten die door mij besteld zijn.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Krijger, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het geschenk. Ik stuur uw bericht meteen door naar onze kwaliteitsafdeling en heb u tevens een email bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
2 kledingstukken waren de maten te groot. Terugsturen vh pakket gaf wat problemen, de adres label pakte niet, de 2e dag lukte het wel.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Theben Tervile, Ik waardeer ten zeerste uw feedback met betrekking tot uw recente ervaring met onze producten en diensten. Het spijt me oprecht te horen dat de maten van de kledingstukken niet aan uw verwachtingen voldeden. Het is onze prioriteit om onze klanten een optimale pasvorm en tevredenheid te bieden, en het is teleurstellend om te horen dat we in dit opzicht tekort zijn geschoten. Evenzo betreur ik het ten zeerste dat het retourproces enige problemen met zich meebracht, met name met de adreslabel die niet goed pakte. Het is essentieel voor ons dat onze retourprocedures efficiënt en probleemloos verlopen, en ik bied mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat u hierbij heeft ondervonden. Ik ben verheugd te vernemen dat het op de tweede dag wel succesvol verliep. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
slordige verpakking de factuur was in twee stukken en zat vast aan de binnenkant verpakking dus na verwijdering nog meer stukken papier
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Der Bijl, Het is spijtig om te lezen dat de ontvangst van uw bestelling niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze welgemeende verontschuldigingen voor het ongemak. Ik stuur uw bericht dan ook meteen door naar de desbetreffende afdeling. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Danine@AFM