Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.116 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Jas

Had eerst aan de hand van maattabel 3 XL besteld maar deze bleek achteraf te groot. Heb ze gebeld en gevraagd voor een 2 XL. Deze werd supersnel bezorgd. En ook omdat deze goedkoper was dan de 3XL. Kreeg ik het verschil ook snel weer terug geboekt. Uitstekende service. Snelle levering.

goederen.

De goederen die ik bij jullie bestel zijn prima.maar???maar de bezorging met DHL is slecht, Ze zeggen dat je niet thuis bent terwijl dat wel zo is,of ze zetten het pakket gewoon in de lift ,omdat ze het niet naar boven willen brengen. dat wil ik U even laten weten. MVG g Frijters

Kwaliteit product.

De kleding maten kloppen altijd en de bonus is ook altijd welkom, met het bestellen van kleding wel uitkijken er is namelijk veel polyester in de aanbieding, polyester kleding ademt niet, kleding van katoen is aan te bevelen.
prijs kwaliteit is uitstekend en de service is ook geweldig het ruilen gaat heel gemakkelijk al met al ben ik zeer tevreden met atlas for men ook de keuze en zeer zeker de grote maten is ruim bedankt atlas for men.
Mijn man is zeer tevreden met jullie kleding. Hij besteld altijd bij jullie. Kosten spelen zeker rol en bij jullie betaalbaar. Mijn vrouw wil ook bestellen, hebben jullie daar ook gids voor.
Uitstekende service! Bij (productie)fouten wordt je klacht meteen serieus genomen en ontvang je kosteloos een nieuw product. Zonder ingewikkeld "gedoe". Wij gaan hier zeker vaker bestellen!

Geweldige winkel, goede kwaliteit en niet duur.

Geweldige winkel, maten zijn prima, hele nuttige cadeaus, de artikelen zijn van heel goede kwaliteit en zeker niet duur. Regelmatig bestellen wij. Geen lange wachttijden. Perfect alles.

Een sterk bedrijf

Ik geef dit bedrijf 5 steren om dat het een goedlopend bedrijf ze doen niet moelijk met doen je nieuwe spul heb je bin waneer hun zeggen een bikel sterk zijn Gr Ron
Heel tevreden en wordt correct geholpen tevens bij het omruilen van het artikel . Telefonisch contact gehad met een medewerkster alles voor mij in orde gemaakt.
Mijn ervaring is heel goed zowel de bezorging als de retouren. Daar ben ik heel tevreden over. De kleding ziet er mooi uit. Ook de pasvorm is goed.

Service perfect zeer tevreden

Service hadden een maat besteld. Gebeld het was geen probleem en gelijk werden de nieuwe vesten besteld. Ik hoefde niets te doen. Super
Weer op tijd en weer een goede keuze gemaakt van jullie mooie en fijne spullen. Mijn vrouw vind de overhemden zelfs Heeeel mooi!!
JK
Goede materialen goede pasvorm kleuren blijven goed en tegenwoordig ook een snelle levering ben al vele jaren een tevreden klant.
de snelle levering. Zou niet weten wat er beter moet. Ik ben niet iemand die vandaag besteld, morgen in huis willen hebben.
CH
Co H.
Nieuwegein
Het retourneren van verkeerde bestellingen was zeer snel afgehandeld Evt verkeerde art.worden zeer snel opnieuw geleverd
er zijn veel dingen bij jullie die goed zijn kwalliteit prijs medewerking personeel afwerking als er iets misgaat enz.
Goed passend de maat die je opgeeft, ook een goede kwaliteit, Bijna altijd op voorraad en een snelle levering .
Veel mogelijkheden om te bestellen Goede kleding maat klopt Wel erg vaak mail aanbiedingen dat kan minder
RJ
R j.
Enschede

Atlasformen maakt je blij

De variatie van producten, de grotere maten en uiteraard de prijs. Het leveren zou iets sneller mogen.
Goede bezorging, goede pasvorm zit lekker fijn om op de hoogte van de bezorgdatum gehouden bedankt.