Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.922 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.166 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

SM
Safora M.
's-Gravendeel
Leuke en betaalbare producten voor heren. Jammer dat een omruiling niet gemakkelijker te verwezelijken is. Had een verkeerde maat ontvangen (hoewel ik het tijdens het bestelproces meerdere malen heb gecorrigeerd sprong het steeds weer van L naar 4L, vreemd). Je krijgt eerst een creditatie en daarna kan je opnieuw bestellen. Maar verder prima geregeld en ruilen is ook gemakkelijk verlopen. Nog één van de weinige kledingswebshops die 100% katoen verkoopt. Zeker aanrader.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Macdonald, Ik vind het vervelend te lezen dat er problemen zijn geweest met uw bestelproces en omruilproces. U hoeft niet te wachten op een creditatie of een nieuwe bestelling. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de omruiling direct na ontvangst via : 085 560 51 05. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Bestelling alsnog bezorgd.

De levering ging in eerste instantie niet door, omdat de toevoeging bij het adres niet was bijgeschreven. Hierdoor werd de bestelling teruggestuurd en het geld teruggestort.Nadat ik had aangegeven de bestelling wel te willen hebben, werd deze alsnog nagestuurd en op het goede adres afgeleverd.
FV
Frans M. v.
Hoofddorp

Bijna altijd een goede keus.

Zeker al meer dan 10x bij AfM besteld en slechts 1x iets omgeruild, omdat de maat niet goed was. Overigens ben ik alle keren zeer tevreden over de kwaliteit/prijs en de termijn van levering. Ik kijk altijd bij AfM of er iets voor me bij zit. En dat is bijna altijd het geval. Dik tevreden.

Jas

Had eerst aan de hand van maattabel 3 XL besteld maar deze bleek achteraf te groot. Heb ze gebeld en gevraagd voor een 2 XL. Deze werd supersnel bezorgd. En ook omdat deze goedkoper was dan de 3XL. Kreeg ik het verschil ook snel weer terug geboekt. Uitstekende service. Snelle levering.

goederen.

De goederen die ik bij jullie bestel zijn prima.maar???maar de bezorging met DHL is slecht, Ze zeggen dat je niet thuis bent terwijl dat wel zo is,of ze zetten het pakket gewoon in de lift ,omdat ze het niet naar boven willen brengen. dat wil ik U even laten weten. MVG g Frijters
De artikelen zijn prima verpakt en wordt snel bezorgd. Het enige wat ik niet prettig vindt dat is als je iets retourneert dan kan je dat niet van het bedrag aftrekken en alles dus in een keer moet betalen. Bij Your look kan dat wel.

Kwaliteit product.

De kleding maten kloppen altijd en de bonus is ook altijd welkom, met het bestellen van kleding wel uitkijken er is namelijk veel polyester in de aanbieding, polyester kleding ademt niet, kleding van katoen is aan te bevelen.
prijs kwaliteit is uitstekend en de service is ook geweldig het ruilen gaat heel gemakkelijk al met al ben ik zeer tevreden met atlas for men ook de keuze en zeer zeker de grote maten is ruim bedankt atlas for men.
Mijn man is zeer tevreden met jullie kleding. Hij besteld altijd bij jullie. Kosten spelen zeker rol en bij jullie betaalbaar. Mijn vrouw wil ook bestellen, hebben jullie daar ook gids voor.
Uitstekende service! Bij (productie)fouten wordt je klacht meteen serieus genomen en ontvang je kosteloos een nieuw product. Zonder ingewikkeld "gedoe". Wij gaan hier zeker vaker bestellen!
Mijn bestelde broek was niet naar mijn zin. Maat was ook niet goed. Zelfde dag weer naar een servicepunt gebracht om terug te sturen. Gaat goed zo. Wacht nog wel op geld. Maar dit komt goed.

Geweldige winkel, goede kwaliteit en niet duur.

Geweldige winkel, maten zijn prima, hele nuttige cadeaus, de artikelen zijn van heel goede kwaliteit en zeker niet duur. Regelmatig bestellen wij. Geen lange wachttijden. Perfect alles.

Een sterk bedrijf

Ik geef dit bedrijf 5 steren om dat het een goedlopend bedrijf ze doen niet moelijk met doen je nieuwe spul heb je bin waneer hun zeggen een bikel sterk zijn Gr Ron
Heel tevreden en wordt correct geholpen tevens bij het omruilen van het artikel . Telefonisch contact gehad met een medewerkster alles voor mij in orde gemaakt.

Netjes geholpen

Had het verkeerde ontvangen, maar na bericht vanuit Atlas toch het juiste artikel gehad zonder dat ik daar zelf iets voor hoefde te doen. Heel netjes opgelost.
Goed en goedkoop. Je moet wel een weekje wachten voordat de spullen uit Frankrijk er zijn, maar dan heb je ook wat! En vaak bij een bestelling leuke gadgets.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Kleijn, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Verschillende malen wat besteld, altijd binnen 1 week geleverd. Slechts 1 maal klopte het geleverde niet met het bestelde, anders had ik 5 sterren gegeven.
Mijn ervaring is heel goed zowel de bezorging als de retouren. Daar ben ik heel tevreden over. De kleding ziet er mooi uit. Ook de pasvorm is goed.
SM
S. M.
Gouda

Fijne grote herenmaten

Fijn ook grote heren maten voor goede prijs Zou het fijn vinden als er ook tussen (buikmaten ) in heren broeken komen Ik bedoel maat 28, 29 enz
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Meewezen, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en voor uw interesse in onze herenmaten en prijzen. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de beschikbaarheid van grote herenmaten tegen een goede prijs. We begrijpen uw suggestie met betrekking tot het aanbieden van tussenmaten voor herenbroeken, zoals maat 28, 29, enzovoort. Na zorgvuldige controle hebben we vastgesteld dat deze maten eigenlijk kortere broekmaten zijn, in plaats van buikmaten zoals u vermeld. We waarderen uw suggestie en zullen deze zeker in overweging nemen bij het evalueren van ons assortiment en het verbeteren van onze diensten. Het is ons doel om aan de diverse behoeften van al onze klanten te voldoen, en uw feedback helpt ons om dat te bereiken. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle input. Mocht u nog verdere vragen of suggesties hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
prijs kwaliteitsverhouding is goed. In het assortiment opnemen: Meer bloezen met lange mouwen en effen print. Zonder ruitjes, streepje of merkjes.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Buijs, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en het delen van uw ervaring met ons. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We waarderen ook uw suggestie om ons assortiment uit te breiden met meer bloezen met lange mouwen en een effen print, zonder ruitjes, streepjes of merkjes. Uw input is van onschatbare waarde omdat het ons in staat stelt om ons aanbod beter af te stemmen op de wensen en behoeften van onze klanten. We zullen uw suggestie zorgvuldig overwegen en ons best doen om nieuwe producten toe te voegen die voldoen aan uw specifieke voorkeuren. Ons doel is om een gevarieerd assortiment aan te bieden dat aan de verschillende smaken en stijlen van onze klanten voldoet, en uw suggestie zal ons helpen om dit te bereiken. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback. We hopen dat we u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM