Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

16.757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.347 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

hele mooie armbanden, eentje cadeau gedaan aan mn moeder
Goede prijs, snelle levering. Goede product omschrijving
Perfect optijd bezorgd. Mooie kleine subtiele oorbellen
Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen!
Mooie sieraden voor een zeer goede prijs. Ik houd van !
25 dec 2023
goede persoonlijke service en fijne winkel en personeel
24 dec 2023
Super vriendelijk geholpen in de Reeshof Tilburg.. Top!
23 dec 2023

toppers

Echt altijd top om mijn sieraden bij jullie te shoppen!!
Snelle levering, netjes verpakt en mooi zoals op de foto

goed !

goede kwaliteit & snelle verzending met handige website
Vlotte snelle levering! Product precies zoals op de foto

Happy

Super blij met mijn zilveren oorbellen! Goede kwaliteit.
Fijne webshop, snelle levering en uitstekende producten.
Goede en snelle levering mooi cadeau voor de feestdagen
Top!! Volgende dag al in huis Mooie ringen goed verpakt
Behulpzaam personeel. Mooie artikelen voor leuke prijs.
MV
Martha v.
LEEUWARDEN

Prettig

Dat ik online kon bestellen en in de winkel af kon halen
De bestelling was top geregeld en voor een mooi prijsje
Vijf bedeltjes bestelt ander dag binnen goede kwaliteit
Goede kwaliteit sieraden, fijne webshop snelle levering