Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.555 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Zeer gemakkelijk in gebruik!! Misschien 1 puntje: Ik kan geen mogelijkheid vinden om mijn klantenpas in te voeren...... Maar misschien lag dat aan mij
JB
John B.
H.I.Ambacht
De kwaliteit van de gouden ketting. Ik heb deze ketting gekocht om de trouwring van mijn overleden vrouw en mij, aan te hangen. Ben super blij. Bedankt

Leuke winkel, prijs/kwaliteit

Koop steeds hetzelfde horloge omdat ik m zo leuk vindt. Alleen het bandje slijt op een gegeven moment. Jammer dat ze die niet kunnen maken of vervangen.
23 nov 2023

Zeer tevreden

Ik had erg snel mijn pakketje binnen. Ik heb ook voorheen nooit problemen gehad met incomplete bestellingen en andere zaken. Ik ben daarom zeer tevreden
23 nov 2023

Goede service

Snelle levering en goede prijzen voor mooie sieraden. Ik zou wel bij sommige producten duidelijkere foto’s willen zien van iemand die het sieraad draagt
25 okt 2023
Oorbellen online besteld en deze waren de volgende dag al binnen. Dochter helemaal blij dat ze zo snel binnen waren. Ze voldoen aan alle verwachtingen.
24 okt 2023
Goed geadviseerd en geholpen per post bezorgd alles goed geregeld mooie hart hanger met zirkoon steentjes name van 2 dochters ingegraveerd super mooi
Collectie kwam duidelijk over voor de klant. Wat beter kan is dat de verkoopsters wat meer opties laat zien van een product of model wat de klant zoekt
15 aug 2023
Ik moest snel nog een cadeautje hebbe n een mattenklopperring voor 22:00 besteld volgende dag al in huis echt heel snel met een mooie verpakking er bij
24 jul 2023

Piercing

Ik ben erg blij met mijn helix piercings, ik vind ze echt erg mooi! Ik was sowieso verrast dat Lucardi piercings verkocht en ik vond de keuze erg ruim!
21 jun 2023
Lief zilveren baby armbandje voor mijn pas geboren kleindochter gekocht met haar naam erin gegraveerd! Een leuke herinnering voor als ze later groot is!
14 jun 2023

Ik woon in Spanje maar moest nog ff snel wat hebben voor een verjaardag in Nederland, ene dag besteld de volgende dag lag het bij die persoon op de mat
13 jun 2023

Prima service en kwaliteit

Ik heb een halsketting met gourmetschakel besteld, deze was de volgende dag al in huis. Netjes verpakt en een mooie sale prijs dankzij mijn aanmelding.
ik heb 2 ringen gekocht al de 2+1 gratis korting niet werkte voor bijv een doosje was ik alsnog heel blij met de lever tijd en de staat van deze ringen.
26 mei 2023

De website van lucardi is zeer goed

De website van lucardi is goed duidelijk je wordt goed up to date gehouden over je pakketje. Fijne email met je gegevens dus kan geen verwarring komen.
24 mei 2023
Zulke mooie basic (gouden) sieraden, die je eindeloos kunt combineren. Snelle levering en altijd goede service. Mijn vakantiegeld is weer goed besteed 😍
2 mei 2023

Top!

Eerst goed geadiveseerd in de winkel en toen via internet besteld en op tijd afgeleverd. En de oorbellen zijn precies zoals beschreven op internet. Top!
2 mei 2023
Vriendelijke personeel! Wordt goed geholpen (zowel in de winkel als bij het oorbellen schieten) en de oorbellen zijn van goede kwaliteit. Erg blij mee!!
30 apr 2023
De sieraden zijn prachtig!! ,ook werd ik geïnformeerd... dank he wel daarvoor.. ik vond de verpakking erg groot,(sorry) het kon wel door de brievenbus..
28 apr 2023
Ik heb 2 maal iets gekocht bij lucardi voor mijn vriendin en ze is dol op de sieraden die ik heb gehaald voor haar en draagt het tot nu toe nog elke dag