Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl
Beoordelingen:

16.728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.356 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden over de service van Lucardi. Ik heb op 9 oktober jl een nikkelvrij oorbelletje gekocht in Venlo. Ik en mijn dochter waren op 9 december bij Lucardi in Nijmegen. Hier ondekte mijn dochter dat uit deze oorbelletjes een aantal diamantjes uit waren. De verkoopster vroeg of ik misschien de bon bij had, dan kon ze mij gelijk helpen. Helaas had ik de aankoop bon niet bij mij. De verkoopster adviseerde mij om naar Lucardi in Venlo terug te gaan, waar ik op 10 december geweest ben. Ik ben netjes en goed geholpen, ik heb nieuwe oorbelletje gekregen met weer opnieuw 3bmaanden garantie. Mocht er binnen 3 maanden weer diamantjes uit oorbelletje vallen dan was ik weer welkom in de winkel, en werd het probleem weer netjes op gelost. Ik ben zeer tevreden, over het personeel wat mij zowel in Nijmegen als in Venlo heeft geholpen. Het personeel nam ruim de tijd voor mij om het probleem uit te leggen. Ik heb nieuwe oorbelletje uit mogen zoeken, en heb weer 3 maanden garantie gekregen. Mocht er weer wat met de oorbelletje zijn dan was ik weer welkom en werd het probleem weer zo goed mogelijk op gelost. Dit is pas goede service.

de meest kritische beoordeling

26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is echt de meest slechte en onprofessionele ervaring die we OOIT gehad hebben met een juwelier. Het uitzoeken van de ringen voelde al zeer gehaast, nors en ongeïnteresseerd, vervolgens bleek dat ze besteld moesten worden (op zich helemaal geen probleem hoor!), maar vervolgens blijkt dat de 'beste mevrouw' ze gewoon online op hun eigen portal bestelt heeft en naar ons huis heeft laten sturen. Ringen doosje: Wij kochten in de winkel een ringen doosje erbij (een hartje met roos die openklapt), nou daar past GEEN van de twee ringen in. Gelukkig heb ik een 3D printer en kan ik dit zelf fixen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. En dan blijkt ook nog eens dat toen ik naar AliExpress ging dat HETZELFDE doosje voor een fractie van de prijs ineens als 'recommended product' tevoorschijn kwam. Ik snap dondersgoed (een eigen bedrijf hebbende) dat veel import uit China is, bij een winkel als Action verwacht ik dit ook niet anders.. Maar als ik bij een Juwelier een doosje voor ringen haal verwacht ik niet dat dit cheap China/AliExpress/Alibaba import spul is wat gewoon twee a drie keer over de kop gaat en zelfs letterlijk in HETZELFDE doosje en zakje geleverd wordt als uit China. Levering Ringen: De bezorging was ook ZEER onprofessioneel zeker omdat wij deze als trouwringen hadden aangeschaft, in een kartonnen doos (logisch), met de ringen in een 'ziplock' zakje gestopt met een barcode label eraan vast en papieren lucardi 'cadeau zakjes' er los bij in gemikt. Krassen op ring en scheve gravering: Één van de ringen heeft VEEL krassen alsof hij gewoon al een jaar gedragen is (ABSURD!), en de ander heeft notabene de gravering compleet SCHEEF erop staan... en NEE niet een klein beetje ook, gewoon helemaal oplopend tot aan de rand van de ring. Dit is wat ons betreft echt 5 sterren waard, maar dan wel voor de meest belabberde service en kwaliteit ooit van een juwelier. Verwacht dan ook niet dat we nog kans maken op die "50,- shoptegoed voor een review" waar om gevraagd werd per email. Maar aangezien er om gevraagd werd, bij deze dus. Neen, dit is voor ons één maar NOOIT weer Lucardi.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
18 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slecht ervaring in de winkel Groothtstraat in Haarlem. Ik heb ring gekocht , besteld en betaald. En zou medewerker mij belllen als de ring er is maar intussen 3 weken al voorbij niks gehoord. Toen ging ik de winkel bellen dat blijk dat de ring al lang er is😢. En ook nog de medewerker heb geen korting gegeven terwijl ik recht op heb omdat ik member ben. Gelukkig een aardige medewerker Anouk heb het geregeld..
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slordig en moeizame klachten-afhandeling

Ik had twee naamplaatjes besteld, inclusief graveren. Tot mijn verbazing was één van de plaatjes niet gegraveerd, is hier geen controle op voor verzending? Tot mijn verbijstering werd me in de winkel verteld, dat het drie tot vier weken zou duren om dit te herstellen, omdat het plaatje teruggestuurd wordt, dan wordt gegraveerd en weer naar mij wordt verzonden. Uiteindelijk bleek dat het plaatje ook in de winkel gegraveerd kon worden, alleen heeft hun machine een ander lettertype. Maar die optie kreeg ik pas nadat ik zei dat een wachttijd van weken voor het corrigeren van zo'n grote slordigheid niet acceptabel is. Waarom in vredesnaam niet gewoon een ander plaatje gegraveerd en naar mij toegestuurd? Als ik het blanco plaatje in de winkel heb afgegeven is toch gegarandeerd dat dat terugkomt bij het hoofdkantoor? Dank aan de winkelmanager die dit uiteindelijk netjes heeft afgehandeld, maar de standaardprocedures hier schieten duidelijk tekort.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een horloge gekocht. Pas toen ik thuis was merkte ik dat hij stil stond, en ook niet op de tijd dat ik hem had gekocht. Er was dus on de winkel niet naar gekeken. De band is wel op maat gemaakt, maar er is blijkbaar verder geen aandacht aan gegeven. Ik vind het heel slordig. Toen ik 's middags hem terugbracht was er geen verontschuldiging gegeven.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ketting als cadeau besteld, ketting lag los ergens in het bakje te rammelen, vervolgens zat de bon er nog bij zodat m'n partner precies kon zien wat ik ervoor betaald had.. niet echt netjes :-(
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de verzending niet goed ingepakt. Ring lag los in de doos, extra cadeau verpakking was matig (1,99 extra voor betaald). Leek alsof het er zo in was gegooid. Verder blij met het sieraad.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Als ik ringen ophaal van bijna €1300,= en ze worden in een plastic zakje op de toonbank geflikkerd mag je blij zijn dat ik je nog waardeer met 2 sterren. Trouwringen ophalen moet een feest zijn. Bij jullie was t een drama! Zal iedereen adviseren naar Siebel, jullie buren te gaan.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Artikel niet zoals verwacht Gravering ziet er niet uit
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet wat je verwacht van Lucardi.

Levering was niet binnen 24 uur maar een dag later. Bovendien niet zoals op de website staat in een kado-verpakking. Het horloge zat los (!) in een grote doos bij levering. Het horloge zelf is ok maar ook niet geweldig. Al met al niet heel blij mee.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heel erg jammer. je kan de namen bijna niet lezen. Dus eigenlijk beetje weggegooid geld. Wat ik dus vreemd vind want alles wat ik koop komt bij jullie weg en altijd tevreden. Maar dit is dan tog denk ik omdat ik eerste keer online heb besteld en je dan niet goed kan zien wat je koopt. Aangezien het om namen gaat dus dan ook niet meer te kunnen ruilen
Beoordeling melden
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Cadeauverpakking is een papieren zakje zoals je gratis bij de bruna krijgt... Dat voor 1.99 is echt belachelijk...
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kapotte oorbellen Ik kreeg de oorbellen netjes thuisbezorgd. Dit was een cadeau. Bij het geven van dit cadeau bleek dat de oorbellen kapot zijn. Niet leuk. Het zou fijn zijn als de spullen die verstuurd worden goed gecheckt worden voor ze verstuurd worden. Heb de oorbellen gelijk naar de winkel gebracht. Heb dus geen foto.
Beoordeling melden
CM
Carla M.
Enschede
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het armbandje ziet er heel mooi uit maar het slotje viel er na een paar uur al af en zit losjes om de pols. Kan wel verbeterd worden maar dat kost € 32 Het oogje dat losliet wordt nu gesoldeerd en moet nu 2 weken wachten.
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde bestelling geplaatst door vaste klant

Als vaste klant zijnde verwacht ik enige vorm van coulance. Setje ringen besteld waarvan 1 ring in de verkeerde maat besteld is. Helaas laten graveren, dus retour sturen was geen optie. Mail gestuurd om e.e.a. uit te leggen. Geen antwoord. Uiteindelijk telefonisch contact opgenomen. Totaal geen begrip en geen medewerking om ook maar iets voor een vaste klant te doen. Jammer.....Deze service draagt niet bij aan een hoge klanttevredenheid.
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Naar winkel gereisd ...niks nie werkte

Naar winkel gereisd, friendskaart werkte niet, kassasysteem vast, online besteld, 2 dagen later zie je; 20% korting.... B A L E N ..
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen contact

Helaas pakket binnen gekregen, zaten geen oorbellen bij alleen het doosje. Vrijdag klantenservice proberen te bellen. Ze zijn niet te bereiken
Beoordeling melden
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling te laat geleverd, daarom geretourneerd. Besteld op donderdag rond 21.30. Voor 22.00 bestellen, is morgen in huis. Vrijdag niks ontvangen. Ik kreeg een bericht van dhl dat de bezorging niet gelukt is, terwijl het door de brievenbus past. Zaterdag niks ontvangen. Zondag wordt het in de brievenbus geleverd, raar dat het vrijdag niet in de brievenbus geleverd kon worden. Ik wilde het zaterdag als cadeau geven, maar ik moest iets anders verzinnen, daarom bestelling geretourneerd.
Beoordeling melden
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen bericht gekregen dat mijn bestelling op te halen was. Daardoor was ik te laat met mijn valentijns cadeau
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

goud laag

Het goud laagje gaat niet lang mee van de sieraden
Beoordeling melden