Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.479 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

30 mrt 2024

Bagger spul

Ik had een horloge gekocht en die 1x gedragen en was daarna gelijk kapot. Jammer weer dit maar wat had je verwacht van zo website
Ik heb een open beschadig doos ontvangen en ze doen er niks aan ik iet toch betalen voor mijn bestelling die ik niet heb ontvagen
Eerste instantie bestelling door niet in bestelling genomen, 2e voor de helft geleverd Ben echt zo teleurgesteld in Lucardi
Ik heb een sieraden met naam besteld maar is echt niet mooi en mijn naam niet zichtbaar echt jammer en zonde van mijn geld.
Onvriendelijk klantenservice.
31 mrt 2024
4 gouden oorknopjes gekocht bij alle 4 verkleurde na 3 dagen de staafjes (betaal je 150 euro voor)
Mijn pakketje niet gekomen een week geworden nog steeds hoor ik niks

Niet wat ik besteld heb…

De gravure was alleen op de achterkant en niet op de voorkant.

Langzame levering

Ik wacht al weken terwijl er 2 a 3 werkdagen stond
23 mrt 2024
1 oorbel van een set die ik kocht sluit verkeerd.
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd
30 mrt 2024

ZEER slechte gravering, ringen beschadigd en zeer onprofessioneel afgehandeld

FS
Frans S.
Gendringen

Onduidelijke voorwaarden op de website!

Zelden zo vaak contact gehad met een klantenservice als bij het bestellen bij Lucardi. Op de site wordt vermeld dat een Member altijd 10% korting krijgt. In de kleine lettertjes staat echter dat dit niet in combinatie met andere aanbiedingen geldt! Op de website is geen mogelijkheid om in te loggen als member. Volgens de klantenservice moet je eerst je member account openen om te shoppen. De eerste keer zonder account besteld. De website geeft dan niet aan dat het emailadres al bekend is!
Wat een walgelijke medewerkers Leylystad rond 3 uur!

Ik had een dure goude ring gekocht (niet bij deze winkel) maar ik merkte dat die iets te groot was waardoor ik toch een maatje kleiner wilde.
Ik en mijn vriendin naar de Lucardi leylystad gelijk toen we binnen kwamen en ik mijn vraag stelde antwoorde de vrouw "je hebt hem gedragen dus hier kan ik helemaal niks meer mee" en de toon hoe ze t zij. Waarop ik antwoorde "Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak ik heb hem net omgedaan om te laten zien wat ik bedoel" Waarop de vrouw nog meer tekeer ging en zij " snap je dat dan zelf niet?" Waarop ik een beetje pissig werd. Ik heb meer goud en dit is de eerste keer dat ik iets koop bij lucardi tevens de laatste keer. En liet mijn goude ketting zien en zij hoe de vorige juwelier met mij omging. Wat ik echt heel spijtig vind is dat een vrouw van 50 zo tekeer tegen mij gaat. Ik ben zelf 24 en heb dit oprecht nog nooit meegemaakt in een juwelier mijn neef doet de opleiding en sorry maar dit is echt wagelijk. Mijn vriendin was rustig dus die vroeg wat verkleinen koste waarop zij hevig der stem verhefde en al een paar keer had gezegd " DAT IS VEEEEEEL TE DUUR" ja want jij kan in mijn portomonee kijken.
Na deze ervaring zal ik jullie aanraden aan al mijn vrienden als: ga vooral naar siebels want die zijn super en helpen je met alles op een vriendelijke manier en geen attitude hebben. En mijn complimenten naar lucardi woensel en centrum Eindhoven top vrouwen!
24 feb 2024
Zelfs 1 ster is nog te veel gegeven. De ringen krassen al binnen een dag, terwijl ik de ringen niet eens echt goedkoop vind, eigenlijk dezelfde kwaliteit als service Jammer dat als je afgelopen zaterdag met je vriend in de Lucardi winkel (Amersfoort) vriendschapsringen gaat kijken, vervolgens je online moet bestellen, maar na het bestellen erachter komt dat de prijzen in de winkel anders zijn dan online. Een foutje kan gebeuren, maar als je dan ook 3 dagen bezig bent om contact te krijgen en afgepoeierd word met dat het jammer is, maar de prijzen online gelden, dan maakt dat een vaste klant wel boos! Ik citeer het eerste bericht dat ik terugkreeg: “Dat zijn helaas oude prijskaartjes de juiste prijs van de ringen is € 99,99 Wij zullen de winkel contacteren om de prijskaartjes aan te passen. Excuses voor het ongemak.” En ik citeer het tweede bericht: “ We begrijpen dat het vervelend is, echter is het het juiste bedrag wat online staat. Excuses voor het ongemak.” Lekker makkelijk om zo een fout te verhullen in excuses, en het gaat ook niet om het geld, het is geen wereldbedrag, maar wel om hoe je met klanten omgaat. En volgens mij zijn jullie gewoon betrapt op het feit dat het online duurder is dan in de winkel (ben later het nog gaan uitzoeken, omdat we meerdere ringen hadden gepast en een foto van de artikelnrs gemaakt hadden wegens kleine twijfel. In dit geval ben is jullie bedrijf een hele (grote) familie armer geworden,