Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

16.728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.356 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Slecht bereikbaar, matige organisatie en weinig begrip vanuit klantenservice

Pakket is retour afzender gegaan door een fout van DHL. Kan gebeuren. Maar de afhandeling, informatie en medewerking vanuit de klantenservice is gewoon weg treurig. Bereikbaarheid was 0 door een storing. Prima kan ook gebeuren. Omdat het een retour was en jullie een volautomatisch retour systeem hebben konden jullie het ook niet weer op nieuw laten bezorgen door DHL. Maar het meest teleurstellende was nog wel dat ik aangaf dat het om een verlovingsring ging en daar 0 reactie op kwam. Alleen de reactie dat als het retour opnieuw verzenden niet lukt, ik het opnieuw in de webshop kan bestellen. Dan moet ik wel snel zijn want het was de laatste. Retour is inmiddels, 10 dagen later, nog steeds niet ontvangen volgens jullie. Ondanks dat DHL aangeeft dat het bezorgd is. Echt verschrikkelijke ervaring.
Helaas geen goede ervaring. armbandje laten graveren. tekst was niet goed gegraveerd, stond wel goed in de order. Moest buiten dat langer dan gepland wachten op de levering. Telefonisch dagen lang niet bereikbaar. op mail geen antwoord. Wel kunnen appen. Mocht het terug sturen en zou geld terug krijgen. en dan moest ik het maar opnieuw bestellen. Maar dan had ik niet meer de aanbieding prijs. Moest het op de website melden, gedaan, geen reactie. Na het weekend kon ik pas weer bellen/ appen omdat ze niet bereikbaar waren. Nu eindelijk wel telefonisch contact gehad en dus ook eindelijk een retour label gekregen. Hopelijk gaat de rest van de retour en geld terug gave wel voorspoedig. Jammer dit, had meer/ beter verwacht. slecht gegraveerd, slecht bereikbaar en slechte service
"Voor 22 uur besteld, volgende dag in huis" -> Niet dus. Bij bestelling het adres opgegeven waar ik de volgende dag zou zijn, en ik krijg netjes een bevestigingsmail. Tot je de volgende dag een bericht krijgt dat het toch niet gaat gebeuren. Aanpassen van het bezorgadres kan niet, ook niet via de klantenservice want die is niet bereikbaar. Pas 2 dagen later krijg ik een geautomatiseerde mail dat het bezorgen niet is gelukt, maar nog steeds geen reactie van de klantenservice. Uiteindelijk ben ik nog steeds aan het wachten op mijn geld terug, na alleen maar geautomatiseerde mails en via Whatsapp een klantenservicemedewerker die verder ook niks kon. Wil je hier iets bestellen, doe dat alleen als je een week achter elkaar thuis bent.

Ringen online besteld. Volgens DHL afgeleverd maar niet ontvangen

Ringen besteld. Volgens DHL afgeleverd maar dat is niet het geval. Moest alle gegevens nogmaals invullen op een formulier en terugsturen. Nu in afwachting van het onderzoek bij DHL. Zou fijn zijn als de klant hier niet op zou hoeven te wachten en de geste wordt gedaan dat de bestelling in een winkel opgehaald kan worden. Ben benieuwd hoe Lucardi de zaak afhandelt als DHL beweert dat de ringen wel afgeleverd zijn. Vorige week eerst een mail gestuurd maar daar kwam nooit antwoord op en men geeft aan dat er op zaterdag via WhatsApp melding kan worden gemaakt maar dat was ook niet het geval. Erg onprofessioneel.
Leveringstijden kloppen niet en slechte gravering. Op de website staat dat de bestelling 1-2 dagen duurt met leveren en 1-3 als het een gepersonaliseerd product is, maar ze tellen die leverdagen gewoon bij elkaar op.. Dit had wat duidelijker gemogen want nu heb ik een cadeau later moeten geven. Daarnaast is de gravering ook niet goed gegaan. In plaats van de tekst mooi te centreren, is het op het randje van de armband afgedrukt. Service mag zeker transparanter als het gaat om levertijd en vind het jammer dat de gravering niet gecentreerd is. Verpest ook meteen het product.
Wat een slechte service in de winkel. We hadden cadeaubonnen, die de kassa in Harderwijk niet kon verwerken. Verkoopster zou voor ons gaan bellen, echter zijn wij nooit teruggebeld. Vervolgens heb ik zelf weer telefonisch contact opgenomen. Een medewerkster gaf ik dat ik maar contact moest opnemen met het hoofdkantoor. Ik vroeg om een telefoonnummer. Het antwoord was dat ik het telefoonnummers zelf moest gaan opzoeken/googelen. Uiteindelijk hebben wij online de bestelling gedaan en konden we zonder problemen met de cadeaubonnen betalen.
4 feb 2024
Ik wilde graag mijn ring een maat groter. Ik wilde in de winkel kijken en retourneren. Bleek dat ik niet de korting niet kreeg die ik op de oude ring had. Ik wilde niet meer retourneren. Zegt de verkoopster ik heb hem al aangemeld en ze griste de ring weg. Ze kon het niet annuleren want ze snapte de computer en het kassasysteem niet. Ik moest maar wachten tot dat de ring weer in de aanbieding was. Online staat de ring nog steeds als aanbieding. Zo iets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ga nooit meer naar Lucardi want dat noem ik geen service.
Er is slechte communicatie geweest. Ik heb 2 ringen gekocht in groningen wou ik graag afgeleverd hebben bij lucardi in hoogezand. Mij werdt verteld dat ze er 2 dagen erna zouden zijn. Ik daar heen zijn er nog niet prima kom ik morgen weer kom ik daar zijn ze er maar niet gerafeerd. Over 2 dagen zijn ze dan klaar na 3 uur zeiden ze dus 2 dagen daarna na 3 uur was het nog niet klaar over half uurtje zijn ze klaar zeiden ze nou toen was het eindelijk klaar. Vond het echt slechte service.
11 feb 2024
Alles kwam te laat, ondanks de belofte dat de bestelling de volgende dag zou komen. Ik had geen cadeautje voor mijn dochters verjaardag. Naar Lucardi gebeld. Er was een storing. Waarom dan geen bericht daarover gehad? Iedereen had een mail gehad zei de dame van Lucardi?? Maar ik niet. Dat ontkende ze!! Maar het bericht moet nog steeds komen. Ik betaalde ongeveer 45 euro voor een onbetrouwbare belofte bij de bestelling. Ik kan maar beter niet meer bij Lucardi bestellen.

Slechte service en personeel!

Website geeft aan dat er voorraad is in de winkel, de winkel zelf geeft aan van niet en wil ook geen enkele moeite doen om te kijken of mee te denken. De betreffende medewerkers hebben er overduidelijk geen zin in dat er klanten komen. Uiteindelijk online order zelf geregeld en opgehaald bij weer zelfde filiaal (Leeuwarden) en wederom weer ontzettend chagrijnig personeel die je de winkel uitkijkt. Voor ons niet weer!
18 feb 2024
Ontzettend slechte service wacht heel lang op bestelling gaat bellen en ze zeggen dan ,,ik kan er niks aan doen,, niet de moeite nemen om het voor je na te kijken krijg eindelijk het product is het te groot geleverd en is het na 4 dagen al stuk moeilijk met terug brengen omdat het een naam product is kleindochter wacht al lang zat ik wil geld terug en ergens anders kopen
Mijn bestelling is nooit geleverd (er waren tot 2 x toe gewoon mensen thuis) en toen ik erover belde, konden ze niets doen omdat het pakketje retour zou zijn gestuurd. Dit zou een automatisch proces zijn waar ze niets aan kunnen veranderen, ik krijg vanzelf de betaling teruggestort. Toen ik naar de oplossing vroeg, was het antwoord:' dan kunt u het opnieuw bestellen.' Tja...

miskoop

Ring is mooi met zirkonia als je m krijgt. Half december 2023 gekocht. Nu ziet ie er zo uit zie foto. Gevraagd wat eraan gedaan kon worden. Niets werd er gezegd. Ring niet aan doen met boodschappen tassen was advies. Je koopt dus een ring maar kan m vervolgens dan niet dragen. Tevens is besteld voor 21.00 uur morgen in huis ook niet waar.
Ik ben zwaar teleurgesteld in Lucardi. A; beloven ze als je voor 22 uur besteld je het de volgende dag in huis heb, dit is dus absoluut niet zo. B; een product werd niet geleverd omdat het uitverkocht zou zijn, wat raar was want er stonden nog meerdere op de site. Je wordt slecht op de hoogte gehouden en de service is echt slecht.
24 feb 2024

they sent a faulty earring

the earrings I ordered arrived incorrectly. I went into the store and wanted my money back. They said this is not possible, only exchange or choosing another product instead. of course it wasn't like that, so I was forced to choose something else by paying extra. It's really annoying that they didn't get my money back!

Niet ontvangen

Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen, volgens DHL is het pakket retour gestuurd naar jullie omdat ze mij gemist hebben! Maar ik heb 2 dagen in huis zitten wachten, geen DHL! Op mijn mail naar jullie geen antwoord ontvangen. Stuur mijn bestelling maar naar filiaal Leyweg, dan haal ik het daar wel op.
11 feb 2024
Ik heb een deel van mijn laatste bestelling niet ontvangen ! Ze zeiden dat zij alles hadden opgestuurd! Ik werd als leugenaar uitgemaakt!!!! Heb gebeld en een formulier ingevuld en per mail teruggestuurd en helemaal niks op terug gehoord!!! Bestel nooit meer iets bij Lucardi!!!

Slechte gravure, niet geholpen, late levering

Mijn bestelling was vertraagd. Kan gebeuren. Toen ik deze eindelijk ontving bleek de gravure kwalitatief beneden peil te zijn. Ik heb hier nu al ruim 1,5 week "contact" over met de klantenservice maar ben geen steek verder bij een goed product. Zonde van mijn tijd en geld dit.
De ringmaat tool klopt niet. Op het plaatje staat de ring strak om de lijn heen bestel je krijg je 1 die veel te groot is. Coulance, retour of iets anders wordt niet aangeboden en is niet te krijgen. Eigen schuld blijkbaar terwijl de maten tool niet juist is
Heb trouwringen besteld dus ging er vanuit dat ze netjes in een mooi doosje zouden komen, maar zaten gewoon in een plastic zakje verpakt en los in een grotere doos. Heb de klantenservice gebeld maar die zeiden dat het machinaal verpakt word. BS. Vind ik het