Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl
Beoordelingen:

17.168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.461 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden over de service van Lucardi. Ik heb op 9 oktober jl een nikkelvrij oorbelletje gekocht in Venlo. Ik en mijn dochter waren op 9 december bij Lucardi in Nijmegen. Hier ondekte mijn dochter dat uit deze oorbelletjes een aantal diamantjes uit waren. De verkoopster vroeg of ik misschien de bon bij had, dan kon ze mij gelijk helpen. Helaas had ik de aankoop bon niet bij mij. De verkoopster adviseerde mij om naar Lucardi in Venlo terug te gaan, waar ik op 10 december geweest ben. Ik ben netjes en goed geholpen, ik heb nieuwe oorbelletje gekregen met weer opnieuw 3bmaanden garantie. Mocht er binnen 3 maanden weer diamantjes uit oorbelletje vallen dan was ik weer welkom in de winkel, en werd het probleem weer netjes op gelost. Ik ben zeer tevreden, over het personeel wat mij zowel in Nijmegen als in Venlo heeft geholpen. Het personeel nam ruim de tijd voor mij om het probleem uit te leggen. Ik heb nieuwe oorbelletje uit mogen zoeken, en heb weer 3 maanden garantie gekregen. Mocht er weer wat met de oorbelletje zijn dan was ik weer welkom en werd het probleem weer zo goed mogelijk op gelost. Dit is pas goede service.

de meest kritische beoordeling

26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is echt de meest slechte en onprofessionele ervaring die we OOIT gehad hebben met een juwelier. Het uitzoeken van de ringen voelde al zeer gehaast, nors en ongeïnteresseerd, vervolgens bleek dat ze besteld moesten worden (op zich helemaal geen probleem hoor!), maar vervolgens blijkt dat de 'beste mevrouw' ze gewoon online op hun eigen portal bestelt heeft en naar ons huis heeft laten sturen. Ringen doosje: Wij kochten in de winkel een ringen doosje erbij (een hartje met roos die openklapt), nou daar past GEEN van de twee ringen in. Gelukkig heb ik een 3D printer en kan ik dit zelf fixen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. En dan blijkt ook nog eens dat toen ik naar AliExpress ging dat HETZELFDE doosje voor een fractie van de prijs ineens als 'recommended product' tevoorschijn kwam. Ik snap dondersgoed (een eigen bedrijf hebbende) dat veel import uit China is, bij een winkel als Action verwacht ik dit ook niet anders.. Maar als ik bij een Juwelier een doosje voor ringen haal verwacht ik niet dat dit cheap China/AliExpress/Alibaba import spul is wat gewoon twee a drie keer over de kop gaat en zelfs letterlijk in HETZELFDE doosje en zakje geleverd wordt als uit China. Levering Ringen: De bezorging was ook ZEER onprofessioneel zeker omdat wij deze als trouwringen hadden aangeschaft, in een kartonnen doos (logisch), met de ringen in een 'ziplock' zakje gestopt met een barcode label eraan vast en papieren lucardi 'cadeau zakjes' er los bij in gemikt. Krassen op ring en scheve gravering: Één van de ringen heeft VEEL krassen alsof hij gewoon al een jaar gedragen is (ABSURD!), en de ander heeft notabene de gravering compleet SCHEEF erop staan... en NEE niet een klein beetje ook, gewoon helemaal oplopend tot aan de rand van de ring. Dit is wat ons betreft echt 5 sterren waard, maar dan wel voor de meest belabberde service en kwaliteit ooit van een juwelier. Verwacht dan ook niet dat we nog kans maken op die "50,- shoptegoed voor een review" waar om gevraagd werd per email. Maar aangezien er om gevraagd werd, bij deze dus. Neen, dit is voor ons één maar NOOIT weer Lucardi.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
19 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Langzame levering

Ik wacht al weken terwijl er 2 a 3 werkdagen stond
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Mooi niet: 2e gratis...

De ring die ik bestelde werd geadverteerd met 2e gratis. Ik heb echter maar een exemplaar ontvangen. Eenoplossing zou kunnen zijn mij als nog de tweede ring te doen toekomen dan wel een tegoedbon televeren twv het bedrag van de ring, te weten 40 euro.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Onvriendelijk klantenservice.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ja, al jaren klant bij jullie. Nu iets retour gebracht wat met een VVV bon betaald is. Nu kan ik 2 weken wachten tot ik een tegoed bon van lucardi ontvang een VVV bon is overal in te wisselen. Hele slechte service. Lucardi bon NIET.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Terleurstellend product

een tandendoosje verkopen waar een los dekseltje opzit (wat je on-line niet kan beoordelen) en dan bij het uiten van de teleurstelling als commentaar geven het moet boven op een plank gezet worden zodat kinderen er niet bij kunnen..
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
I bought two rings with engravings, but one came with the wrong engraving and the other without the engraving. I already contacted support and since Tuesday they were unable to resolve the problem and suggested that I would have to go to the store to resolve it. If I bought online and I have no interest or availability to go to the store. I am disappointed with the after sales service and the quality of the service delivered.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje niet gekomen een week geworden nog steeds hoor ik niks
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vaste verkoopster arrogant, niet klant gericht.

1Dame, ongetwijfeld vaste verkoopster vind zichzelf erg belangrijk, arrogant. Inval verkoopster gedroeg zich klantvriendelijker, Komt de verkoop cijfers niet ten goede, een arrogante vaste verkoopster Ben niet van plan om in de toekomst, in dit filiaal, ooit nog een aankoop te doen.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat 2 sieraden van de zelfde prijs verschillende cadeau verpakking krijgen. 1 een kleine en de ander een grote. 140 euro betaald en bij het aankaarten geweigerd . Geen service!
Beoordeling melden
GP
Gerda P.
Amersfoort
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik plaats een bestelling op 27 maart daarna hoor ik niets en ontvang niets. 3 april gebeld en opeens word het verstuurd. 4 april bestelling word geleverd en is niet compleet de 2 silver gold stars ontbreken. Weer gebeld oh net mail gestuurd naar mij niet te leveren word verrekend. Helaas maar 1 verrekend weer gebeld nu moet binnen 1 week de andere verrekend worden. In de winkel waren deze artikelen niet voorradig dus moest bestellen maar nooit meer. Hetgeen ik wel ontvangen heb ben ik tevreden mee. Ik begrijp dat pasen er tussen zat maar dit is zo rommelig in aanpak en levering dus 1 ster.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na een dag vertraging product ontvangen geen pakbon geen rekening.Bij open maken van de doos het product een bedel voor een armband overigens in zeer slechte toestand.De ringetjes die de hartjes op zijn plek houden staan open en vallen er zo uit geen dichte ringen zoals je van Pandora gewend bent.Jammer van de levering zeker gezien het feit dat het een kado was van mijn dochter aan mama.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet wat ik besteld heb…

De gravure was alleen op de achterkant en niet op de voorkant.
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerste instantie bestelling door niet in bestelling genomen, 2e voor de helft geleverd Ben echt zo teleurgesteld in Lucardi
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Besteld en betaald. Lucardi niet binnen 24 uur geleverd. DHL zet de volgende dag op geleverd en ik heb niets ontvangen. Loopt nu onderzoek via de afzender naar de DHL en ik moet maar afwachten.
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelde item is niet geleverd bij ons maar volgens DHL wel als brievenbuspakketje bezorgd. Nog geen reactie op de rechtsverklaring.
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zorg ervoor dat jullie meer ervaren personeel hebben. En geen kinderen die er totaal geen verstand van hebben wat ze aan het doen zijn mijn ervaring wij gingen trouwringen bij jullie kopen wij hebben €200 aanbetaald en toen wij ze op moesten halen zei het meisje je hoeft alleen maar te tekenen en dan zijn ze van u het kind hebt niet eens gekeken of wij een hele bedrag hebben betaald het hele bedrag als 6 00 euro . Ik had gewoon de deur uit kunnen lopen met met mijn €200 betaald en geen mens die er meer naar zou vragen. Maar ik kan het meisje niet voor €400 op laten draaien dat zit niet in mij .dus op letten en serieuzer te werk gaan.
Beoordeling melden