Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.461 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Langzame levering

Ik wacht al weken terwijl er 2 a 3 werkdagen stond

Mooi niet: 2e gratis...

De ring die ik bestelde werd geadverteerd met 2e gratis. Ik heb echter maar een exemplaar ontvangen. Eenoplossing zou kunnen zijn mij als nog de tweede ring te doen toekomen dan wel een tegoedbon televeren twv het bedrag van de ring, te weten 40 euro.
Onvriendelijk klantenservice.
Ja, al jaren klant bij jullie. Nu iets retour gebracht wat met een VVV bon betaald is. Nu kan ik 2 weken wachten tot ik een tegoed bon van lucardi ontvang een VVV bon is overal in te wisselen. Hele slechte service. Lucardi bon NIET.

Terleurstellend product

een tandendoosje verkopen waar een los dekseltje opzit (wat je on-line niet kan beoordelen) en dan bij het uiten van de teleurstelling als commentaar geven het moet boven op een plank gezet worden zodat kinderen er niet bij kunnen..
I bought two rings with engravings, but one came with the wrong engraving and the other without the engraving. I already contacted support and since Tuesday they were unable to resolve the problem and suggested that I would have to go to the store to resolve it. If I bought online and I have no interest or availability to go to the store. I am disappointed with the after sales service and the quality of the service delivered.
Mijn pakketje niet gekomen een week geworden nog steeds hoor ik niks

Vaste verkoopster arrogant, niet klant gericht.

1Dame, ongetwijfeld vaste verkoopster vind zichzelf erg belangrijk, arrogant. Inval verkoopster gedroeg zich klantvriendelijker, Komt de verkoop cijfers niet ten goede, een arrogante vaste verkoopster Ben niet van plan om in de toekomst, in dit filiaal, ooit nog een aankoop te doen.
Jammer dat 2 sieraden van de zelfde prijs verschillende cadeau verpakking krijgen. 1 een kleine en de ander een grote. 140 euro betaald en bij het aankaarten geweigerd . Geen service!
GP
Gerda P.
Amersfoort
Ik plaats een bestelling op 27 maart daarna hoor ik niets en ontvang niets. 3 april gebeld en opeens word het verstuurd. 4 april bestelling word geleverd en is niet compleet de 2 silver gold stars ontbreken. Weer gebeld oh net mail gestuurd naar mij niet te leveren word verrekend. Helaas maar 1 verrekend weer gebeld nu moet binnen 1 week de andere verrekend worden. In de winkel waren deze artikelen niet voorradig dus moest bestellen maar nooit meer. Hetgeen ik wel ontvangen heb ben ik tevreden mee. Ik begrijp dat pasen er tussen zat maar dit is zo rommelig in aanpak en levering dus 1 ster.
Na een dag vertraging product ontvangen geen pakbon geen rekening.Bij open maken van de doos het product een bedel voor een armband overigens in zeer slechte toestand.De ringetjes die de hartjes op zijn plek houden staan open en vallen er zo uit geen dichte ringen zoals je van Pandora gewend bent.Jammer van de levering zeker gezien het feit dat het een kado was van mijn dochter aan mama.

Niet wat ik besteld heb…

De gravure was alleen op de achterkant en niet op de voorkant.
Eerste instantie bestelling door niet in bestelling genomen, 2e voor de helft geleverd Ben echt zo teleurgesteld in Lucardi
Besteld en betaald. Lucardi niet binnen 24 uur geleverd. DHL zet de volgende dag op geleverd en ik heb niets ontvangen. Loopt nu onderzoek via de afzender naar de DHL en ik moet maar afwachten.
Het bestelde item is niet geleverd bij ons maar volgens DHL wel als brievenbuspakketje bezorgd. Nog geen reactie op de rechtsverklaring.
Zorg ervoor dat jullie meer ervaren personeel hebben. En geen kinderen die er totaal geen verstand van hebben wat ze aan het doen zijn mijn ervaring wij gingen trouwringen bij jullie kopen wij hebben €200 aanbetaald en toen wij ze op moesten halen zei het meisje je hoeft alleen maar te tekenen en dan zijn ze van u het kind hebt niet eens gekeken of wij een hele bedrag hebben betaald het hele bedrag als 6 00 euro . Ik had gewoon de deur uit kunnen lopen met met mijn €200 betaald en geen mens die er meer naar zou vragen. Maar ik kan het meisje niet voor €400 op laten draaien dat zit niet in mij .dus op letten en serieuzer te werk gaan.