Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

16.757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.347 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Heel tevreden met Lucardi!

Ik had in de winkel van Rotterdam Alexander een mattenklopper armband gezien in zilver die ik eigenlijk graag in het goud wilde hebben. Ik heb een medewerker aangesproken of ze die misschien in het goud had. Ze heeft voor mij in de computer gekeken of een ander filiaal het armbandje toevallig had. Dat was helaas niet het geval, maar ze heeft wel samen met mij op de website van Lucardi gekeken naar een ander armbandje die mij zou bevallen. We hadden uiteindelijke een gouden mattenklopper bangle gevonden die mij echt beviel. Ze heeft achter in de winkel gekeken of er 1 aanwezig was. Ze heeft hem om mijn pols gezet om te kijken of het paste. Uiteindelijk heeft ze hem voor mij besteld om het armbandje naar mijn huisadres te sturen. Ik ben zeer blij en tevreden met mijn armband. Ik ben ook zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en de manier waarmee ze mij geholpen heeft!
LG
3 mrt 2024
Zo enorm blij met mijn nieuwe ring 🤩 ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe ring omdat mijn vorige kapot gegaan was , ik wilde wel graag een zilveren ring omdat ander materiaal vaak afgeeft op mijn vingers dus ik had me al voorbereid op een hoge prijs uit ervaring bij andere juweliers 😵 maar bij Lucardi zag ik hele acceptabele prijzen én kreeg ik ook nog 20 % extra korting ! Zoveel moois om uit te kiezen dus dat duurde even maar uiteindelijk “mijn” ring gevonden 😍 en zal zeker in de toekomst vaker bij lucardi shoppen , niet alleen voor mezelf maar ook voor cadeautjes 🎁 ps. De ring werd verstuurd in brievenbusdoosje dus je hoeft er ook niet voor thuis te blijven ✅

Goede hulp

We zijn vriendelijk en goed geholpen door een medewerkster. De ring die ik had uitgezocht was niet meer in mijn maat in de winkel. Ze heeft ook mijn maat opgemeten. Ze heeft op de site gezocht naar de ring om te kijken als die nog te bestellen was via de website. Helaas stond die ring er niet meer op. Ze heeft wel gezocht naar een soort gelijke ring op de site en een soort gelijke ring heeft ze gevonden. Na de goedkeuring vanuit mij en mijn partner heeft ze de ring voor ons besteld. En konden de ring afhalen in de winkel. Ook konden wij die al betalen zodat we de ring allen nog hoefde op te halen
10 mrt 2024
Bij voorrrad beschikbaarheid in de winkels was het online niet mogelijk te zien om mijn maat beschikbaar was in de winkels. Ik moest heel wat lucardi winkel bellen om te vragen of ze mijn maat hadden. Ze konden zelf niet in het system zien welke Lucadi mijn rinast had. Dat zou anders moeten zijn . Ik had maat 18 nodig maar heb uiteindelijk 18,5 gekocht omdat ik meer dan 10 winkels zelf had gebeld en geen van hen konden zien welke filialen maat 18 had in het voorrad. De ring is te groot 😔 maar vanwege de sales heb ik gedaan. Ik raad het aan om een de system te veranderen
Heel mooi en goede prijs. De font/lettertype is ook heel mooi. Het heeft ook een mooie gouden kleur. Niet te geel en ook niet te oranje. De levering duurde wel wat langer dan verwacht (5 weken) maar het was het wel waard. Het zou fijner zijn om meerdere updates over de levering te krijgen (een persoonlijk suggestie), want ik moest een mail naar lucardi sturen om hierover te vragen. Maar mijn vraag was bijna onmiddellijk opgepakt en beantwoord. Dus dat is uitstekend consumentenservice op die kant van Lucardi.

Mooi assortiment en makkelijk bestellen.

Het gemak van bestellen en retourneren zonder extra kosten is erg prettig. Wat naar mijn mening beter kan is, en dat klinkt misschien gek..wat minder van die stuntacties die elkaar in hoog tempo afwisselen, met dan weer 10, 20 of meer % korting of zoals nu weer 3 halen, 2 betalen. Het komt op mij erg onrustig over en denk ook niet dat jullie dat nodig hebben. Verder een mooi en uitgebreid assortiment voor alle smaken op het gebied van sieraden.

Mooi setje ringen gekocht

Prachtig setje vriendschapsringen gekocht die de volgende dag al in huis waren. Helaas waren ze net wat te groot, dus in de winkel geretourneerd en gelijk de juiste ringmaat opgemeten. (Wij hebben deze daarna opnieuw besteld daar ze in de winkel niet op voorraad waren). Zeer vriendelijk geholpen, de dames nemen echt de tijd voor je en denken met je mee. Fijne winkelervaring en de ringen passen deze keer wel perfect!
MF
Maria F.
Maastricht
Ik heb in de winkel gaatjes laten schieten. Dat ging super snel en heel goed. Vervolgens voor over 3 weken online al oorbellen besteld. Het assortiment is groot en de prijzen zijn goed en met een account krijg je ook op de afgeprijsde prijs nog eens 10% korting als memberlid. Dus oorbellen en nog andere mooie accessoires besteld, die kreeg ik heel snel gratis thuisgestuurd. Ik ben er heel erg blij mee. Top allemaal.
De oorbellen zijn top! Mooi van kleur en van goeie kwaliteit. De betaling met de fashioncheque verlipe niet goed, het was jammer dat ik hier niet van op de hoogte was gesteld. Maar via de klantenservice werd dit fijn en snel opgelost!
3 mrt 2024
Top: altijd goede surfers en snel lever baar en mooi en goede kwaliteit Tip: meer voorraad in de winkel
Juwelier Lucardi is een fantastische winkel waar ik altijd met plezier naar toe ga. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de collectie is prachtig. Ik heb al meerdere sieraden gekocht bij Lucardi en ben altijd zeer tevreden geweest over de kwaliteit en de service. Ik kan deze juwelier dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar mooie sieraden van goede kwaliteit.
Klantvriendelijk De webshop is overzichtelijk en makkelijk te doen. Product omschrijvingen zijn duidelijk, foto's geven een goede impressie. Bestellen gaat ook heel makkelijk alsook de afwikkeling van het winkelmandje. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en er wordt snel geleverd. Advies in de winkel is professioneel en behulpzaam.
Voor mijn dochter ( na moeilijke tijd) een armbandje met regenboog kleuren besteld. Dit heeft voor haar een speciale betekenis. Het is een mooi armbandje. Ik hoop dat zij er over twee weken blij mee is. Ook een ring voor mijzelf, helaas te groot. De dichtstbijzijnde winkel bezocht en daar was het ruilen voor een kleinere ring zo gepiept.

Fijne service

Mijn armband heb ik gekocht in een lucardi winkel in België met een paar bedeltjes. Nu bestel ik de bedels online voor een mooie prijs waardoor ik er meerdere kan bestellen. Ze worden snel geleverd met leuke zakjes erbij die je kan gebruiken om iets kado te geven. Leuke service vind ik dat. Ik was en ben echt dik tevreden!

Близкий и такой родной магазин

Даже зимой, магазин Lucardi-это свежий глоток весеннего воздуха! Для меня лично, это своего рода отдушина, где я могу порадовать себя и своих близких в праздничные моменты! А также в тяжелые дни, когда хочется утешить себя маленькими подарками и тут же на помощь приходит тот самый любимый магазин! Это взаимная любовь!
Geweldige service, de ring die ik had gekocht via de website was veel te klein, maar kon het omruilen in de winkel en de juiste maat werd direct besteld, waardoor ik de ring in de juiste maat de volgende dag ontving via de besteldienst. Bovendien zijn de sieraden mooi afgewerkt en voordelig, ik ben blij met Lucardi
Duidelijke website, filtermogelijkheden zijn goed, goede prijzen en aanbiedingen. Klein verbeterpunt: toen ik inlogde op mijn account werd mijn bestelling automatisch naar mijn vorige adres gestuurd. Gelukkig was dat bij mijn ouders, maar een dubbele check als je na lange tijd op je account inlogt zou handig zijn.
Ik heb online een horloge gekocht, maar het bandje moest verkleind. Uiteindelijk dus toch naar de winkel in gegaan en ik ben daar heel vriendelijk geholpen. We hebben gelachen over hoe “dom” het is om online een horloge te kopen, want de beleving van het naar de winkel gaan is eigenlijk veel en veel leuker.

Prachtige oorbellen

Op de website waren de oorbellen duidelijk te zien. Deze waren eenvoudig te bestellen en je kon kiezen om deze in de winkel gratis op te halen. Ik kreeg een mail en sms zodra de oorbellen opgehaald konden worden. Een snelle en soepele service. Volgende keer weet ik waar ik mijn sieraden weer zal bestellen.

Foto's zijn erg accuraat met de werkelijkheid. Verzending was snel genoeg. Ik was ook nog even in de winkel gaan kijken om te zien of ik ze daar ook kon krijgen. Personeel had weinig tot geen aandacht voor mij. Niet alles wat ik online had gevonden kon ik in de winkel vinden, wat prima is natuurlijk.