Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.461 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Fijn geholpen in Vlissingen Ik zocht een smal ringetje van witgoud met een diamantje als aanvulling voor mijn trouwring en werd erg leuk geholpen; vakkundig, vriendelijk en behulpzaam. En hoe leuk…. bij het afhalen van mijn bestelling werd ik herkend en enthousiast begroet! Daar word je blij van! :-)
Goed geholpen bij het uitzoeken van mijn ring. Goed advies voor welke maat. Ring maat was niet voorradig. Besteld en snel gebeld dat de ring binnen was. Vriendelijk geholpen bij het ophalen van mijn ring. Duurde iets langer, medewerkster was net in dienst. Maar dat was voor mij geen enkel probleem.
30 mrt 2024
Hoi ik ben in beek limburg heel goed geholpen door een medewerkster die alle moeite heeft gedaan zodat ik een prachtige halsketting nu heb waar ik heel blij mee ben als cadeau voor mijn 65ste verjaardag, ik had die halsketting nooit zonder uw medewerkster zo mooi samen gesteld gekregen, dankjewel
20 mrt 2024
Beide producten zijn goed beschreven, wat ik echt een pluspunt vind zijn de meerdere foto's per artikelen waardoor je echt een goed beeld krijgt van het sieraad dat je koopt. Krijg enorm veel complimenten over mijn oorbellen en mijn mee bestelde earcuffs zijn al door mijn dochter "ingepikt" haha.

Mooie gegraveerde armband!

Ik heb een graveerde armband besteld op Lucardi met mijn naam erop. Hij is super mooi en past ook perfect om mijn arm doordat de sluitinkjes strakker kunnen worden getrokken. Tijdens het douchen doe ik de armband wel af maar voor derest vind ik het een leuke en mooie armband!!
Mijn ervaring bij Lucardi is prima. Medewerkers zijn vriendelijke en staan je graag te woord. Ze doen er alles aan om je goed te helpen, bijv. bellen naar andere winkels voor een artikel die bij deze ene winkel niet meer op voorraad is. De winkels zien er altijd prima uit.
KW
Kitty W.
Sittard

Prima geregeld!

De dag nadat ik besteld had, lag de ketting inderdaad, zoals beloofd, bij mij in de brievenbus! Prima! Wat de verpakking betreft zou het iets minder mogen van mij. Het kleine kettinkje zat in een redelijke doos, terwijl dit met groot gemak in een envelopje zou passen.
Verzending van dhl was helaas fout verlopen waardoor ik direct naar de winkel ben gegaan. Hier ook een mooi aanbod kunnen vinden. Helaas verkopen ze hier niet het witgoud dat ik zo mooi vond maar heb een hele mooie vervanging kunnen vinden met behulp van goed personeel.

Trouwringen

Op ons gemak ringen voor onze trouwdag uit kunnen kiezen. Onze maten waren helaas niet op voorraad en zijn besteld in de winkel en we konden ervoor kiezen om ze thuis te laten bezorgen of in de winkel. Ook een datum laten graveren en 1 dag later hadden wij ze in huis.

Lief personeel

Ik werd zo vriendelijk in de winkel geholpen, kreeg goed advies, door artrose hele dikke knokkels, de maat werd opgemeten voor mij en ik kon online een ring bestellen op mijn gemak omdat ik nerveus van winkelen wordt. En de ring was snel in de winkel. Lief personeel.
30 mrt 2024

Setje ringen uitzoeken.

Ik ben heel rustig geholpen met het uitzoeken van vriendschapsringen. Er werd echt de tijd voor genomen omdat ik er zelf via internet niet uitkwam. Uiteindelijk met een mooi set naar huis kunnen gaan(na ja besteld in de winkel en werd opgestuurd naar huis! Luxe)
31 mrt 2024

De web site is fijn om naar te kijken en te kopen

De web site is fijn om naar te kijken , de bestelling dien is goed en overzichtelijk, het is allemaal duidelijk welke stap je moet doen , betaalbare prijzen , wordt thuis bezorgd en je kan er van op aan dat je het dan ook heb ook , ik geef jullie een 10

Super goede kwaliteit!

Alle producten zijn erg mooi, ook een snelle levering bij bestellingen. In de winkel zelf ook goede service. Ik heb zelf een armbandje besteld, die was er snel en van super goede kwaliteit voor de prijs! 6,99 voor een prachtig gouden armbandje!
De dame in de winkel was erg lief en behulpzaam. Ik was op zoek naar een eenvoudig kettinkje voor een hangertje en ze haalde verschillende lengtes en prijsklassen tevoorschijn en hielp me met passen en een keuze maken. Erg fijn, goed geslaagd!

Mooie, lieve armbandjes…

Had armbandjes (met naam) voor de kleinkinderen besteld, voor kleinzoon met stoere letters en voor mijn kleindochter met een hartje en sierlijke letters, ze zijn opge- stuurd, ze wonen in Antwerpen, dus nog geen reactie ik vond ze prachtig!
Snel en goed geholpen. Er werd gekeken naar de halsketting die ik had en welke lengte deze had. Er werd naar een nieuwe halsketting gekeken op de lengte die ik wilde en ook naar hoeveel het herstellen van de andere halsketting zou zijn.

Goede prijs-kwaliteit

Alles werd heel snel geleverd en de oorbellen hebben een goede prijs kwaliteit verhouding. Netjes verpakt in een stevig doosjes en krijgt er een kado verpakking bij mocht het zijn om kado te geven. Vaak moet je hier voor bij betalen.
Ik heb een armbandje gekocht maar achteraf vond ik toch niet zo mooi. De volgende dag ben ik terug gegaan en om te ruilen voor iets anders.heb niks anders gevonden dus heb ik mij geld terug gekregen. De verkoopster was erg aardig

Goede site!

Goede filter mogelijkheden om het assortiment te filteren, snelle site, goede prijzen, en een supersnelle levering. Levering was zelfs een dag eerder dan aangegeven! Super blij mee. Ook de ring is super mooi, ben heel erg blij

online cadeau echte aanrader!!

Ik had online een cadeau besteld maar inpak spullen vergeten te halen dus ben ik naar een Lucardi winkel gegaan ben daar zo uitstekend geholpen met een mooie cadeau verpakking en zelfs met 2 paar nieuwe oorbellen de deur uit