Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

16.757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.347 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Goede advisering in de winkel over de ketting voor m'n kleinzoon. Toen de niet in voorraad was verwees zij naar de webwinkel. En toen was het direct de volgende dag in huis. Net op tijd!!
De oorbelletjes vielen kleiner uit dan ik had gedacht maar zagen er mooi uit Ik heb ze teruggestuurd omdat ik toch liever een grotere steen heb. Ik ga weer kijken naar andere oorbellen.

Mooi gouden ringen met gekleurde stenen

Deze gouden ringen met gekleurde stenen zijn bijzonder mooi. En van goede kwaliteit. Erg blij mee. Ik werd ook heel goed en enthousiast geholpen. Was een plezier om de ringen te kopen.

Goede service

De bestelling was snel binnen in de winkel waar ik het wilde afhalen, nog sneller dan de indicatie die ik vooraf kreeg. Netjes ingepakt, vriendelijk personeel bij afhalen in de winkel.
Snelle levering, in neutrale verpakking (niet duidelijk dat er sieraden in de doos zitten tijdens versturen). Producten volgens verwachten, komt overeen met de foto’s en beschrijving.

Een artikel had ik op mijn '…

Een artikel had ik op mijn ' verlanglijstje' staan was er niet in mijn maat. Kreeg bericht dat het weer in voorraad was, super attent! Afhandeling van de bestelling lekker snel, top!
3 mrt 2024

Ketting online besteld…

Besteld online en was erg snel in de winkel op te halen. (Aarhof alphen aan den rijn) De dames die daar werken zijn erg vriendelijk nemen de tijd voor je en dat vind ik erg prettig
Prachtige gouden ketting met lieveheersbeestje in ware grote met een mooie gratis gekregen cadeau verpakking erbij. En zoals aangegeven de volgende dag in huis wat ook erg fijn is.

uitstekende ervaring

De website is gemakkelijk te gebruiken, de collectie is geweldig, de kortingen zijn geweldig en het personeel in de winkel is super behulpzaam. Daarom kom ik steeds bij hen terug.
Internet bestelling van een ring, door de juiste meetinstructies op de website ging dit prima! In de winkel bestelling opgehaald, goede service! Helemaal blij met deze mooie ring!
9 mrt 2024
Mijn kleindochter wilde graag gaatjes in haar oren maar vond het ook doodeng. Superleuk geholpen en geadviseerd met heel veel geduld. Een dikke 10 waard op Alexandrium Rotterdam.

Top kwaliteit

Ik kon makkelijk bestellen en kwam snel binnen. Aan de dure kant, maar zeker waard voor deze kwaliteit. Ook in de fysieke winkels is het personeel vriendelijk en helpt je graag.
Super snelle verzending en hele fijne klantenservice! Daarnaast is er bij Lucardi altijd volop keuze. Als ik een cadeau moet halen is dit echt de eerste website waar ik op kijk!
Ik vind de sierraden van Lucardi van goede kwaliteit en super mooi! Ik koop al jaren kettingen, armbanden en oorbellen. En ik draag ze met veel plezier. De service is ook goed!
Prima ondersteuning van de medewerker. Fijne website. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik ben heel fijn geholpen en erg tevreden met mijn nieuwe trouwring! En mijn vrouw ook...
Het geboorte cadeau was een groot succes. Prachtig bijouterie doos van zilver en in het hartje haar naam gegraveerd. Formaat en kwaliteit heel mooi. Snel en netjes geleverd.

Bestellen bij Lucardi

Ik ben oorbellen besteld bij Lucardi en ze zien er precies uit als op de foto. Het ging ook heel gemakkelijk met bestellen en heb ze snel binnen gekregen. Dus helemaal Top
ik had eencadeau nodig voor mijn vrouw, medewerkster heeft me goed geholpen waardoor we samen iets leuk gevonden hebben. Ze heeft het ook gegraveerd en mooi verpakt, top!
Heel snel geleverd! Verpakking ook niet opvallend. Wat fijn is! Lekker door de brievenbus. Heerlijk. Fijne service. En natuurlijk ben ik heel blij met mijn sieraden. =)
10 mrt 2024
Het product was erg snel op te halen in de winkel. De medewerker was erg klantvriendelijk. Het product was er mooi precies zoals op de foto. Perfect cadeau om te geven.