Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

16.757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.347 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

14 jan 2024
Bestelling gedaan maar niet volledig geleverd. Volgens Lucardi was het wel compleet dus nu maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg
De ring was te klein en met deuk geleverd. Maar ik ben weer zo slim om meteen de verpakking weg te gooien.

Armbandjes

Ik heb drie armbandjes besteld en naar de tweede dag waren ze al kapot gegaan bij mij en bij mij vriendin.
product los in doos geleverd, open envellopje bij gevoegd, met stikker op vel, ....
Ik heb een retouraanvraag gedaan en niets gehoord. Wat nu?
Nakomen wat je afspreekt, beter communiceren
13 jan 2024
Leveringen veel te traag,slechte bediening
Maakt belofte levertijd niet waar
31 dec 2023
Kwaliteit en service
16 dec 2023
Ik had in folder aanbieding gezien, die ik daarna in winkel wilde gaan bekijken. Echter hadden ze die helemaal niet was alleen online te bestellen, dus dat had k gedaan met afhaal in de winkel. De betreffende winkel was met geschreven briefje op de deur dicht en ging pas op donderdagmiddag om 12:00 weer open. Ik heb gewacht tot 12:15 er kwam uiteindelijk iemand aan ,maar die was daar voor 1ste keer en wist nog niets over openen ,dus ging nog wel even duren. Ik moest om 13:00 zelf werken dus besloot om na mijn werk mijn kadootje af te halen. Echter toen ik aankwam om 17:30 was het rolluik al voor de helft naar beneden gezet. Ik ben er onderdoor gegaan en dat was niet de bedoeling ze gingen namelijk afsluiten. Dus ik heb nog daar verteld dat ik die middag voor dichte deur stond en dat ik mijn sint kado nu echt kwam halen. Zeggen ze grappig en ja morgen zijn we ook dicht. Ik heb nogmaals aangedrongen, dat ik aleen wat kwam afhalen. Uiteindelijk is mij dat gelukt,maar vond zeker net klantvriendelijk.

Slechte oorringen en een slechte service.

Beste, Ik heb afgelopen zondag bij Lucardi te Overvecht ( Utrecht ) 2 gouden oorringen van 14 karaats gekocht. De kwaliteit van de oorringen zijn van slechte kwaliteit, erg dun en toen ik ze uit m'n oor liet halen waren ze niet rond maar bijna ovaal. Dit heeft niet de persoon gedaan die de ringen uit mijn oor haalde. Tevens ben ik niet te spreken over de Hollandse verkoopster, ik vroeg of zij bij mij de oorringen in wilde doen. Dit heeft zij gedaan, maar tot bloedens toe. Nu heb ik nog steeds pijn aan m'n oor en er zit een bobbeltje in die er eerst niet in zat. Ik kom naar uw winkel terug en verwacht dat u dit probleem oplost. En dat u de oorringen terug neemt en mij het geld terug aanbied of dat ik iets anders voor het uitgegeven bedrag mag uitzoeken.

Online aankoop

Ik had een online aankoop gedaan en wilde het terug brengen in de winkel om dat ik dacht dat het armband te klein is. Zo gezegd zo gedaan dir ook laten zien in de winkel. Niemand on de winkel zegt dan ook dat je het armband open kunt maken. Mij was of is niet duidelijk hoe ik mijn geld terug krijg. Na vragen wordt ik ook nog afgesnouwd. Heerlen doe iets aan die dame met zwarte haren. Uiteindelijk heb ik als nog mijn armband opnieuw gekocht bij een lieve dame in de winkel in Zutphen. Nu nog hopen dat ik mijn geld terug krijg.

Kapot product gekregen

Ik heb 9 bedels voor bedelarmband gekocht van Lucardi merk. Één ervan is kapot aangekomen (zie foto. Er hoort en lette M eraan te hangen) en twee ervan zijn binnen een paar uur dragen kapot gegaan. Van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik de verzendkosten zelf moest betalen en daarna terug vragen. Of ik moest naar de filiaal. In de filiaal bleek dat de kapotte bedel alleen online wordt verkocht. Gedoe voor de klant terwijl het probleem van Lucardi komt. Teleurstelling bij pakjesavond.
Ik heb 3 bedels besteld waarvan 1 ervan al kapot was op het moment dat ik het kwam halen de beste dame in de winkel had dit weer opgelost bij thuis komst was dit weer los.. ik ben terug gegaan naar de winkel nadat ik ze netjes heb gebeld en werdt er moeilijk gedaan om een nieuwe te bestellen. Het ging om de letter K op de foto zat het nog vast maar ging heel snel weer los
De verkoopsters hebben niet veel ervaring. Konden niet uitleggen over de prijs. De prijs staat vermeld voor de oorbel die ik heb gekocht kost € 99,95 toen bij de kassa heeft ze gescand en opeens is €119.99 gekost. Ik was er niet mee eens. Ja dit is de prijs die de computer aangeeft dus. Ach ja discussie heeft niet veel zin, maar tevreden ben ik niet!
3 dec 2023
Bij het inruilen van mijn ring voor n kleinere maat zou het geld blijkbaar terug gestoord worden en bij het ophalen van de nieuwe zou ik dan weer moeten afrekenen maar dit was niet gecommuniceerd. En bij het ophalen heb ik meer afgerekend dan ik origineel betaald heb en nu moet ik dus voor n derde keer terug om dat weer te regelen

Kortingsbon

Ik had een kortingsbon van €7.50 en er was een kortingsactie van 20% op alles maar was hierdoor ongeveer €4 meer kwijt dan zonder kortingsbon. Ik snap nu dus dat er geen korting op korting kan zijn maar niet dat je extra kwijt bent met een kortingsbon dan zonder. Terwijl dit niet vermeld wordt.
26 dec 2023

Volgende dag in huis is niet waar

Als je gelokt wordt met de tekst: voor 22.00 u bestellen, morgen in huis, moet je je er wel aan houden. 2 dagen nodig gehad om te versturen, terwijl alles op voorraad was. Aan de bezorgdienst lag het niet, 2 dagen niet aangemeld. Alles kwam dus 1 dag te laat aan. Wat een teleurstelling, jammer.
Mijn pakketje is niet aangekomen. Blijven hangen tussen lucardi en dhl. Het zou fijn geweest zijn als mijn bestelling nogmaals opgestuurd zou kunnen worden ipv dat ik eerst moeten wachten op terug betaling en daarna het weer bestellen kan. Nu maar hopen dat het nog op voorraad is.