Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.479 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Niet bepaald om door een ringetje te halen.

Het jongere zaterdag-personeel in de winkel lijkt het leuker te vinden om met elkaar te spelen, lachen en gieren dan klanten te helpen (in een, op service-gebaseerde, winkel). Ik heb een goed kwartier naar de betreffende ring staan staren zonder dat ik aangesproken of begroet ben. Uiteindelijk ben ik zelf maar richting de balie gelopen om geholpen te kunnen worden. De gekochte ring staat mij mooi en past goed, maar de service en klantgerichtheid laat nog genoeg te wensen over
Ik wilde een kettinkje kopen in de lucardi winkel, Kinkerstraat. Zaterdag 2 dames achter in een ruimte. Moest meerdere maken ‘roepen’ of ze konden helpen. Met tegenzin werd ik geholpen. Ik kon beter maar online bestellen omdat ik dan korting zou krijgen?… dit heb ik uiteindelijk ook gedaan en ben blij met mijn kettinkje. Als je zo, op deze manier, een winkel runt kan je beter alleen online verkopen. Schandalig, voelde mij totaal niet welkom.
Ik had een ketting besteld met ren E card. Deze was te lang en wilde hm dus omruilen. De vrouw achter de balie zei dat dit kon en dat ik de E card terug zou krijgen. Deze heb ik tot de dag van vandaag nog steeds niet binnen. 3 weken geleden.
Verpakking leek op alibaba niet op een juwelier

Foto website anders dan in werkelijkheid

Het gouden kettinkje dat ik had besteld was echt veel dunner dan op de foto. Retourneren in de winkel ging snel en makkelijk
Heb een gegraveerd kinderbestek besteld Toen het geleverd werd zag ik dat het mesje niet gegraveerd was. Contact opgenomen , blijkt dat het niet kan, ik had het niet gezien bij het bestellen, ga er ook niet vanuit dat jullie 1 artikel uit de set ongegraveerd laten. Heel jammer. Ik heb ergens anders de set opnieuw moeten bestellen en daar kon gewoon het hele setje gegraveerd worden. Ik heb dus nu twee setjes en ben het dubbele kwijt. Heel jammer dit!

Verkeerde kleur geleverd

Het sieradendoosje in de verkeerde kleur geleverd, paars in plaats van de bestelde groene. Helaas was er te weinig tijd om nog de juiste versie op te laten sturen.
Betere communicatie als een bestelling niet goed of onvolledig is. Ook betere omschrijving van producten want de kettingen wat ik had besteld zijn vele malen kleiner dan verwacht en gehoopt. Dus echt een flinke tegenvaller.

Defect

Een van de oorbellen was gebogen en dit kan ik niet rechtzetten.
Beter service geven Met toevoegende artikelen

Niet klantvriendelijk

Kocht een horloge met armbandjes, alleen toen het bandje wat ingekort moest worden moest ik de volgende dag maar terugkomen omdat de winkel bijna ging sluiten. Dat heb ik gedaan maar achteraf baal ik omdat het niet echt klantvriendelijk is.
Pakketje niet aangekomen, slechte communicatie
Ik heb nu in totaal 3 ringen besteld 2 online en 1 in de winkel. Geeft aan dat ze op voorraad zijn. Na een week krijg ik een mail dat ze niet leverbaar zijn. Is wel balen.
Oorbellen en ring zijn kleiner als verwacht, valt dus tegen.

Geen gekwalificeerd personeel.

Helaas geen gekwalificeerd personeel. Verkeerde maat aan mijn vriendin geadviseerd waardoor de ring nu met warme vingers te strak zit. Heel erg jammer.
31 mrt 2024

Problemen met 1 oorbel

Ik bestelde 2 paar oorbellen waarvan het gouden paar voor mijn dochter was die vrijdag 40 werd. Toen ik haar mijn cadeautje gaf bleek dat 1 oorbel niet open te krijgen was en ik ze dus weer mee naar huis moest nemen,om ze in de winkel om te ruilen want daar kregen ze hem ook niet open. Wel raar dat oorbellen niet eerst even nagekeken worden voordat ze verzonden worden.je gaat er toch van uit dat je ze kan dragen als je ze ontvangt.
31 mrt 2024

Treurig

Bij een aankoop in de winkel afgelopen woensdag in hoog Catharijne werd me verzekerd dat ik het horloge, de volgende dag kon ophalen, het was er dus niet, en wacht nog steeds op levering in de winkel, volgens de verkoopster tot dinsdag, gezien de vorige niet nagekomen belofte is mijn vertrouwen laag, mede door een eerdere misgegane bestelling online, waarvan ik nog steeds op restitutie wacht.
Beloofde levertijd is onzin. Pakket wordt pas 2 dagen later verstuurd. Besteld omdat mn dochter ze snel nodig had om dichtgroeien te voorkomen. Uiteindelijk de volgende dag alsnog naar de stad om andere oorbellen te halen. Verzendkosten voor niks betaald en geen compensatie na klacht hierover. U heeft ze nu toch ontvangen? 4 dagen na de bestelling