Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl
Beoordelingen:

16.728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.356 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden over de service van Lucardi. Ik heb op 9 oktober jl een nikkelvrij oorbelletje gekocht in Venlo. Ik en mijn dochter waren op 9 december bij Lucardi in Nijmegen. Hier ondekte mijn dochter dat uit deze oorbelletjes een aantal diamantjes uit waren. De verkoopster vroeg of ik misschien de bon bij had, dan kon ze mij gelijk helpen. Helaas had ik de aankoop bon niet bij mij. De verkoopster adviseerde mij om naar Lucardi in Venlo terug te gaan, waar ik op 10 december geweest ben. Ik ben netjes en goed geholpen, ik heb nieuwe oorbelletje gekregen met weer opnieuw 3bmaanden garantie. Mocht er binnen 3 maanden weer diamantjes uit oorbelletje vallen dan was ik weer welkom in de winkel, en werd het probleem weer netjes op gelost. Ik ben zeer tevreden, over het personeel wat mij zowel in Nijmegen als in Venlo heeft geholpen. Het personeel nam ruim de tijd voor mij om het probleem uit te leggen. Ik heb nieuwe oorbelletje uit mogen zoeken, en heb weer 3 maanden garantie gekregen. Mocht er weer wat met de oorbelletje zijn dan was ik weer welkom en werd het probleem weer zo goed mogelijk op gelost. Dit is pas goede service.

de meest kritische beoordeling

26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is echt de meest slechte en onprofessionele ervaring die we OOIT gehad hebben met een juwelier. Het uitzoeken van de ringen voelde al zeer gehaast, nors en ongeïnteresseerd, vervolgens bleek dat ze besteld moesten worden (op zich helemaal geen probleem hoor!), maar vervolgens blijkt dat de 'beste mevrouw' ze gewoon online op hun eigen portal bestelt heeft en naar ons huis heeft laten sturen. Ringen doosje: Wij kochten in de winkel een ringen doosje erbij (een hartje met roos die openklapt), nou daar past GEEN van de twee ringen in. Gelukkig heb ik een 3D printer en kan ik dit zelf fixen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. En dan blijkt ook nog eens dat toen ik naar AliExpress ging dat HETZELFDE doosje voor een fractie van de prijs ineens als 'recommended product' tevoorschijn kwam. Ik snap dondersgoed (een eigen bedrijf hebbende) dat veel import uit China is, bij een winkel als Action verwacht ik dit ook niet anders.. Maar als ik bij een Juwelier een doosje voor ringen haal verwacht ik niet dat dit cheap China/AliExpress/Alibaba import spul is wat gewoon twee a drie keer over de kop gaat en zelfs letterlijk in HETZELFDE doosje en zakje geleverd wordt als uit China. Levering Ringen: De bezorging was ook ZEER onprofessioneel zeker omdat wij deze als trouwringen hadden aangeschaft, in een kartonnen doos (logisch), met de ringen in een 'ziplock' zakje gestopt met een barcode label eraan vast en papieren lucardi 'cadeau zakjes' er los bij in gemikt. Krassen op ring en scheve gravering: Één van de ringen heeft VEEL krassen alsof hij gewoon al een jaar gedragen is (ABSURD!), en de ander heeft notabene de gravering compleet SCHEEF erop staan... en NEE niet een klein beetje ook, gewoon helemaal oplopend tot aan de rand van de ring. Dit is wat ons betreft echt 5 sterren waard, maar dan wel voor de meest belabberde service en kwaliteit ooit van een juwelier. Verwacht dan ook niet dat we nog kans maken op die "50,- shoptegoed voor een review" waar om gevraagd werd per email. Maar aangezien er om gevraagd werd, bij deze dus. Neen, dit is voor ons één maar NOOIT weer Lucardi.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lucardi.nl

 Sorteren  
Relevantie
(260)
(458)
Resetten
FS
Frans S.
Gendringen
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Onduidelijke voorwaarden op de website!

Zelden zo vaak contact gehad met een klantenservice als bij het bestellen bij Lucardi. Op de site wordt vermeld dat een Member altijd 10% korting krijgt. In de kleine lettertjes staat echter dat dit niet in combinatie met andere aanbiedingen geldt! Op de website is geen mogelijkheid om in te loggen als member. Volgens de klantenservice moet je eerst je member account openen om te shoppen. De eerste keer zonder account besteld. De website geeft dan niet aan dat het emailadres al bekend is!
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slordig en moeizame klachten-afhandeling

Ik had twee naamplaatjes besteld, inclusief graveren. Tot mijn verbazing was één van de plaatjes niet gegraveerd, is hier geen controle op voor verzending? Tot mijn verbijstering werd me in de winkel verteld, dat het drie tot vier weken zou duren om dit te herstellen, omdat het plaatje teruggestuurd wordt, dan wordt gegraveerd en weer naar mij wordt verzonden. Uiteindelijk bleek dat het plaatje ook in de winkel gegraveerd kon worden, alleen heeft hun machine een ander lettertype. Maar die optie kreeg ik pas nadat ik zei dat een wachttijd van weken voor het corrigeren van zo'n grote slordigheid niet acceptabel is. Waarom in vredesnaam niet gewoon een ander plaatje gegraveerd en naar mij toegestuurd? Als ik het blanco plaatje in de winkel heb afgegeven is toch gegarandeerd dat dat terugkomt bij het hoofdkantoor? Dank aan de winkelmanager die dit uiteindelijk netjes heeft afgehandeld, maar de standaardprocedures hier schieten duidelijk tekort.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eigenlijk nog slechter dan slecht. ik noem het, je wordt bestolen. Ik zou een armbandje met een plaatje hebben besteld.wat ik niet heb gedaan .maar wel de rekening daarvan krijgen via Klarna .en heb dat zeker ook niet eens toegestuurd gekregen.wel heb ik een armbandje en ringetje besteld online met lieve heer beestjes .en daar betaal ik voor. Heb jullie verwittigd hierover maar doodleuk wordt er gezegd...stuur het bandje terug ,maar ik heb godverdomme niets gekregen .en dan zeggen jullie ook nog dat je geen sieraadjes verkoopt met lieve heerbeestjes...wtf is dit ..klanten in de zeik nemen. Zie foto echt wel lieveheersbeestjes.ik koop nooit meer iets bij Lucardi ,en geef dit ook door aan mijn vrienden en familie die zeker veel kopen bij Lucardi.ik voel me belazerd en bestolen door lucardi.als ik het zou opgestuurd hebben gekregen zou ik het nog betalen. Maar ik heb niets. Gr een zeer en zeer teleurgestelde Christina van Eck
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Geen oorbellen in zakje

Mijn man kreeg een leeg zakje mee bij het filiaal in Veldhoven, die hij net daarvoor wel te zien had gekregen. Eenmaal thuis bleken de oorbellen, niet in het zakje te zitten. Enkel het retourformulier zat er opgevouwen in. Tijdens telefonisch contact kreeg ik te horen dat de oorbellen er dan wel uitgevallen zouden zijn, terwijl het zakje dichtgeplakt zat en de oorbellen er onmogelijk na het vastplakken uitgevallen kunnen zijn. Kortom: oorbellen gekocht, betaald, en niet meegekregen. Geen geld terug, geen alternatieve oorbellen aangeboden gekregen. Waardeloos.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een baby armbandje met plaatje besteld ik heb gehuild want de naam van mijn enige en eerste achterkleinkind is niet te lezen en meer achterkleinkinderen zal ik door mijn ziekte niet meemaken ik kan het zo niet cadeau geven Mijn dochter gaat er zo gauw ze kan mee naar de er is toch veel geld winkel om te vragen wat ik hier mee aan moet ik vindt het verschrikkelijk het is toch veel geld en ik kan het zo niet cadeau geven dus ook ben helemaal niet tevreden en kan wel huilen hopen dat ze er iets aan kunnen ee doen een bedroefde en verdrietige oma
Beoordeling melden
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling te laat geleverd, daarom geretourneerd. Besteld op donderdag rond 21.30. Voor 22.00 bestellen, is morgen in huis. Vrijdag niks ontvangen. Ik kreeg een bericht van dhl dat de bezorging niet gelukt is, terwijl het door de brievenbus past. Zaterdag niks ontvangen. Zondag wordt het in de brievenbus geleverd, raar dat het vrijdag niet in de brievenbus geleverd kon worden. Ik wilde het zaterdag als cadeau geven, maar ik moest iets anders verzinnen, daarom bestelling geretourneerd.
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde bestelling geplaatst door vaste klant

Als vaste klant zijnde verwacht ik enige vorm van coulance. Setje ringen besteld waarvan 1 ring in de verkeerde maat besteld is. Helaas laten graveren, dus retour sturen was geen optie. Mail gestuurd om e.e.a. uit te leggen. Geen antwoord. Uiteindelijk telefonisch contact opgenomen. Totaal geen begrip en geen medewerking om ook maar iets voor een vaste klant te doen. Jammer.....Deze service draagt niet bij aan een hoge klanttevredenheid.
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zoals gewoonlijk bij lucardi, krijg je weer een verkeerde maar opgestuurd. Beetje klaar mee, is iedere keer wat bij jullie! Verkeerde datum gegraveerd, producten niet op tijd leveren. Nu weer de maat verkeerd. Hoe moeilijk is het om een armband van 19 cm te leveren? Maar kijk maar op trustpilot, lijkt wel of jullie mensen van een sociale instelling in dienst hebben. Maar goed was nu de laatste keer. Heb jullie genoeg kansen gegeven.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Foutieve informatie op de website

Ik heb 2 verschillende kleuren oorbellen ontvangen. Op de website staat dat je de bestelling kan ruilen in de winkel. Aangekomen in de winkel beweren ze van niet, maar dat je daar alleen kan retourneren. Had me een ritje kunnen besparen naar de winkel toe. Heel frustrerend, helemaal als je rolstoelafhankelijk bent (en dus afhankelijk bent van iemand die met je mee wil). Dus dit zou aangepast moeten worden op de website!
Beoordeling melden
15 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slecht ervaring in de winkel Groothtstraat in Haarlem. Ik heb ring gekocht , besteld en betaald. En zou medewerker mij belllen als de ring er is maar intussen 3 weken al voorbij niks gehoord. Toen ging ik de winkel bellen dat blijk dat de ring al lang er is😢. En ook nog de medewerker heb geen korting gegeven terwijl ik recht op heb omdat ik member ben. Gelukkig een aardige medewerker Anouk heb het geregeld..
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is prima maar helaas was de maat niet precies goed en mijn dochter wilde het laten aanpassen in de lucardi winkel in Nieuwegein maar helaas werd zij NIET geholpen. Terwijl op de site en ook op een schrijven in de winkel wordt vermeld dat het mogelijk is. De winkelier wilde haar niet helpen en zei dat ze het niet gaat aanpassen. Goede service bij bestellen maar service na aankoop is niet acceptabel.
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als er op de site staat op voorraad zorg er dan voor dat het op voorraad is zeker als er een mail verstuurd wordt met "je bestelling is ingepakt en verzonden" en vervolgens 25 minuten later een mail met "artikel is niet meer op voorraad". kom de klant tegemoet met bijvoorbeeld het aanschaffen van een iets duurder (verschil moet ook niet te groot zijn) artikel voor de prijs van het niet leverbare artikel
Beoordeling melden
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter uitzoeken wie er.pakketen open maken en de goederen er uit pikken en dan de doos weer dicht plakken en bezorgen
Beoordeling melden
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen bericht gekregen dat mijn bestelling op te halen was. Daardoor was ik te laat met mijn valentijns cadeau
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een horloge gekocht. Pas toen ik thuis was merkte ik dat hij stil stond, en ook niet op de tijd dat ik hem had gekocht. Er was dus on de winkel niet naar gekeken. De band is wel op maat gemaakt, maar er is blijkbaar verder geen aandacht aan gegeven. Ik vind het heel slordig. Toen ik 's middags hem terugbracht was er geen verontschuldiging gegeven.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heel erg jammer. je kan de namen bijna niet lezen. Dus eigenlijk beetje weggegooid geld. Wat ik dus vreemd vind want alles wat ik koop komt bij jullie weg en altijd tevreden. Maar dit is dan tog denk ik omdat ik eerste keer online heb besteld en je dan niet goed kan zien wat je koopt. Aangezien het om namen gaat dus dan ook niet meer te kunnen ruilen
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering

Heb trouwringen besteld 600 euro stuk, werden gewoon door DHL voor de deur geplaatst zonder aan te bellen. Kreeg in de avond pas mail dat ze geleverd waren heel slecht dit stond gewoon in een klein pakketje tegen de voordeur aan al de hele middag. Snap niet waarom jullie nog werken met hun ben hier erg boos over. Ook bij hun al een klacht ingediend
Beoordeling melden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Omdat er op jullie site stond voor 21.00 bestelt volgende dag in huis maar dat niet zo was om dat die pas om 22.00 na jullie zeggen in t systeem stond terwijl k om 08.45 een bevestiging mail kreeg dus dat bullshit is als k wist dat ik het pas maandag kreeg had ik niet bij jullie bestelt Dus daarom bestel ik bij jullie nooit meer fijne dag
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kapotte oorbellen Ik kreeg de oorbellen netjes thuisbezorgd. Dit was een cadeau. Bij het geven van dit cadeau bleek dat de oorbellen kapot zijn. Niet leuk. Het zou fijn zijn als de spullen die verstuurd worden goed gecheckt worden voor ze verstuurd worden. Heb de oorbellen gelijk naar de winkel gebracht. Heb dus geen foto.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet aangekomen , netjes volgens 'stappenplan' eerst bij buren wezen vragen, vervolgens contact met DHL gehad, en daarna met Lucardi zelf, moest een formulier invullen en terug sturen daarna niet, maar dan ook helemaal niet meer vernomen van niemand meer!!! Enorm slecht vind ik dit.
Beoordeling melden