Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.461 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Leuke webshop met leuke aanbiedingen Wel jammer dat er geen garantie op de sieraden zit Ik heb de hartbedel met strassteentjes en kettinkje nu voor de 2e keer moeten kopen omdat het eerste exemplaar kapot ging. De strassteentjes vielen eraf en op het laatst had ik alleen nog een wit onderlaagje in t hartje ! . Denk dat dit sieraad niet geschikt is om om te houden tijdens het douchen en óf badderen . Heel jammer dat de mijne kapot ging omdat ik het van de kleine erfenis die ik van mijn moeder na haar overlijden kreeg gekocht had , vandaar dat ik het opnieuw heb aangeschaft anders had ik dit nooit meer gekocht nl . Maar het is wel een heel mooi sieraad . Ik kreeg altijd leuke reacties als ik hem droeg , prachtige schittering vooral in de zon of met kaarslicht . Maar had graag geweten dat dit sieraad niet nat mag worden .

Juwelenliefhebber

"Als fervent juwelenliefhebber kan ik met volle overtuiging zeggen dat Lucardi Juwelier een waar paradijs is voor iedereen die op zoek is naar prachtige, kwalitatieve juwelen en accessoires. Van het moment dat je de winkel binnenstapt, word je verwelkomd door een warme en professionele sfeer. Het uitgebreide assortiment biedt voor elk wat wils, of je nu op zoek bent naar tijdloze klassiekers of trendy stukken. De deskundige medewerkers staan altijd klaar om te helpen en geven eerlijk advies, waardoor je met een gerust hart je perfecte aankoop kunt doen. De combinatie van uitstekende klantenservice, betaalbare prijzen en prachtige producten maken Lucardi Juwelier mijn absolute favoriet. Een winkelervaring die je keer op keer wilt herbeleven!"
SJ

Lang gezocht naar deze soort ring.

Lang gezocht naar deze soort ring, gevonden, en dan ook nog met korting. Helemaal gelukkig. Snelle verzending ,juiste maat, mooie steen. Maar de klauwzetting van de steen blijft overal in en aan haken. Geeft nare lussen aan truien, mutsen etc. Ben ermee naar de winkel gegaan. Vriendelijk, maar ze konden me niet helpen. Het zou terug moetengestuurd worden. Dat zou nogal eens prijzig worden. Maar wat moet ik dan nu? Het is en mooie ring, echt wat ik zocht. Ik heb die vraag gesteld aan hoofdkantoor. Moet toch kunnen die klauwzettingen wat dichter te drukken.Of zijn alleen dure ringen de moeite waard? Dat vind ik niet. Ik wil die ring heel graag dragen. Met en colirado zirkonnia, vintage. Top. Help me
De service, meedenken en vriendelijkheid van de medewerkster in de winkel was super fijn. Mijn Ring was niet in de juiste maat op voorraad maar heeft ze voor me besteld en thuis laten bezorgen. Bezorging was erg snel en zat ingepakt met een luxe doosje. Enigste jammere was dat ik het leuker had gevonden dat ze de ring in het doosje verzonden hadden ipv los erbij zodat het uitpakken ook meer een cadeautje zou zijn. Maar de ring is echt super mooi, een echte blikvanger door de mooie zirkonen en totaal geen spijt van. Voor een schappelijke prijs een prachtige ring in mijn collectie die ik met veel liefde draag en waar ik zelf de hele tijd naar blijf kijken!
Eerste bezoek in kampen geholpen door een zeer jonge medewerker. Dit was erg rommelig en liep stroef. Wist alles net wat minder snel te vinden of moest het navragen. Collega erbij gekomen die hielp ons goed maar moest ook haar steeds alles uitleggen. Daarbij stond zei ook met klanten dus was het een lastige situatie. Vooral omdat wij kwamen voor onze trouwringen was dit niet prettig. Uiteindelijk alles goed gekomen, afgelopen werk geweest en 2 volwassen medewerkers met een goed verhaal en goeie hulp. Al met al een goeie 8.

Helemaal tevreden

Ik heb mijn product besteld op de site en heb hem laten leveren bij de lucardi in Apeldoorn. Mijn bestelling had een kleine vertraging maar al met al vond ik de levering heel snel. In de winkel zelf werd ik goed geholpen en waren de medewerkers heel lief. De ketting die ik heb gekocht was goed aangekomen. Het was een cadeau voor een vriendin dus heb er geen foto van, maar de kwaliteit is heel goed (kreeg ik van haar te horen). Kortom zeer tevreden en altijd wel tevreden geweest met Lucardi.
Goed bedrijf Ik vond het een hele fijne ervaring om bij jullie te shoppen. Het zijn goede prijzen voor mooie producten. Verder denk ik wel dat er op de website uitleg gegeven mag worden of foto’s hoe je de armbanden of ringen in het cadeau bakje moet doen. Ik kon namelijk niet vinden hoe het moest en zelf lukt het niet om er achter gekomen wat uiteindelijk heeft geresulteerd In dat ik een cirkel rand in het foam heb geknipt om de armband er in te doen. Verder heel leuk bakje.
Erg mooi geworden.. ik had 2 naam kettingen laten maken met de naam van mijn zus. Ik ben haar 1 jaar geleden verloren. Deze kettingen geef ik aan 2 beste vriendinnetjes van haar die nu erg belangrijk voor mij zijn geworden en aangezien ik haar eigen naam ketting heb gekregen, geef ik deze aan hun.. zo hebben we alle 3 een naam ketting met de mooie naam van mijn zus. Erg waardevol. Vind ze zo mooi dat ik misschien zelf er ook nog 1 bij wil hihi.

De zilveren ring was niet op voorraad, maar werd snel geleverd

Op de website was ik op zoek naar een geschikte zilveren ring, die ik dagelijks zou kunnen dragen. En ik had geluk, want op dat moment gold er een online korting van 30% op alle zilveren ringen. Zoals de titel al aangeeft, was de ring helaas niet op voorraad in de winkel, waar ik een nette e-mail over ontving, waarna ik de ring alsnog binnen een paar dagen kon afhalen. Ik heb de ring omgedaan en nooit meer afgedaan!

Mooi setje ringen gekocht

Prachtig setje vriendschapsringen gekocht die de volgende dag al in huis waren. Helaas waren ze net wat te groot, dus in de winkel geretourneerd en gelijk de juiste ringmaat opgemeten. (Wij hebben deze daarna opnieuw besteld daar ze in de winkel niet op voorraad waren). Zeer vriendelijk geholpen, de dames nemen echt de tijd voor je en denken met je mee. Fijne winkelervaring en de ringen passen deze keer wel perfect!
MF
Maria F.
Maastricht
23 mrt 2024
Ik heb in de winkel gaatjes laten schieten. Dat ging super snel en heel goed. Vervolgens voor over 3 weken online al oorbellen besteld. Het assortiment is groot en de prijzen zijn goed en met een account krijg je ook op de afgeprijsde prijs nog eens 10% korting als memberlid. Dus oorbellen en nog andere mooie accessoires besteld, die kreeg ik heel snel gratis thuisgestuurd. Ik ben er heel erg blij mee. Top allemaal.
Studex is een wonder voor piercings, zowel de 2in1 cleanser als de after piercings solition hebben mij geholpen toen mijn5 weken oude piercings ineens raar gingen doen (piercings niet bij lucardi gezet!!) Bobbels en infectie na 2 dagen goed bijhouden geheel verdwenen en na een week ziet het er allemaal netjes en kalm uit. Wondermiddeltje, kan het iedereen aanraden die net een piercing of oorbel heeft laten zetten
24 mrt 2024
Juwelier Lucardi is een fantastische winkel waar ik altijd met plezier naar toe ga. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de collectie is prachtig. Ik heb al meerdere sieraden gekocht bij Lucardi en ben altijd zeer tevreden geweest over de kwaliteit en de service. Ik kan deze juwelier dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar mooie sieraden van goede kwaliteit.
Wat fijn is dat je op persoon snel kado kunt uitzoeken, en ik zocht ook iets voor kinderen...nou dat is ook mooie collectie bij elkaar. In 12 minuten had ik 4 verjaardagkadootjes gevonden, lekker makkelijk, en veel blije gezichten, dus voor mij is Lucardi heerlijk online shoppen, en snel en altijd iets voor ieders budget/smaak,tot de volgende verjaardagen, en dank voor goede hulp online.
Vriendelijk personeel, niets is teveel als je iets vraag. Ik wilde graag een ring hebben was niet op voorraad is voor mij speciaal besteld, binnen 3 dag was de ring voor mij in de desbetreffende winkel. Ik had vorig jaar gaatjes laten schieten en kreeg 1 oorbelletje niet los, de dame heeft deze voor mij eruit gehaald en weer een nieuwe erin gedaan. Bedankt Lucardi Alexandrium
Ik ben super blij met lucardi als winkel! Ik koop regelmatig sieraden bij hun. Van gold plated naar 14 k goud en het is altijd mooi. Ze zitten in de buurt van mij en helpen me altijd heel goed. Klanten service is uitstekend en vriendelijk. Vaak hele leuke aanbiedingen dus ook nog is leuk om te kopen. Ik raad lucardi aan!!!! En zal altijd blijven kopen. Bedankt lucardi
30 mrt 2024
Eerlijk gezegd helemaal niets mijn ervaringen met medewerkers en het online bestellen zijn altijd perfect gegaan. Wat ik bijzonder vind is het betalen via klarna. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik mij soms op mijn vingers moet tikken om niet nog meer te bestellen vanwege de voordelen met klarna. Ik ben zeker zeer blij met alle voordelen. Groet Maureen Tangali

Prettige ervaring

Mijn product kwam snel en zonder problemen aan. Het product is naar verwachting. Al met al dus een goede ervaring. Wel jammer dat er onder een bepaald bedrag verzendkosten worden gerekend. Ik kwam 1 cent te kort... (heb toen maar iets extra's wat ik niet nodig heb besteld want betaal dan liever daar voor dan voor verzending).
Prachtige sieraden. Daarnaast ontzettend snelle en vriendelijke respons van de klantenservice, toen ik een vraag had over de website! Bovenste twee kettingen zijn van lucardi. Hanger aan tweede ketting en de volledige derde ketting van ander merk. Zeer blij met hoe de kettingen van lucardi bij elkaar en bij mijn stijl passen!
EN
Esther N.
Apeldoorn

Slangen ring en veer ring

Door de handige ringmaat instructies op de site kon ik gemakkelijk de juiste maat opmeten. Extra leuk was dat er ook nog korting op de ringen zat. De online bestelling ging makkelijk en twee dagen later werden de ringen in een degelijke verpakking via de brievenbus bezorgd. De ringen passen perfect en zijn erg mooi en stoer!