Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

16.728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.356 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

18 jun 2023
Verzending in armoedig plastic zakje, cadeauverpakking van € 1,95 stelt ook niets voor. De oorbellen zijn wel mooi maar de verpakking is niet feestelijk om cadeau te geven. De verzending in een veel te grote doos met DHL is ook niet voorspoedig verlopen: track en tracé was niet actueel
5 okt 2023

Onverzorgd verzonden

Mooier inpakken. Zeer rommelig ingepakt ontvangen. Papier kapot en papieren doosje er verfrommeld bij (om zelf nog op te vouwen). Geen vulmateriaal. Dus groot doosje voor klein ringetje. Verder is de juiste levertijd niet goed in het oog gesprongen voordat ik de bestelling plaatste.
2 jun 2023
I ordered 14 k goud oorbellen and i got them broken. I went to the store to change them and apparently I will get new ones but I am still waiting that was 6 days ago. They say they will call me Wednesday or Thursday and they didn’t. I also order guess armband and is pretty I love it.
6 jun 2023
Hi Venesa, thank you for your review. If you have any questions about an order, please contact our costumer service by info@lucardi.nl. We would love to help you!
24 mei 2023
Mooie oorbellen alleen te laat geleverd. Er wordt op de webshop aangeboden dat het "morgen" in huis kan zijn, maar helaas is het pas een dag later verstuurd. Donderdag besteld en maandag pas in huis dus heb alsnog een winkel op moeten zoeken om op tijd een cadeau te hebben :-(
26 mei 2023
Hi Lisanne, bedankt voor je review! Excuses voor het ongemak. Jouw bestelling is geplaatst op een feestdag waardoor deze helaas niet de zelfde dag verstuurd kon worden. Hopelijk ben je tevreden over je aankoop!
16 sep 2023
De site is overzichtelijk, je kunt favorieten opslaan ook las je niet bent ingelogd. Dat is super. Onhandig is dat je niet kunt ruilen maar moet retourneren en opnieuw bestellen. Zeker als je een product met korting kocht en de kortingsactie io moment van ruilen verlopen is.
13 sep 2023

Cadeaudoosjes

Er zaten ineens twee keer zoveel cadeaudoosjes in mijn bestelling, waardoor ik de helft van de 'gratis doosjes' heb betaald terwijl ik dat niet door had. Toch weer 6 euro. Ik heb de doosjes niet zelf in mijn winkelmand geklikt dus dat zal een bug zijn in jullie site.
De bestelling ging prima, maar toen 1 van de ringen een maatje groter moest en ik naar de winkel ging om te regelen was dit heel onhandig en kon eigenlijk niet. Uiteindelijk is het gelukt maar dit doe ik nooit meer online. Ik regel het wel gewoon in de winkel.
20 sep 2023

Ringmaat niet correct in wi kel of online

We hadden een ring besteld maat 15 via de winkel en thuis laten bezorgen, helaas kregen we een 15,5. Blijkt nu dat het op de website niet goed staat en maat 15 dus niet bestaat, helaas was dit niet de eerste keer, dus verbeter de website en weet wat je hebt.
13 sep 2023
Al een paar keer wat besteld en ben heel tevreden met lucardi zelf alleen de bezorging van dhl is ronduit dramatisch. Drie keer besteld en 3 keer bij de verkeerde bezorgd. Misschien een andere vervoerder zouden heel erg helpen om een hoger cijfer te hebben.
3 sep 2023

Alles zag er goed uit, maar pasten niet.

Alles zag er goed uit, maar de doos was beschadigd bij aankomst. De ringen pasten niet, had thuis opgemeten zoals aangegeven op de site. Ze waren alsnog veel te groot voor mij en mijn partner. Ik zou aanraden om in de winkel eerst te passen en dan te halen.
25 nov 2023

Snelle levering. Maar!!!!

Snelle levering. Alleen jammer als je een cadeau doosje er bij besteld is het een beetje jammer dat het sierraad er dan niet ingestopt wordt. Beetje jammer en daar betaal je dan extra voor. Dus zou wel leuk zijn als dit vanuit jullie al gedaan zou worden.
12 aug 2023
Jammer dat er maar voor €50,00 aan vvv bonnen verzilverd kan worden. Jammer dat het armbandje bij levering een knoopje in het kettinkje had en ik daarvoor naar se winkel moet om te ruilen. Dit kan niet online helaas. Datcwordtcwel gesuggereerd op de site…
17 mei 2023

Kwaliteit gegraveerd armbandje

De kwaliteit van het armbandje wat ik heb besteld voor moederdag is erg slecht. Na 3 dagen zitten er al heel erg veel krassen op zonder er iets raars mee te doen. Het whatsapp nummer van Lucardi blijft ongehoord. Erg jammer dit. En vooral voor het geld.
8 jul 2023
Bestellen en bezorgen gaat goed. Maar zelfs voor een ketting van een paar honderd euro krijg je een pakketje met daarin een plastic zakje met de ketting, een kartonnen zakje en een kartonnen doosje Voor een cadeautje heeft het totaal geen uitstraling.
26 jun 2023

Prijswijziging

Ketting gekocht om 23.20 met 10% korting. Waren nog 2 kettingen. Volgende dag om 9.30 uur is de ketting ineens afgeprijsd met 20%, . Voelt niet fijn. Ketting gekocht voor nichtje. Valt in smaak. Kwam wel in knoop binnen. Maar mooie ketting
3 sep 2023

Slechte service

Had aangegeven dat het als cadeau verpakt moest worden, doosje er bij gekocht. Maar niet even inpakken.. had aangegeven dat het direct naar de persoon gestuurd werd en ik het dus niet in het doosje kon doen.. dus zij maakt het doosje open, niks..
JD
John D.
Hengelo

Stalen herenring reptiel zwart.

Ik had een cadeaukaart van Lucardi. Ik kon het in de winkel niet gebruiken. In de winkel heb ik online de bestelling geplaatst. Uiteindelijk was de bestelling binnen een dag op een aflever adres. Dat ging prima. Blij met mijn bestelling.
Snel bezorgd zonder problemen. Alleen is het product een beetje stuk. Ik had zo n ketting verbindstukje besteld. 1 van de haakjes is kapot. Dus ipv 4 kettingen kan ik nu maar 3 kettingen hieraan verbinden. Kwaliteit valt me dus wel tegen
6 jun 2023
Hi Marielle, bedankt voor je review. Vervelend om te vernemen. Je kunt altijd met het artikel langs gaan bij een van onze winkels of het artikel kosteloos retourneren doormiddel van de retourinstructies op onze website. We helpen je graag verder!
23 aug 2023
Product was niet zoals op de foto. Kon het wel retour sturen maar heb extra moeten bijbetalen voor verzekerd verzenden want dat was blijkbaar op mijn eigen risico. Is niet mijn schuld dat het product anders is dan op de afbeelding.
2 aug 2023

onterechte verwijzing

De bestelling is retour gegaan door een fout van DHL, maar het was aan mij om met hen contact op te nemen. Dat klopt natuurlijk niet. Ik koop iets bij jullie dus, een klacht verwerken of een oplossing verwacht ik dan ook van jullie.