Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl
Beoordelingen:

16.728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.356 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden over de service van Lucardi. Ik heb op 9 oktober jl een nikkelvrij oorbelletje gekocht in Venlo. Ik en mijn dochter waren op 9 december bij Lucardi in Nijmegen. Hier ondekte mijn dochter dat uit deze oorbelletjes een aantal diamantjes uit waren. De verkoopster vroeg of ik misschien de bon bij had, dan kon ze mij gelijk helpen. Helaas had ik de aankoop bon niet bij mij. De verkoopster adviseerde mij om naar Lucardi in Venlo terug te gaan, waar ik op 10 december geweest ben. Ik ben netjes en goed geholpen, ik heb nieuwe oorbelletje gekregen met weer opnieuw 3bmaanden garantie. Mocht er binnen 3 maanden weer diamantjes uit oorbelletje vallen dan was ik weer welkom in de winkel, en werd het probleem weer netjes op gelost. Ik ben zeer tevreden, over het personeel wat mij zowel in Nijmegen als in Venlo heeft geholpen. Het personeel nam ruim de tijd voor mij om het probleem uit te leggen. Ik heb nieuwe oorbelletje uit mogen zoeken, en heb weer 3 maanden garantie gekregen. Mocht er weer wat met de oorbelletje zijn dan was ik weer welkom en werd het probleem weer zo goed mogelijk op gelost. Dit is pas goede service.

de meest kritische beoordeling

26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is echt de meest slechte en onprofessionele ervaring die we OOIT gehad hebben met een juwelier. Het uitzoeken van de ringen voelde al zeer gehaast, nors en ongeïnteresseerd, vervolgens bleek dat ze besteld moesten worden (op zich helemaal geen probleem hoor!), maar vervolgens blijkt dat de 'beste mevrouw' ze gewoon online op hun eigen portal bestelt heeft en naar ons huis heeft laten sturen. Ringen doosje: Wij kochten in de winkel een ringen doosje erbij (een hartje met roos die openklapt), nou daar past GEEN van de twee ringen in. Gelukkig heb ik een 3D printer en kan ik dit zelf fixen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. En dan blijkt ook nog eens dat toen ik naar AliExpress ging dat HETZELFDE doosje voor een fractie van de prijs ineens als 'recommended product' tevoorschijn kwam. Ik snap dondersgoed (een eigen bedrijf hebbende) dat veel import uit China is, bij een winkel als Action verwacht ik dit ook niet anders.. Maar als ik bij een Juwelier een doosje voor ringen haal verwacht ik niet dat dit cheap China/AliExpress/Alibaba import spul is wat gewoon twee a drie keer over de kop gaat en zelfs letterlijk in HETZELFDE doosje en zakje geleverd wordt als uit China. Levering Ringen: De bezorging was ook ZEER onprofessioneel zeker omdat wij deze als trouwringen hadden aangeschaft, in een kartonnen doos (logisch), met de ringen in een 'ziplock' zakje gestopt met een barcode label eraan vast en papieren lucardi 'cadeau zakjes' er los bij in gemikt. Krassen op ring en scheve gravering: Één van de ringen heeft VEEL krassen alsof hij gewoon al een jaar gedragen is (ABSURD!), en de ander heeft notabene de gravering compleet SCHEEF erop staan... en NEE niet een klein beetje ook, gewoon helemaal oplopend tot aan de rand van de ring. Dit is wat ons betreft echt 5 sterren waard, maar dan wel voor de meest belabberde service en kwaliteit ooit van een juwelier. Verwacht dan ook niet dat we nog kans maken op die "50,- shoptegoed voor een review" waar om gevraagd werd per email. Maar aangezien er om gevraagd werd, bij deze dus. Neen, dit is voor ons één maar NOOIT weer Lucardi.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Lucardi.nl

 Sorteren  
Relevantie
(548)
(260)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verpakking kan veel beter

18 karaat witgouden ring besteld via webshop. Ring kwam de volgende dag meteen in huis. Alleen zou je zeggen als je een hele dure ring besteld dat hij ook mooi verpakt zit. Dit was echter niet zo. Ring zat los in een grote doos en moest hem eerst zoeken. Er zat voor de rest niks anders in de doos als alleen de losse ring, de certificaat was niet meegeleverd en had ook geen factuur hiervan ontvangen. Meteen een Email naar Lucardi gestuurd paar dagen later krijg ik antwoord dat ze de certificaat en factuur naar mij opsturen. Factuur was meteen binnen alleen de certificaat van de ring niet. Paar weekjes later nogmaals een Email gestuurd voor de certificaat waar hij blijft en daarna paar dagen later toch nog ontvangen in de brievenbus. Ik heb vaak besteld op Lucardi en ik was altijd tevreden over de pakketjes. Echter deze keer niet. En dan ging het ook niet om een goedkoop artikel zoals anders. Dit gaat over mijn trouwring. Hier was ik wel een beetje teleurgesteld in. Echter is de ring wel heel mooi en past goed.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slordig en moeizame klachten-afhandeling

Ik had twee naamplaatjes besteld, inclusief graveren. Tot mijn verbazing was één van de plaatjes niet gegraveerd, is hier geen controle op voor verzending? Tot mijn verbijstering werd me in de winkel verteld, dat het drie tot vier weken zou duren om dit te herstellen, omdat het plaatje teruggestuurd wordt, dan wordt gegraveerd en weer naar mij wordt verzonden. Uiteindelijk bleek dat het plaatje ook in de winkel gegraveerd kon worden, alleen heeft hun machine een ander lettertype. Maar die optie kreeg ik pas nadat ik zei dat een wachttijd van weken voor het corrigeren van zo'n grote slordigheid niet acceptabel is. Waarom in vredesnaam niet gewoon een ander plaatje gegraveerd en naar mij toegestuurd? Als ik het blanco plaatje in de winkel heb afgegeven is toch gegarandeerd dat dat terugkomt bij het hoofdkantoor? Dank aan de winkelmanager die dit uiteindelijk netjes heeft afgehandeld, maar de standaardprocedures hier schieten duidelijk tekort.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Online ruilen onmogelijk

Ik had 2 setjes oorbellen besteld. Per setje zitten en 3 verschillende in waardoor ik met 2 setjes 3 verschillende paren zou hebben. Nu bleek bij aflevering dat in setje 1 verkeerde oorbel van de 3 zat. Ik dacht dit simpel online te kunnen omruilen. Helaas is dat niet zo, terug sturen kan maar dan moest ik opnieuw het verkeerd geleverde setje bestellen inclusief de verzendkosten. Dit is niet klantvriendelijk. Uiteindelijk heb ik er maar voor gekozen om naar de dichtstbijzijnde winkel te rijden ruim 20 kilometer verderop. Voor mij nooit meer een online bestelling bij Lucardi. Winkelervaring is prima maar door de afstand zal ik nog minimaal een Lucardi sieraad kopen.
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mooie armband, slecht verpakt.

Ik heb een armband besteld en deze kwam per post op de dag dat ze vermelden op hun site. De armband is echt prima voor wat je kan verwachten voor het geld. Wat ik dan echt jammer vind en daarom maar 3 sterren is de verpakkingswijze. Je betaald 50 euro voor een armband en ze doen het in een doorzichtig zakje zonder verdere beschermingsmiddelen in een doos. Ze doen er dan doodleuk een cadeauzakje bij, maar hem erin doen is dan net teveel moeite. Dat is dan wel jammer, zo krijg je niet het gevoel dat het ze wat uitmaakt dat je wat bij hun besteld. Een beetje netter verpakken van sieraden is wel een aanrader.
Beoordeling melden
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling te laat geleverd, daarom geretourneerd. Besteld op donderdag rond 21.30. Voor 22.00 bestellen, is morgen in huis. Vrijdag niks ontvangen. Ik kreeg een bericht van dhl dat de bezorging niet gelukt is, terwijl het door de brievenbus past. Zaterdag niks ontvangen. Zondag wordt het in de brievenbus geleverd, raar dat het vrijdag niet in de brievenbus geleverd kon worden. Ik wilde het zaterdag als cadeau geven, maar ik moest iets anders verzinnen, daarom bestelling geretourneerd.
Beoordeling melden
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Half tevreden

Ik had oorbellen en een ring besteld. Bij bezorging bleek dat de verkeerde ring geleverd was. Dat naar de klantenservice gemaild en op zich een vriendelijke mail gekregen. Maar ik moet het wel zelf oplossen door in de winkel om te ruilen of de verkeerde ring terug te sturen en dan opnieuw de goede te bestellen. Vind dat vrij omslachtig aangezien Lucardi de fout gemaakt heeft. Maargoed, ben erg blij met de oorbellen en hopelijk ook met de ring als het gelukt is om die om te ruilen..
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde bestelling geplaatst door vaste klant

Als vaste klant zijnde verwacht ik enige vorm van coulance. Setje ringen besteld waarvan 1 ring in de verkeerde maat besteld is. Helaas laten graveren, dus retour sturen was geen optie. Mail gestuurd om e.e.a. uit te leggen. Geen antwoord. Uiteindelijk telefonisch contact opgenomen. Totaal geen begrip en geen medewerking om ook maar iets voor een vaste klant te doen. Jammer.....Deze service draagt niet bij aan een hoge klanttevredenheid.
Beoordeling melden
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goed verder geholpen enkel wat ik niet correct vond was we moesten wachten omdat we een armband lieten graven en er waren nog armbanden dat gegraveerd moesten worden dat kan ik zeker en vast begrijpen maar om dan de winkel binnen te lopen en te willen vragen hoe lang het ongeveer zou duren hoor ik de dame die er werkt tegen een vrouw zeggen oh we zullen u armbandje wel eerst doen terwijl de dame een kwartier na ons is binnengewandeld
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zoals gewoonlijk bij lucardi, krijg je weer een verkeerde maar opgestuurd. Beetje klaar mee, is iedere keer wat bij jullie! Verkeerde datum gegraveerd, producten niet op tijd leveren. Nu weer de maat verkeerd. Hoe moeilijk is het om een armband van 19 cm te leveren? Maar kijk maar op trustpilot, lijkt wel of jullie mensen van een sociale instelling in dienst hebben. Maar goed was nu de laatste keer. Heb jullie genoeg kansen gegeven.
Beoordeling melden
23 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slecht ervaring in de winkel Groothtstraat in Haarlem. Ik heb ring gekocht , besteld en betaald. En zou medewerker mij belllen als de ring er is maar intussen 3 weken al voorbij niks gehoord. Toen ging ik de winkel bellen dat blijk dat de ring al lang er is😢. En ook nog de medewerker heb geen korting gegeven terwijl ik recht op heb omdat ik member ben. Gelukkig een aardige medewerker Anouk heb het geregeld..
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd klopt niet

Er werd aangegeven dat het bestelde artikel binnen 3/4 werkdagen opgehaald kon worden. Het duurde uiteindelijk 7 dgn. Erg jammer kon hierdoor het kado niet op tijd geven.
Beoordeling melden
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen bericht gekregen dat mijn bestelling op te halen was. Daardoor was ik te laat met mijn valentijns cadeau
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Klacht goed opgelost met tegoedbon

Zilveren ringen met opgelegd goud gekocht, dag later al stukjes eraf en flink beschadigd. Erg balen maar het is wel goed opgelost, kreeg een tegoedbon en toen gouden ringen gekocht. Helaas moesten we 5 weken wachten tot we ze hadden, gegraveerd en wel. Jammer dat de slechte ringen nog steeds te koop zijn, terwijl er meerdere slechte recensies van zijn. Hopelijk gaan deze gouden ringen lang mee.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een horloge gekocht. Pas toen ik thuis was merkte ik dat hij stil stond, en ook niet op de tijd dat ik hem had gekocht. Er was dus on de winkel niet naar gekeken. De band is wel op maat gemaakt, maar er is blijkbaar verder geen aandacht aan gegeven. Ik vind het heel slordig. Toen ik 's middags hem terugbracht was er geen verontschuldiging gegeven.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heel erg jammer. je kan de namen bijna niet lezen. Dus eigenlijk beetje weggegooid geld. Wat ik dus vreemd vind want alles wat ik koop komt bij jullie weg en altijd tevreden. Maar dit is dan tog denk ik omdat ik eerste keer online heb besteld en je dan niet goed kan zien wat je koopt. Aangezien het om namen gaat dus dan ook niet meer te kunnen ruilen
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kapotte oorbellen Ik kreeg de oorbellen netjes thuisbezorgd. Dit was een cadeau. Bij het geven van dit cadeau bleek dat de oorbellen kapot zijn. Niet leuk. Het zou fijn zijn als de spullen die verstuurd worden goed gecheckt worden voor ze verstuurd worden. Heb de oorbellen gelijk naar de winkel gebracht. Heb dus geen foto.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Onvriendelijke winkel medewerster.

Het bestelde kettingkje eerst geprobeerd in de winkel te halen, dit was in Drachten, dame in de winkel was bijzonder onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Met moeite kwam ze helpen, en meer dan ja/nee kwam er niet uit. Kettingkje incl. Hanger online besteld, deze zijn van prima kwaliteit en ben hier dan ook heel tevreden over.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Ik heb meerdere keren gezegd de ring te willen retouren en niet gegraveerd te worden, toch is dit gebeurd na meerdere keren in de winkel te horen te krijgen dat hij niet word gegraveerd. Nu zitten ik met een gegraveerde ring die niet retour kan terwijl ik hem al de heletijd retour wou doen
Beoordeling melden
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Service van de medewerker

Alles is mooi en van goede kwaliteit. Maar er is een medewerker die mij met tegenzin helpt. Je merkt dat ze mij als klant niet wilt. Wat voor mij ook héél oncomfortabel is om te shoppen. Dit geeft me dan een reden om niet te kopen, terwijl ik alles mooi vind. Gewoon ongemakkelijk!
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Als ik ringen ophaal van bijna €1300,= en ze worden in een plastic zakje op de toonbank geflikkerd mag je blij zijn dat ik je nog waardeer met 2 sterren. Trouwringen ophalen moet een feest zijn. Bij jullie was t een drama! Zal iedereen adviseren naar Siebel, jullie buren te gaan.
Beoordeling melden