Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.710 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Verpakking kan veel beter

18 karaat witgouden ring besteld via webshop. Ring kwam de volgende dag meteen in huis. Alleen zou je zeggen als je een hele dure ring besteld dat hij ook mooi verpakt zit. Dit was echter niet zo. Ring zat los in een grote doos en moest hem eerst zoeken. Er zat voor de rest niks anders in de doos als alleen de losse ring, de certificaat was niet meegeleverd en had ook geen factuur hiervan ontvangen. Meteen een Email naar Lucardi gestuurd paar dagen later krijg ik antwoord dat ze de certificaat en factuur naar mij opsturen. Factuur was meteen binnen alleen de certificaat van de ring niet. Paar weekjes later nogmaals een Email gestuurd voor de certificaat waar hij blijft en daarna paar dagen later toch nog ontvangen in de brievenbus. Ik heb vaak besteld op Lucardi en ik was altijd tevreden over de pakketjes. Echter deze keer niet. En dan ging het ook niet om een goedkoop artikel zoals anders. Dit gaat over mijn trouwring. Hier was ik wel een beetje teleurgesteld in. Echter is de ring wel heel mooi en past goed.

Slordig en moeizame klachten-afhandeling

Ik had twee naamplaatjes besteld, inclusief graveren. Tot mijn verbazing was één van de plaatjes niet gegraveerd, is hier geen controle op voor verzending? Tot mijn verbijstering werd me in de winkel verteld, dat het drie tot vier weken zou duren om dit te herstellen, omdat het plaatje teruggestuurd wordt, dan wordt gegraveerd en weer naar mij wordt verzonden. Uiteindelijk bleek dat het plaatje ook in de winkel gegraveerd kon worden, alleen heeft hun machine een ander lettertype. Maar die optie kreeg ik pas nadat ik zei dat een wachttijd van weken voor het corrigeren van zo'n grote slordigheid niet acceptabel is. Waarom in vredesnaam niet gewoon een ander plaatje gegraveerd en naar mij toegestuurd? Als ik het blanco plaatje in de winkel heb afgegeven is toch gegarandeerd dat dat terugkomt bij het hoofdkantoor? Dank aan de winkelmanager die dit uiteindelijk netjes heeft afgehandeld, maar de standaardprocedures hier schieten duidelijk tekort.

Retour zending

Ik had een retour via internet.Ik had een ketting gekocht voor mijn zoon, maar vond de lente net even te kort. Deze wilde ik in de winkel omruilen voor een maat groter. De medewerkster wist alleen niet goed hoe dit moest, dus maakte ipv een ruiling een retour zending aan. Wat betekende dat mijn retour verwerkt moet worden, duurt ongeveer twee weken en dat ik de nieuwe maat opnieuw moest afrekenen. Nu moet ik dus in de gaten houden of ik mijn geld terug krijg, zal vast goedkomen maar vervelend is het wel. De medewerkers waren wel heel vriendelijk, maar het was tegen sluitingstijd dus ze hadden lichte haast omdat de winkel dicht moest
Zorg ervoor dat jullie meer ervaren personeel hebben. En geen kinderen die er totaal geen verstand van hebben wat ze aan het doen zijn mijn ervaring wij gingen trouwringen bij jullie kopen wij hebben €200 aanbetaald en toen wij ze op moesten halen zei het meisje je hoeft alleen maar te tekenen en dan zijn ze van u het kind hebt niet eens gekeken of wij een hele bedrag hebben betaald het hele bedrag als 6 00 euro . Ik had gewoon de deur uit kunnen lopen met met mijn €200 betaald en geen mens die er meer naar zou vragen. Maar ik kan het meisje niet voor €400 op laten draaien dat zit niet in mij .dus op letten en serieuzer te werk gaan.
GP
Gerda P.
Amersfoort
Ik plaats een bestelling op 27 maart daarna hoor ik niets en ontvang niets. 3 april gebeld en opeens word het verstuurd. 4 april bestelling word geleverd en is niet compleet de 2 silver gold stars ontbreken. Weer gebeld oh net mail gestuurd naar mij niet te leveren word verrekend. Helaas maar 1 verrekend weer gebeld nu moet binnen 1 week de andere verrekend worden. In de winkel waren deze artikelen niet voorradig dus moest bestellen maar nooit meer. Hetgeen ik wel ontvangen heb ben ik tevreden mee. Ik begrijp dat pasen er tussen zat maar dit is zo rommelig in aanpak en levering dus 1 ster.
Ik heb een baby armbandje met plaatje besteld ik heb gehuild want de naam van mijn enige en eerste achterkleinkind is niet te lezen en meer achterkleinkinderen zal ik door mijn ziekte niet meemaken ik kan het zo niet cadeau geven Mijn dochter gaat er zo gauw ze kan mee naar de er is toch veel geld winkel om te vragen wat ik hier mee aan moet ik vindt het verschrikkelijk het is toch veel geld en ik kan het zo niet cadeau geven dus ook ben helemaal niet tevreden en kan wel huilen hopen dat ze er iets aan kunnen ee doen een bedroefde en verdrietige oma

Ketting in de knoop

2 dagen voordat ik het sieraad bestelde, was alles met 20% korting. Helaas net te laat dus. Het lukte ook niet om "member" te worden, door aanhoudende foutmeldingen. Toen ik het gouden kettinkje uit de verpakking haalde zaten er wel 5 knopen in. Met veel moeite gelukt om ze eruit te krijgen. Het leek alsof het eerder besteld en geretourneerd was. Ik had het de volgende dag nodig om cadeau te geven, anders had ik het ook terug gestuurd. Dit verwacht je niet bij een bestelling van 180 euro.

Niet bepaald om door een ringetje te halen.

Het jongere zaterdag-personeel in de winkel lijkt het leuker te vinden om met elkaar te spelen, lachen en gieren dan klanten te helpen (in een, op service-gebaseerde, winkel). Ik heb een goed kwartier naar de betreffende ring staan staren zonder dat ik aangesproken of begroet ben. Uiteindelijk ben ik zelf maar richting de balie gelopen om geholpen te kunnen worden. De gekochte ring staat mij mooi en past goed, maar de service en klantgerichtheid laat nog genoeg te wensen over
Heb een gegraveerd kinderbestek besteld Toen het geleverd werd zag ik dat het mesje niet gegraveerd was. Contact opgenomen , blijkt dat het niet kan, ik had het niet gezien bij het bestellen, ga er ook niet vanuit dat jullie 1 artikel uit de set ongegraveerd laten. Heel jammer. Ik heb ergens anders de set opnieuw moeten bestellen en daar kon gewoon het hele setje gegraveerd worden. Ik heb dus nu twee setjes en ben het dubbele kwijt. Heel jammer dit!

Dure ring los in verpakking

Ik kocht een prachtige ring van wit goud, compleet met een gratis doosje om hem in op te bergen. Helaas ontdekte ik bij het openen van het pakket, dat was afgeleverd bij een DHL afhaalpunt, dat de dure ring los lag in de verzendverpakking. Het zou veel veiliger zijn geweest als de ring in het bijgevoegde ringendoosje had gezeten. Gelukkig is de ring onbeschadigd en nog steeds prachtig, maar het was teleurstellend om te zien hoe het was verpakt.
Ik wilde een kettinkje kopen in de lucardi winkel, Kinkerstraat. Zaterdag 2 dames achter in een ruimte. Moest meerdere maken ‘roepen’ of ze konden helpen. Met tegenzin werd ik geholpen. Ik kon beter maar online bestellen omdat ik dan korting zou krijgen?… dit heb ik uiteindelijk ook gedaan en ben blij met mijn kettinkje. Als je zo, op deze manier, een winkel runt kan je beter alleen online verkopen. Schandalig, voelde mij totaal niet welkom.

Jammer

Ik had een cadeautje voor iemand besteld, dus ik had er een cadeauverpakking bij gekocht. Gelukkig dat ik de doos zelf bij thuiskomst opende, want de verpakking van het cadeautje was los in de doos gegooid tevens was het cadeautje “oorbellen” ook los in de doos gegooid. Lijkt mij niet echt leuk als de gene die het cadeautje ontvangt de doos opent! Als je het in de winkel koopt, krijg je het ook niet in een tasje gegooid mee, toch?
31 mrt 2024

Problemen met 1 oorbel

Ik bestelde 2 paar oorbellen waarvan het gouden paar voor mijn dochter was die vrijdag 40 werd. Toen ik haar mijn cadeautje gaf bleek dat 1 oorbel niet open te krijgen was en ik ze dus weer mee naar huis moest nemen,om ze in de winkel om te ruilen want daar kregen ze hem ook niet open. Wel raar dat oorbellen niet eerst even nagekeken worden voordat ze verzonden worden.je gaat er toch van uit dat je ze kan dragen als je ze ontvangt.
I bought two rings with engravings, but one came with the wrong engraving and the other without the engraving. I already contacted support and since Tuesday they were unable to resolve the problem and suggested that I would have to go to the store to resolve it. If I bought online and I have no interest or availability to go to the store. I am disappointed with the after sales service and the quality of the service delivered.
Slecht ervaring in de winkel Groothtstraat in Haarlem. Ik heb ring gekocht , besteld en betaald. En zou medewerker mij belllen als de ring er is maar intussen 3 weken al voorbij niks gehoord. Toen ging ik de winkel bellen dat blijk dat de ring al lang er is😢. En ook nog de medewerker heb geen korting gegeven terwijl ik recht op heb omdat ik member ben. Gelukkig een aardige medewerker Anouk heb het geregeld..

niet bezorgd

Ik had oorbellen armbandje en ring alledrie met lapis lazuli besteld; was helaas niet in de winkel, alleen een blije. Dhl zegt dat ze hebben bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Dat is niet Lucardi’s schuld, maar het zou nog netter kunnen worden opgelost. Jullie zouden bijv. voor mij alles opnieuw kunnen bestellen, zodat ik niet hoef af te wachten wanneer/hoe dit afloopt. Het was voor mijn 50e verjaardag….
31 mrt 2024

Treurig

Bij een aankoop in de winkel afgelopen woensdag in hoog Catharijne werd me verzekerd dat ik het horloge, de volgende dag kon ophalen, het was er dus niet, en wacht nog steeds op levering in de winkel, volgens de verkoopster tot dinsdag, gezien de vorige niet nagekomen belofte is mijn vertrouwen laag, mede door een eerdere misgegane bestelling online, waarvan ik nog steeds op restitutie wacht.
Na een dag vertraging product ontvangen geen pakbon geen rekening.Bij open maken van de doos het product een bedel voor een armband overigens in zeer slechte toestand.De ringetjes die de hartjes op zijn plek houden staan open en vallen er zo uit geen dichte ringen zoals je van Pandora gewend bent.Jammer van de levering zeker gezien het feit dat het een kado was van mijn dochter aan mama.
Nou ik kreeg mijn bestelde product, nou ik haal er een Lucardi doosje uit er zat niets in gemaild naar klantenservice en kreeg heel snel bericht terug ik moest nogmaals in de doos kijken. Dat gedaan en haalde nog zo'n zelfde leeg doosje en een leeg plastic zakje , de doos op zijn kop gehouden en toen zag ik iets bungelen dit bleek de ketting van goud te zijn zat ergens in de doos vast.
Ik had een horloge gekocht. Pas toen ik thuis was merkte ik dat hij stil stond, en ook niet op de tijd dat ik hem had gekocht. Er was dus on de winkel niet naar gekeken. De band is wel op maat gemaakt, maar er is blijkbaar verder geen aandacht aan gegeven. Ik vind het heel slordig. Toen ik 's middags hem terugbracht was er geen verontschuldiging gegeven.