Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

17.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68.479 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

11 feb 2024
Great
10 feb 2024
3 feb 2024

Bij Lucardi moet je zelf achter je spullen aan!

Bij Lucardi moet je zelf achter je bestelling aan Het is vandaag donderdag 28 december. Ik heb vorige week woensdag een ring besteld met de optie laten bezorgen in de winkel binnen 1-3 dagen dus uiterlijk zaterdag. Hier kreeg ik een orderbevestiging van in de mail. Vervolgens gingen er 2 dagen voorbij, op vrijdagmiddag heb ik de klantenservice bericht of er al iets bekend was over mij order. Hier gaven ze aan dat mijn zending onderweg was en dat deze zaterdag hoogstwaarschijnlijk geleverd zou worden maar dat ik hier bericht over zou krijgen. Zaterdag niks gehoord dus ‘s middags en net voor sluitingstijd langs gegaan om te vragen of mijn zending was geleverd of dat er een andere mogelijkheid was om hier nog aan te komen. Die zaterdag was het product wat ik had besteld niet aanwezig maat een doosje wat ik erbij heb besteld wel. Helaas met lege handen naar huis gegaan. Het was bijna kerst dus begrijpelijk. Diezelfde dag heb ik nogmaals de klantenservice bericht over de status hier gaven ze aan dat mijn pakketje uiterlijk donderdag zou binnenkomen maat dat ik hierover bericht zou krijgen. Vervolgens gingen er 4 en een halve dag overheen tot ik weer contact zocht met Lucardi over de status van mijn bestelling en toen kreeg ik te horen dat er iets mis was gegaan met de levering en dat het nadat ik bericht heb opnieuw in gang is gezet. Terwijl ik het vandaag op zou kunnen halen. Met als klap op de vuurpijl dat ik het doosje wat ik erbij had besteld uitverkocht is dus dat ik daar m’n geld voor terug krijg. Als ik dit eerder wist dan had ik hem die zaterdag wel extra gekocht in de winkel. Lucardi.nl heeft een slechte automatisering, komt beloftes niet na en wat was er gebeurd als ik er niet achteraan had gezeten? Nu is het afwachten of ik morgen wat hoor en of die morgen geleverd wordt in de winkel. 1 ding is zeker, ik koop niet weer wat bij Lucardi.
BB
Brigitte B.
Enschede
7 jan 2024

Goede site, maar onhandig protocol bij klachten

Wilde mijn tegoedbon uit mijn kerstpakket graag inwisselen en twee meiden (7 en 9 jaar) een setje mooie oorbelletjes geven. Vanwege ziekte dit online moeten doen. De meiden konden prima zelf, via de zoekopties, leuke oorbellen uitzoeken. Ze waren zelfs zo enthousiast dat het uiteindelijk twee setjes per persoon werden. Bestellen en betalen ging heel gemakkelijk. Ik had ook nog een verjaardagsbon gekregen voor 5 euro korting, maar deze kon ik helaas niet inwisselen, omdat het niet samenging met de 40% kortingsactie. Jammer, want zo krijg je een cadeautje waar je uiteindelijk niks mee kan. Helaas bleek 1 setje bij aankomst steentjes te missen en moet je hiervoor fysiek naar de winkel (of terugsturen naar het hoofdkantoor, maar dan kan je niet omruilen). Nu blijkt echter dat je niet gewoon kan omruilen, maar dat je het kapotte setje teruggestuurd wordt naar het hoofdkantoor (waarna je het geld weer terug krijgt) en je het vervangende setje in de winkel moet kopen. Echter moest ik (blijkt achteraf) meer betalen in de winkel dan dat ik uiteindelijk teruggestort heb gekregen. Hopelijk wordt dit nog netjes gecorrigeerd, maar ik vind het sowieso heel omslachtig.
26 dec 2023

Ongelofelijk klantonvriendelijkheid, lomp en brutaal

Website prima. Maar personeel in de winkel…! Bestelling opgehaald in Valkenswaard. 2 van de 3 omdat de lengtes van de kettingen niet gelijk waren. 45cm besteld , 1x was 42cm. Bij navraag in de winkel of laatste al binnen was…. Ongelooflijk lomp behandeld! Opmerkingen als ‘ik weet niet waar u t over heeft. Zal een collega gedaan hebben. Feestdagen he, druk. Je moet maar gewoon wachten.’ Plaatsvervangende schaamte! Uiteindelijk goed geholpen door bedrijfsleidster die duidelijk op haar laatste tandvlees liep. Maar wat wil je met zulk personeel. Onderwijl werd naast mij de volgende klant geholpen. Wachtte al 2 maanden op zijn horloge en had bericht gehad dat hij het kon ophalen (bleek uiteindelijk niet zo te zijn). Eerste opmerking van de medewerkerster: ja, ik weet geen naam he dus ik heb geen idee. Ik heb werkelijk nog nooit zo’n lompe, brutale en onvriendelijke medewerkster meegemaakt. Ben direct naar de Etos gelopen om daar een compliment te maken hoe vriendelijk en goed ik daar altijd te woord word gestaan en word geholpen.

Slecht geholpen in de winkel bij ophalen bestelling

Ik heb online een bestelling gedaan en deze afgehaald in de winkel. Het betrof een zilveren armbandje, welke helaas in de knoop zat. De bestelling was dus onzorgvuldig voor mij klaargelegd. Voor ik het armbandje mee naar huis wilde nemen zag ik dat deze in de knoop zat en probeerde de knoop er zelf uit te halen, omdat het personeel in de winkel hier geen tijd en aandacht voor had. De knoop ging er helaas niet uit. Na lang aandringen heeft een medewerker in de winkel de knoop er proberen uit te halen met scherp ijzeren gereedschap. Dit ging helaas ook niet. De medewerker trok met geweld aan de armband en ik dacht even dat ze de armband kapot zou maken. Ook deze medewerker kreeg de knoop er niet uit. Ik kreeg het armbandje zonder pardon terug in mijn handen gedrukt. Uiteindelijk heb ik de knoop er in de winkel zelf uit kunnen krijgen, maar zag ik dat de medewerker het armbandje flink had beschadigd. Enkele schakels waren niet meer heel.. Ik baal hier erg van.
24 dec 2023

Slechte service

Ik kwam de winkel binnen, het was best druk dus even moeten wachten totdat ik aan de beurt was. Dit was natuurlijk geen probleem. Ik gaf aan dat ik een bestelling online geplaatst had en dat ik deze op kom halen, wordt er ongeveer 20 minuten gezocht naar de oorbellen.. tussendoor had ik gevraagd of deze uit de winkel gehaald konden worden zodat ik naar mijn volgende afspraak kon gaan, dat was hun laatste optie als ze niks zouden vinden. Dus kon gewoon blijven wachten. Ondertussen waren ze met 3 personen oorbellen aan het zoeken. Lag het gewoon in de lade en gingen ze elkaar de schuld geven dat ze niet goed gekeken hadden. Ik wilde er nog een cadeauverpakking omheen omdat de oorbellen los in een zakje zaten en ik bang was dat ene kwijt zou raken, moest ik nog €2 betalen voor het doosje. Wat ze ook gewoon mee konden geven voor het lange wachten… Zonder enig excuses van personeel ben ik de winkel uitgelopen…
Wat was ik teleurgesteld! Ik had al een tijd geleden een voorraad verzoek ingediend, dus ik was zeer verheugd toen die eindelijk kwam. M'n armbandje was ook nog vlak voor Nieuwjaar binnen, dus ik wilde hem graag tijdens het feestje dragen. Bleek dat ze me de verkeerde maat hebben gestuurd. Er dat een sticker van 62 op maar bij uitpakken was direct duidelijk dat het een kleinere maat is. Dat had de inpakker ook heus wel meteen kunnen zien... Dus nu moet ik alsnog de stad in om bij de winkel het dingetje terug te gaan brengen, iets wat ik juist niet wil, daarom bestel ik online. En het armbandje waar ik me zo op verheugde heb ik dan nog steeds niet. Vind er niks aan. Als het wel de goeie maat had gehad, had ik em trouwens ook nog moeten oppoetsen want er zaten lijmresten op, ook niet erg 'luxe' maar dat was dus niet het ergste.

Bijzonder onvriendelijke winkelmedewerkster

Ik had helaas een kapot artikel ontvangen, de digitale klantenservice hielp me snel met het advies het artikel te retourneren in de winkel. Ik bezocht de vestiging in Waalwijk op een zaterdag iets voor de middag. Er waren twee dames in de winkel, een daarvan hielp mij met het retour, wat ze overduidelijk als gedoe ervaarde, en de andere dame heb ik tijdens mijn wachttijd ronduit onvriendelijk zien doen tegenover klanten die ze wegstuurde omdat ze tien minuten te vroeg waren voor een telefonisch gemaakte afspraak en later uit viel tegen andere klanten die een vraag stelden terwijl ze met iets bezig was; ze kan zich namelijk niet in twee splitsen. Jammer, na een prima ervaring met de digitale klantenservice is dit een koude douche. Voor de service hoef je in elk geval niet naar de winkel in Waalwijk te gaan.

Langere levertijd dan vermeld

Op de website staat: “voor 22:00 besteld, is de volgende werkdag in huis.” Tussen de meest gestelde vragen staat een lijst met leverdagen: wanneer je het op vrijdag voor 21:00 besteld, zou het pakketje zaterdag (de volgende dag) geleverd worden (zie foto’s). Maar het zijn 3 dagen geworden. Uiteraard heb ik zondag en kerst niet meegerekend. Ik dacht op de valreep nog een mooi kerstcadeautje te scoren, maar zat met kerst zonder cadeau. Ook kreeg ik de dag voor het bestellen een error tijdens het oorspronkelijke bestelmoment. Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd, maar desondanks bleef het probleem zich voordoen . Hierover heb ik de klantenservice gemailt, ook omdat ik hierdoor de 25% korting op de producten was misgelopen. Tot op heden heb ik hier nog steeds geen reactie op ontvangen.