Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

16.728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.356 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 apr 2020
Lucardi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lucardi.nl

Helaas was de verzending niet goed ingepakt. Ring lag los in de doos, extra cadeau verpakking was matig (1,99 extra voor betaald). Leek alsof het er zo in was gegooid. Verder blij met het sieraad.
Ketting als cadeau besteld, ketting lag los ergens in het bakje te rammelen, vervolgens zat de bon er nog bij zodat m'n partner precies kon zien wat ik ervoor betaald had.. niet echt netjes :-(
GR
Sluiting van de oorbellen was stuk. Hele teleurstelling voor een kind van 7 jaar. We hebben de oorbellen retour gestuurd en in een winkel andere gekocht om de teleurstelling te verzachten.
10 mrt 2024
Lepeltje gekocht wat volgens de website gegraveerd kon worden. Kreeg daarna een e-mail kon toch niet. Reactie vanuit klantenservice op mijn vraag liet een week op zich wachten
na 1 dag was het armbandje van onze jongste kleindochter (1) al zo beschadigd dat je de naam bijna niet meer kon lezen. laseren is iets heel anders als graveren blijkbaar

Pakketje niet gekregen

Pakketje werd met DHL bezorgd, maar nooit aangekomen. Bij DHL staat dat het retour is terug gezonden, maar verder niks over gehoord. Hoop dat ik mijn geld terug krijg
Leuke zachte tas, maar erg jammer dat de rits al binnen 2 weken stuk is en na terugkoppeling in de winkel niets aan gedaan kan worden. Helaas niets aan vergoeding.
Klantenservice reageert niet op mail binnen 7 dagen. Kapot product geleverd. Bestelling was wel netjes verpakt en site is duidelijk en overzichtelijk
9 mrt 2024
Kwaliteit produkten niet zo goed. Mijn dochter een setje gegeven met de kerst, oorbellen, ring, armband en ketting. Ring is heel snel kapot gegaan.
Heb voor geld een cadeau verpakking gekocht. Krijg ik het sieraad in een plastic zakje in een doosje . Zonder cadeaupapier of iets feestelijks.

Geen contact

Helaas pakket binnen gekregen, zaten geen oorbellen bij alleen het doosje. Vrijdag klantenservice proberen te bellen. Ze zijn niet te bereiken
De kwaliteit van ringen van >100euro is ronduit waardeloos. Krast extreem snel en wat ooit goud was was binnen 2 maanden vaal zilver.
10 mrt 2024

Naar winkel gereisd ...niks nie werkte

Naar winkel gereisd, friendskaart werkte niet, kassasysteem vast, online besteld, 2 dagen later zie je; 20% korting.... B A L E N ..
Mocht item niet retouren omdat het met klarna was betaald. Als het met ideal was mocht het wel. Heel vreemd. Nog nooit van gehoord.
Ik heb een open beschadig doos ontvangen en ze doen er niks aan ik iet toch betalen voor mijn bestelling die ik niet heb ontvagen

Levering armbanden

Ruim 1,5 week geleden heb ik armbanden besteld... Nog steeds niet binnen en geen reactie op mijn mail. Zeer teleurstellend dus!
Zorgen dat je ook bij een 9 karaats goud kettingkje kan zien dat t ook daadwerkelijk goud is . Want dat is nu niet het geval .
Ik heb een sieraden met naam besteld maar is echt niet mooi en mijn naam niet zichtbaar echt jammer en zonde van mijn geld.
TK
Teetje K.
Nijmegen
Mooie armband gekocht . Alleen jammer dat er bij briefpost zoveel kosten werden berekend die niet nodig waren geweest
Er zaten meerdere knoopjes in de kettingen en de sluiting van een van de kettingen sloot niet goed. Retour gestuurd