cortenstaalplantenbak.nlBeoordelingen

4.73/5.00

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over cortenstaalplantenbak.nl

Communicatie verliep prima. Mooi product...nu lekker laten roesten. Misschien een paar extra gaten in de bodem zodat het overtollige water makkelijker weg kan?

Prima service, snel ook. En de bakken staan fantastisch in onze tuin! Erg blij mee

Volgens afspraak, op een nette manier met de afgesproken kwaliteit

Super service !

Mooi product, snelle levering.

1 week geleden
Goede producten tegen redelijke prijzen, snelle levering.

goed materiaal, zeer vlotte levering na het bestellen; ik had graag wat instructies willen ontvangen of een verwijzing naar een site hoe ik het beste de stroken geplaatst krijg. Ik had achteraf misschien ook niet de voorgeboorde stroken willen hebben, ik dacht wat steunstukken te missen. Ik ben overigens benieuwd hoe de verkleuring zal gaan.

1 week geleden
Snelle levering en een mooi product. Website en chat werken goed

Mooi product, goede website, makkelijk te bestellen. Duidelijke info over de levering.

2 weken geleden
Gewoon goed

Correcte en snelle levering. Fijn geïnformeerd. Na aflevering werden we netjes telefonische geïnformeerd .

Fijn te woord gestaan en zeer snel alles geleverd. De bezorg dienst heeft alles keurig weggezet en nadien telefonisch op de hoogte gesteld.

Mooie bakken, keurig incl bodemgaten en pootjes. Snelle levering!

Bestelling is geleverd DAG NA afgesproken datum. Gelukkig kon sleutelhouder dan ook komen. Dus uiteindelijk geen probleem geweest.

Erg tevreden, goede afspraken kunnen maken over levering. Mooi materiaal

Ik had gedacht dat de plantenbak zelf al volledig geroest zou geleverd worden. dan moet de klant daar niet op wachten. maar dat is geen probleem hoor nu is men klant er ook zeker van dat die nieuw is :)

Prima geregeld.

Oke

Prima, mooi product voldoet helemaal aan onze verwachting. Snelle levering.Super

Prima, de plantenbak voldoet volledig aan mijn verwachting. Het is misschien nuttig om bij de bevestiging van de bestelling te vermelden welk bedrijf de levering doet (misschien heb ik het gemist?) want er zijn meerdere mails over een levering maar die zijn fake.