Bedtextiel-outlet.nl- Logo - Beoordelingen

Bedtextiel-outlet.nl

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden407 beoordelingen in totaal

ongeldig

Bedtextiel-outlet.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Bedtextiel-outlet.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

31 mei 2023
Ik had 2 dekbedovertrekken besteld, maar er kon maar 1 geleverd worden. Ik werd snel gecontacteerd en kon kiezen om de bestelling te annuleren of 1 overtrek te krijgen. Ik koos voor volledige annulatie en had na twee dagen al mijn geld terug.

2 apr 2023
Molton voor kussen besteld, verkeerde geleverd gekregen. Aangegeven bij klantenservice en de reactie laat een aantal dagen op zich wachten. Wel een goede oplossing geboden. De moltons houden voor de helft vd prijs of retourneren. Ik kan ze niet gebruiken, dus moet retourneren. Er zou een retourformulier gestuurd worden en dat is ook een aantal dagen geleden beloofd. Al met al kost het mij heel veel tijd en moeite om de juiste moltons geleverd te krijgen, achter de klantenservice aan zitten, pakje retour sturen....

Beoordelingen voor Bedtextiel-outlet.nl

8 jun 2023
Fijne producten, prima levering. verbeterpuntje... misschien iets meer online contact, wanneer bestelling verzonden is?
7 jun 2023
Snelle complete levering. Goede kwaliteit .
4 jun 2023
De klant niet bedonderen. Maar ook daadwerkelijk datgene opsturen wat door de klant besteld en OOK BETAALD is. Maar goed de politie is momenteel gelukkig erg scherp op internetopliching.
Antwoord van Bedtextiel-outlet.nl
7 jun 2023
Wat vervelend dat er iets mis is gegaan en dat je hierdoor het gevoel hebt gekregen dat je bent opgelicht. We willen je vragen contact op te nemen op info@bedtextiel-outlet.nl o.v.v. je ordernummer, dan lossen het probleem graag voor je op!
4 jun 2023
Super snel bezorgd.
2 jun 2023

Silvana hoofdkussen

Supersnelle levering!
2 jun 2023
Goede contact en advies. Snel geleverd
31 mei 2023

Annulatie

26 mei 2023
een 10
25 mei 2023
Goede kwaliteit ennprima levering !

👍👍

Prima aanbiedingen van gerenommeerde merken.
BO
bianca o.
veendam
23 mei 2023
23 mei 2023
snelle levering
22 mei 2023

uitstekende kwaliteit.

uitstekende kwaliteit, goede prijs, snelle levering. dekbedovertrek en laken.
19 mei 2023
Snelle levering. Snel antwoord op mijn mail
17 mei 2023
Snelle behandeling en bestelling conform
16 mei 2023
15 mei 2023
Prima service, snelle foutloze levering
14 mei 2023
12 mei 2023