Fast24 supplements- Logo - Beoordelingen

Fast24 supplementsReviews

Gecertificeerd sinds: 5 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Fast24 supplements is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Fast24 supplements kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 5 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Fast24 supplements

26 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Fast24 supplements

Snel antwoord en snelle levering
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Hartelijk Bedankt! Hier zijn we heel erg blij mee. Wij doen ons uiterste best. Groetjes Team Fast24.
Snelle bezorging en goed service
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Super bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons heel erg goed! Groetjes Team Fast24
3 sep. 2022
van M O.
Gewoon zoals het hoort
4 sep. 2022
Beste, Super bedankt voor je beoordeling!. Dit geeft ons een enorme boost! Wij blijven ons best doen. Groeten van het hele team Fast24.
9 sep. 2022
Prima product
9 sep. 2022
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Super bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! Groetjes Team Fast24
1 sep. 2022
2 sep. 2022
17 aug. 2022
Snelle levering en communicatie. Een product ontvangen waarvan de datum onlangs verlopen was. Maar direct na een mailtje het bedrag retour ontvangen.
19 aug. 2022
Beste, Super bedankt voor je feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons heel erg goed! Groetjes Team Fast24
31 jul. 2022
Gaat qua bestelling goed, maar tot nog toe gaat het bij PostNL dan mis waardoor er toch lange levertijd is
3 aug. 2022
Beste klant, bedankt voor de beoordeling. We vinden dit uiteraard ook erg vervelend en we betreuren dat dit zo verloopt. We blijven hierover in gesprek met PostNL. Groetjes team Fast24
10 aug. 2022
De smaakjes zijn super lekker. Het smaakt ook precies hoe het op het zakje staat. En ook niet duur.
10 aug. 2022
11 aug. 2022
Gemakkelijk bestellen en snel in huis, collega heeft ook al besteld.
11 aug. 2022
Beste, Van harte bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! We zien je graag weer terug. Groetjes Team Fast24
23 aug. 2022
Super tevreden, Snel, super producten en super leuk ingepakt.
27 aug. 2022
van M O.
Besteld en ontvangen , zoals het moet .
11 aug. 2022
Beste, Super bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! Groetjes Team Fast24
28 jul. 2022
Goede snel service en advies
14 aug. 2022
Lekkere drankjes
15 aug. 2022
16 aug. 2022
17 aug. 2022
van Ans t.
11 aug. 2022
Beste, Hartelijk dank voor je positieve review en dat je voor ons hebt gekozen. Wij blijven ons best doen. Groetjes team Fast24
4 aug. 2022
5 aug. 2022
Beste, Hartelijk bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Groetjes Team Fast24.
9 jul. 2022
Net als vorige keer alles prima van bestellen t/m ontvangst hier ! Ga zo door !
10 jul. 2022
Beste, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wij blijven ons best doen. Hopelijk tot ziens in de shop. Groetjes Team Fast24