Fast24 supplements- Logo - Beoordelingen

Fast24 supplements

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2022
Fast24 supplements voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jul 2023
Originele smaken ….. Deze komen overeen met de echte smaken wat je verwacht. Enige minpunt, je Bidon is bijna altijd 500 ml en t product is voor 750 ml. Als je ijs en water toevoegt in je 500 ml bidon is t product nog te zoet! Beter zakjes poeder voor 500 ml maken dan is de smaak beter nl. Beter dan limonade - gezond en zelf samen te stellen….! Heerlijk

Ik pakte een fles waar water uit lekte...

Beoordelingen voor Fast24 supplements

Lekkere limonade. 1 zakje zou voor 1 1/2 liter limonade zijn. Wij vonden het veel te zoet. Zeker nog een liter water toegevoegd. Zo wordt limonade drinken wel heel voordelig
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Hartelijk bedankt voor je feedback! Wij blijven ons best doen. Groeten team Fast24.

Verrukkelijke suikervrije Limonade

Ik heb 50 verschillende limonade soorten gekozen, het is verschrikkelijk zalige suikervrije limonade 1 zakjes van 3 mg is genoeg om 1 liter limonade van te maken
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, hartelijk bedankt voor je positieve feedback. Wij doen ons uiterste best. Groetjes Team Fast24.
Snel en prima geïnformeerd over mijn bestelling en levering!
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Super bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons heel erg goed! Groetjes Team Fast24

Uitstekend.

Knap verpakt en de volgende dag in huis.
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Hartelijk bedankt voor je beoordeling! Wij blijven ons best doen. Groeten team Fast24.
3 mrt 2024
Superlekkere frisdrank, veel smaakjes
Beste, Super bedankt voor je positieve feedback! Groetjes Team Fast24
snel verstuurd
3 mrt 2024
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Hartelijk bedankt voor je beoordeling! Groeten team Fast24.
Antwoord van Fast24 supplements
Ik pakte een fles waar water uit lekte...
Antwoord van Fast24 supplements
Beste. Het spijt ons ten zeerste te horen dat u een lekkende fles heeft ontvangen en dat dit heeft geleid tot een negatieve ervaring. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt en begrijpen volledig uw teleurstelling. Kwaliteit en klanttevredenheid zijn onze topprioriteiten, en we nemen dit soort situaties zeer serieus. We willen u verzekeren dat dit een zeldzaam incident is en niet representatief is voor de normen die we nastreven. Om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop, zouden we graag meer details willen ontvangen over de lekkende fles. Zou u alstublieft contact met ons kunnen opnemen zodat we dit probleem verder kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden? Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te brengen. We stellen uw feedback zeer op prijs en streven ernaar om uw vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Fast24
Snelle levering. En een grote variatie aan smeken
18 feb 2024
Snelle levering van de bestelde producten.
Antwoord van Fast24 supplements
Scherpe prijs en snelle levering
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Hartelijk dank voor je positieve review en dat je voor ons hebt gekozen. Wij blijven ons best doen. Groetjes team Fast24
11 feb 2024
snelle correcte levering
18 jan 2024
DV
Ruim assortiment, goede prijs en een snelle levering.