Fast24 supplements- Logo - Beoordelingen

Fast24 supplements

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden163 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2022
Fast24 supplements voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jul 2023
Originele smaken ….. Deze komen overeen met de echte smaken wat je verwacht. Enige minpunt, je Bidon is bijna altijd 500 ml en t product is voor 750 ml. Als je ijs en water toevoegt in je 500 ml bidon is t product nog te zoet! Beter zakjes poeder voor 500 ml maken dan is de smaak beter nl. Beter dan limonade - gezond en zelf samen te stellen….! Heerlijk

Ik pakte een fles waar water uit lekte...

Beoordelingen voor Fast24 supplements

23 apr 2023

Top winkel

Groot aanbod, snelle levering en aantrekkelijke prijzen. Top webwinkel
25 apr 2023
Beste Super bedankt voor je positieve en geweldige review! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! Van harte bedankt! Groetjes Team Fast24
EV
Elly v.
purmerend
25 sep 2023
Fijne webshop die precies heeft wat ik nodig heb, snelle levering
28 sep 2023
Beste, Van harte bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Groetjes Team Fast24
20 jul 2023
snelle verzending en prima op de hoogte gehouden via de mail!!
21 jul 2023
Geweldig! Bedankt voor de goede beoordeling! Het is altijd fijn om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Dank je wel! Met vriendelijke groeten Team Fast24
25 mei 2023
Erg fijn en makkelijk product om te gebruiken werkt enorm goed
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Van harte bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! We zien je graag weer terug. Groetjes Team Fast24
25 sep 2023
Kwaliteit producten geleverd en bijzonder snelle levering.
28 sep 2023
24 jul 2023
Netjes verpakt en bedankje erbij dat je iets besteld hebt.
25 jul 2023
Beste, Van harte bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Groetjes Team Fast24
5 jul 2023
Snelle bezorging van het juiste artikel in perfecte staat.
13 jul 2023
Beste, Van harte bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! Groetjes Team Fast24
3 okt 2023
Snelle levering, mooie prijs,keurig verpakt. Top Bedrijf.
3 okt 2023
Beste, Hartelijk dank voor je positieve review en dat je voor ons hebt gekozen. Wij blijven ons best doen. Groetjes team Fast24
14 jul 2023
Veel verschillende smaken voor een schappelijke prijs
21 jul 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve woorden. We zijn blij dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in onze service! Met vriendelijke groeten Team Fast24
20 apr 2023
Fijne Website, goede producten en snelle levering
23 apr 2023
Beste, Super bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons heel erg goed! Groetjes Team Fast24
HM
Hannij M.
Steenbergen
26 aug 2023
Snelle levering en goede bestelling afhandeling.
26 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. We zien je graag weer terug. En veel plezier met je aankoop! Groetjes Team Fast24.
MO
M O.
Haarlem
20 mei 2023
Lekker snel bezorgd dit ivm brievenbus pakket
20 mei 2023
Beste, Super bedankt voor je mooie beoordeling. Wij blijven ons best doen. Hopelijk tot ziens in de shop. Groetjes Team Fast24
Top service, snelle levering en goede prijzen!
13 jul 2023
Beste, Bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! Groetjes Team Fast24
It turned up immediately. Outstanding service
Antwoord van Fast24 supplements
Dear, Thank you very much for your review! We are very happy that you are so satisfied with our service. Greetings Team Fast24
21 jun 2023
Snelle service en levering van de producten
22 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we zullen ons best blijven doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Als u nog verdere vragen of verzoeken heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn! Met vriendelijke groeten Team Fast24
14 sep 2023
Super snelle levering, ik ben dik tevreden
15 sep 2023
Beste, hartelijk dank voor de geweldige beoordeling! Fantastisch om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Team Fast24
SV
S V.
Zwolle
19 apr 2023
Snel geleverd volgens afspraak inbrievenbus
20 apr 2023
Zeer snelle levering en goed verpakt
21 jul 2023
Snelle levering en super service.
25 jul 2023
1 aug 2023
Snelle levering en goed verpakt!
2 aug 2023