Fast24 supplements- Logo - Beoordelingen

Fast24 supplements

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden163 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2022
Fast24 supplements voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jul 2023
Originele smaken ….. Deze komen overeen met de echte smaken wat je verwacht. Enige minpunt, je Bidon is bijna altijd 500 ml en t product is voor 750 ml. Als je ijs en water toevoegt in je 500 ml bidon is t product nog te zoet! Beter zakjes poeder voor 500 ml maken dan is de smaak beter nl. Beter dan limonade - gezond en zelf samen te stellen….! Heerlijk

Ik pakte een fles waar water uit lekte...

Beoordelingen voor Fast24 supplements

Snel vriendelijk en goed verpakt
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, hartelijk dank voor je positieve beoordeling van Fast24! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze service. Het is ons streven om snel en efficiënt te werken, en het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor je waardering! Groetjes Team Fast24.
Snelle levering, alles intact
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met onze service. Groetjes Team Fast24
23 apr 2023
Snelle en correcte levering.
23 apr 2023
Beste, Super bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons heel erg goed! Groetjes Team Fast24
28 sep 2023
snel in huis en goed verpakt
29 sep 2023
Beste, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Wij blijven ons best doen. Hopelijk tot ziens in de shop. Groetjes Team Fast24
25 apr 2023
Very good product for me.
26 apr 2023
Dear, Thanks for your positive feedback! Greetings Team Fast24
31 aug 2023
Zeer correcte levering!
3 sep 2023
Beste, Van harte bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Groetjes Team Fast24
14 nov 2023
Super snelle levering
15 nov 2023
Beste, Van harte bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Groetjes Team Fast24
30 jul 2023
Alles uitstekend !
3 dec 2023
Very good product
Antwoord van Fast24 supplements
Dear, Thank you very much for your review! We are very happy that you are so satisfied with our service. Greetings Team Fast24
4 jul 2023
13 jul 2023
Beste, Van harte bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! Groetjes Team Fast24
Altijd snel
8 jun 2023
Fijne smaak
8 jun 2023
Beste, Van harte bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! We zien je graag weer terug. Groetjes Team Fast24
24 jul 2023
De service
25 jul 2023
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, bedankt voor je positieve feedback. Groetjes Team Fast24.
25 nov 2023
26 nov 2023
Beste, Hartelijk dank voor je positieve review en dat je voor ons hebt gekozen. Wij blijven ons best doen. Groetjes team Fast24
8 nov 2023
12 nov 2023