Fast24 supplements- Logo - Beoordelingen

Fast24 supplements

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden158 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2022
Fast24 supplements voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jul 2023
Originele smaken ….. Deze komen overeen met de echte smaken wat je verwacht. Enige minpunt, je Bidon is bijna altijd 500 ml en t product is voor 750 ml. Als je ijs en water toevoegt in je 500 ml bidon is t product nog te zoet! Beter zakjes poeder voor 500 ml maken dan is de smaak beter nl. Beter dan limonade - gezond en zelf samen te stellen….! Heerlijk

Ik pakte een fles waar water uit lekte...

Beoordelingen voor Fast24 supplements

13 jan 2024
Mooi op tijd
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, Hartelijk bedankt voor je beoordeling! Wij blijven ons best doen. Groeten team Fast24.
DV
Ruim assortiment, goede prijs en een snelle levering.
23 jul 2023

Heerlijke reële smaken …!

25 jul 2023
Beste, Van harte bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Groetjes Team Fast24
SV
S V.
Zwolle
19 apr 2023
Snel geleverd volgens afspraak inbrievenbus
20 apr 2023
Beste, Hartelijk dank voor je positieve review en dat je voor ons hebt gekozen. Wij blijven ons best doen. Groetjes team Fast24
6 apr 2023
`veel info en tijdige levering
7 apr 2023
Beste, Van harte bedankt voor je leuke en positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons zeker goed! We zien je graag weer terug. Groetjes Team Fast24
8 nov 2023
12 nov 2023
Beste, Van harte bedankt voor je positieve feedback! Wij doen ons uiterste best. Groetjes Team Fast24
2 aug 2023
Beste, Super bedankt voor je feedback! Wij doen ons uiterste best. Dit doet ons heel erg goed! Groetjes Team Fast24
18 jun 2023
Antwoord van Fast24 supplements
Beste, hartelijk dank voor je goede beoordeling. We waarderen je als gewaardeerde klant en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Groetjes Team Fast24.