wesco-shop.com/nl

636 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.994 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

Snel verzonden, hoogwaardige kwaliteit en mooi design.

Snel verzonden, goed verpakt en prachtige aanbieding. De tower is fantastisch, erg goede kwaliteit en slim gemaakt. Je kan aan de blauwe leds zien hoe lang de klep open blijft staan, want hij telt af naar links. Ook is het vrij van losse batterijen. Met 1 druk op de knop kan je klep open laten staan, dat is enorm handig. De bakken zijn zo ingedeeld dat je maximaal gebruik kunt maken van de inhoud. Ik was eerst bang dat de 15 liter te weinig zou zijn, maar door de vierkante indeling gaat deze langer mee dan mijn oude 20 liter. Die was te smal en erg hoog. Echt een zee fijne aanwinst.
Onderdeel voor prullenbak probleemloos besteld en ontvangen. Verbetermogelijkheid: graag de afmetingen van de onderdelen vermelden (in dit geval een demper), want dat had ik nodig om te bepalen of het onderdeel in mijn prullenbak (van een ander merk) zou passen.

Jammer dat ik reserve delen nodig heb.

Fijn dat er reserve onderdelen te bestellen, jammer dat het nodig was. Een voetpedaal van plastic?? Jammer. En het chroom van de handgrepen slijt er ook snel af omdat het basismateriaal ook plastic is.
Snelle levering. Netjes verpakt .... en meer krijgen dan waar je om vraagt ik bestel een sluit ring krijg er de popnagels en klemmetjes erbij in een mooie tas
Lagere verzendkosten: ruim 3 euro voor een bubbeltjesenvelop met 2 veren voor de Kickmaster vind ik nogal veel

verzending

goed verzorgde verpakking, erg snelle verzending
3 mrt 2024
persoonlijk, en snel de goede producten in huis
Snel geleverd en mooi en makkelijk in gebruik
PD
3 mrt 2024
De prullenbak werd keurig thuis afgeleverd.
Snelle levering en heel goede prijs
10 mrt 2024
Prima service en normale prijzen!

Vindbaarheid onderdeel vuilnisbak

Vindbaarheid onderdeel