wesco-shop.com/nl

634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.994 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

De dode mus….

De dode mus…. Bij een aanbieding niet genoeg voorraad hebben, en daardoor niet kunnen leveren.
11 feb 2024

Top kwaliteit en vlot geleverd

Wij hebben een broodtrommel besteld en wij zijn erg blij mee, je betaald wat meer maar de kwaliteit maakt het meer dan waar. Via de website van Wesco is het makkelijk bestellen en de levering gaat relatief snel, daarbij wordt je keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling,
18 feb 2024
Super mooie prullenbak, goede kwaliteit en goed ingepakt gelukkig. Snelle verzending, duidelijke uitleg, mailtjes vind ik er wel onprofessioneel uitzien en er was geen track informatie beschikbaar/niet zelf indelen.
17 feb 2024

Klasse!

Ik heb al vele jaren dingen van Wesco. Pannen, vuilnisbak, fruitschaal, andere opbergdingen. Altijd perfect en na jarenlang gebruik nog geen teken van slijtage. Klasse!
Beetje problemen bij levering. Maar waar gehakt wordt vallen spaanders en ze hebben het uitstekend en persoonlijk opgelost. Daarom blijf ik bij 5 sterren.
Snelle reactie op mijn vraag over voorraad van artikel. Gelijk besteld en super snel geleverd. En in het echt is de Spaceboy nog mooier dan op het plaatje
Goed bestelproces en snelle levering, graag beter op de hoogte laten houden door postorder bedrijf. De bestelling was er ineens zo der aankondiging.
11 feb 2024

Heel tevreden

Het assortiment is heel goed, de kwaliteit is top en de zout/ peper/ kruidenmolens van Wesco zijn echte eyecatchers op tafel. Heel tevreden.

Goede shop & klantenservice.

Snelle reactie per mail (binnen een uur, op vrijdagmiddag). Snelle verzending. Duidelijke t&t. Top product.
Goed ingepakt, geen beschadiging aan de aankoop, wel buiten aan de doos .
Duidelijk advies, duidelijke link en snelle reactie op de mail.
Snelle levering, daarna goed advies van de telefoniste

Goede ervaring.

Duidelijke website, nette prijzen en snelle levering.
Hele snelle reactie en super service. Heel blij mee!

Snel en keurig…

Het bestelde product is snel en keurig geleverd.
Onderdeel makkelijk gevonden. Makkelijk besteld.
Snelle levering en kwalitatief prima producten
3 feb 2024

Helemaal top!

Super snelle levering en gewoon mooi product!
Goed en duidelijk advies, prima service!