wesco-shop.com/nl

612 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.006 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

Peter F.
Heerhugowaard
27 jan 2024
20 jan 2024
Na 5 dagen maar eens contact opgenomen waar mijn bestelling bleef aangezien het direct leverbaar zou zijn. Bestelling was kwijt in Duitsland waarschijnlijk omdat ik in mijn achternaam ö heb zitten. Vreemd voor een duitsbedrijf. Nu een week geleden product besteld en nog niet binnen.

uitblijven levering??????

Beste, MIJN BESTELLING VAN 1 febr 2024 is nog niet binnen. Op 1februsri 2024 heb ik 89 euro overgemaakt. Het is nu 13 februari??? Nummer van de bestelling 1166166 t.n.v. J. Ligtvoet, J. Brasserstraat 1, 4333MA Middelburg. tel 0615116113 jgaligtv@gmail.com
JK
Jose K.
De Cocksdorp
De levertijd was lang. Dat is niet erg maar er was geen communicatie. Dat zou fijn geweest zijn.

Kickmaster opnieuw geveerd

Levering is snel en goed verlopen. Het plaatsen van de bestelling (veertjes voor een kickmaster vuilnisbak) was niet zo gemakkelijk voor mij, maar uiteindelijk geslaagd. Dus nu natuurlijk heel blij. En heel blij dat onderdelen te verkrijgen zijn. Super.
Snelle levering en blij met de afvalbak. Naar mijn idee is de Wesco de enige pedaalemmer niet meteen kantelt of omvalt als je op het pedaal drukt. Door het soft close systeem geen geklepper van de sluiting.
Ik had een demper besteld maar die was niet compleet door mij besteld. Ze belde mij na om te vragen of ik het andere deel ook moest hebben en kreeg deze bij de bestelling erbij Super tevreden !!
Prima service. Onze Wesco Kickboy arriveerde met een defect, en dat werd na melding netjes afgehandeld door de klantenservice. Het nieuwe exemplaar staat inmiddels te glimmen in onze keuken.
18 jan 2024

Prima service

Zeer snel en vriendelijk geholpen om tot een oplossing te komen toen het verkeerde product was geleverd . Prima service! Heel blij met deze prachtige kickboy prullenbak in kleur mat zwart
Ik had al zo’n prachtige bol!! Ooit in het fel groen. Hij was wel omgekeerd in elkaar gezet. Het voetje zat andersom. Fijn dat ik als voorbeeld de vorige nog heb!!!
Heel tevreden makkelijk te bestellen en snel geleverd Klein min puntje de bezorgkosten zijn voor twee veertjes wel behoorlijk hoog
TN
T.L. N.
Niederlande

Na een vlotte bestelling en een snelle levering, bleek het artikel ook zeer goed verpakt

De website is prima in orde, de bestelling verliep vlot evenals de levering uit Duitsland. Het artikel was zeer goed verpakt.
26 dec 2023
Onderdelen goed identificeerbaar, eenvoudig te vinden en monteren, allemaal prima. Verzendkosten zijn wat hoog.
Snelle levering Alleen jammer dat de bezorger het buiten in de regen had gezet….doos kletsnat…