wesco-shop.com/nl

603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.008 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

Prullenbak kwam met behoorlijke schade. Waar dit bedrijf mogelijk niets aan kan doen.Helaas was er geen in mijn kleur beschikbaar. uiteindelijk 20% Korting gekregen. Communicatie was zeer goed. En zeer vriendelijk.
Communicatie. Een week geleden besteld en je hoort niets meer. Het is nog steeds niet geleverd.
Nog steeds niets ontvangen en krijg ook geen kevering uodates
22 aug 2023

design-prullenbak WESCO…

Ik heb in 2017 n design-prullenbak bij WESCO (push two) gekocht; maar die plastic handgreepjes waarvan de verf afbladdert, dat doet echt afbreuk aan t product en als je daar iets van vindt, dan krijg je tegen betaling weer nwe plastic handgreepjes waar de verf opnieuw van gaat afbladderen; t leerproces ontbreekt; dat is heel jammer -)
Bezorger heeft artikel (hele grote doos) onbeheerd voor de deur gezet. Ik zou transporteur een klacht doorgeven. Gelukkig stond het pakket er nog maar dit is niet de bedoeling als je niet thuis bent.
8 aug 2023

Hoge verzendkosten

3,5 euro rekenen voor het versturen van twee losse veren die welgeteld met één postzegel in een envelop verstuurd worden vind ik redelijk prijzig.
27 okt 2023
Het onderdeel past niet op mijn prullenbak terwijl het wel het juiste model zou moeten zijn. De ronding sluit net niet aan waardoor het niet past.
Antwoord van wesco-shop.com/nl
1 nov 2023
Beste Isabelle, vervelend dat het onderdeel niet past. Wil je contact opnemen met onze Customer service afdeling via info@wesco-shop.com dan lossen we het probleem op. Met vriendelijke groet, Jan / Team Wesco
7 nov 2023
Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen, dacht dat dit wel sneller zou gaan vandaar mijn 2 sterren.
Antwoord van wesco-shop.com/nl
Beste Trudy, Dit is inderdaad heel vervelend. Ik zie ook in de track & trace informatie van DHL, dat ze het pakket gewoon terugsturen naar ons warehouse. Een reden hiervoor is totaal onduidelijk. DHL Portal Home (dhlparcel.nl) Ik zal nu zo snel mogelijk een nieuwe zending inboeken. Het adres klopt? Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet / Bien à vous / Best regards, Christine / Team Wesco
15 aug 2023

Levering te laat

Mijn bestelling heeft 6 dagen geduurd. Op jullie website staat 1 dag levertijd !
14 nov 2023
meer service