wesco-shop.com/nl

612 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.006 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

GV
Gerard V.
's-Gravenhage
Snelle levering, maar veel onderdelen zijn niet op voorraad en prijzen zijn soms flink verhoogd
JK
Jose K.
De Cocksdorp
De levertijd was lang. Dat is niet erg maar er was geen communicatie. Dat zou fijn geweest zijn.

Snelle levering. Onduidelijk product

Snelle levering. Onduidelijke product weergave. Specifiek onderdeel niet geschikt voor alle vuilnisbakken. Toch is het gelukt een niet helemaal passend product te bestellen. Makkelijker zou zijn de vuilnisbakken te tonen, met meteen de juiste producten erbij. En niet per product, en dan de vuilnisbak.
7 jan 2024
Het duurde erg lang om 2 veertjes te krijgen.
De communicatie over bezorging is slecht.
Artikel was prima

Bestelling alles was goed, bezorging slecht

Bestelling alles was goed, de bezorging ondermaats: - Je kunt na bestelling e.e.a. niet laten leveren op Business Point DHL - Geen updates ontvangen (ook niet in Spam) van bezorging - Dozen (2 losse bezorgmomenten!, prullenbak en keukenrolhouder) gewoon bij de voordeur gezet. Was een paar nachten niet thuis, blij met oplettende buren - Omdoos van keukenrol houder (niet houder zelf) goed beschadigd Advies: ander contract DHL / andere bezorgdienst
11 jun 2023
track en trace werd niet doorgegeven. Ik betaal er €4,5 voor. Met het bestelnummer kon ik ook niets terugvinden. Dat zou alleen kunnen als je een account aanmaakt. En het hebben van een account lijkt me weer overdreven voor iets wat ik niet met regelmaat ga gebruiken
12 sep 2023

Geen contact te krijgen

Vrijdag bestelling ontvangen onderdelen besteld vis website, staat vermoelijk een hiaat in de sit vrijdag 3 x geprobeerr te bellen beantwoorder ingesproken en e nail gestuurd vandaag na 2 werkfagdn weer geprobeert te bellen nig steeds geen contact
15 mei 2023

Monobak kieren rondom

Helaas zijn niet voor alle duo modellen wesco prullenbakken een passende mono bak (heb nu een iets kleinere monobak gekozen (nu wel kieren rondom). Wel vlotte levertijd.
26 mei 2023
Lange levertijd en mijn bestelling kwam in een veel te grote doos. Enorme verspilling.
15 jun 2023
Betaling via mollie is moeilijk, kan ook aan mijn bank apps liggen…
22 sep 2023
Slechte communicatie door DHL!
21 jul 2023
Gevaarlijk en kostbaar