profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden871 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jun. 2019
profipack.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

30 okt. 2023
alles mooi snel geleverd. geen klachten ; BEHALVE dat het goed beschadigd is : er zitten in de eerste 6 zakken scheuren. (rol plastic zakken 40x) aangezien de verpakking onbeschadigd was, moet het wel vanuit fabriek/verpakking afkomstig zijn. Heel heel spijtig...

20 apr. 2023
Perfecte communicatie. Voor dit bedrijf is één ster te veel. Het is al 4 dagen geleden dat ze hebben bevestigd dat ze de bestelde dozen hebben verzonden. Ik heb niets ontvangen en ik weet niet eens wanneer ze zullen aankomen.Ik moest vandaag dozen van anderen kopen omdat ik ze vandaag nodig heb. Eerlijk gezegd raad ik dit bedrijf niet aan als je producten binnen maximaal 72 uur geleverd wilt hebben! Andere bedrijven uit Nederland leveren in maximaal 24 uur in België!

Beoordelingen voor profipack.be

Prima service!

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website; kwaliteit geleverde goederen volgens beschrijving en norm; vlotte levering; vriendelijke chauffeur
Antwoord van profipack.be
We zijn blij dat u onze website gebruiksvriendelijk vond en dat de kwaliteit van onze goederen aan uw verwachtingen voldeed. Bedankt voor deze fijne beoordeling!
Heldere en overzichtelijk website, zeer snelle levering, vriendelijke chauffeur. En dat voor een concurrentiële prijs.
Snelle verwerking en levering van de bestelde goederen. In mijn ogen kan dit niet sneller of beter. Bedankt.
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze beoordeling! Hier worden wij blij van! :)

Correct bedrijf

Producten van degelijke kwaliteit en redelijk van prijs. Altijd correct geïnformeerd.
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze producten van goede kwaliteit en redelijk geprijsd zijn. Het is ook fijn om te weten dat we u altijd op de hoogte hebben gehouden. Wij streven ernaar om al onze klanten de beste klantenservice en productkwaliteit te bieden, en het is geweldig om te weten dat we dit samen met u hebben bereikt.
10 feb. 2024
Gemakkelijk online te kopen en snelle levering. Zeer tevreden!
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze positieve beoordeling. We gaan hier zeker mee door! Fijne dag!
Snelle en verzorgde levering en snel antwoord op mijn vraag
5 feb. 2024
Makkelijk te bestellen en zeer vlotte levering.
8 feb. 2024
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Fijne dag!
Goed materiaal. Piekfijn afgeleverd
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze beoordeling! Hier worden wij blij van! :)
31 jan. 2024
Correcte en vlotte levering
2 feb. 2024
Vlugge en correcte service
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijne avond!
4 feb. 2024
5 feb. 2024
29 jan. 2024
31 jan. 2024
4 jan. 2024

Tip top in orde

Alles is klaar, duidelijk en correct, van bestelling tot levering .product voldoet perfect aan de verwachtingen.
6 jan. 2024
Alles was snel opgestuurd en geleverd. Kwaliteit is heel goed
9 jan. 2024
goede selectie verpakkingsmaterialen en snelle verzending
13 jan. 2024
Bedankt voor uw beoordeling!
21 jan. 2024
snelle levering, correcte prijs, goeie service
23 jan. 2024
Bedankt voor de positieve recensie! We zijn blij om te horen dat uw ervaring met ons positief was. Ons team streeft naar een snelle levering en een uitstekende klantenservice, dus we zijn blij dat we onze belofte aan u hebben kunnen waarmaken. Hartelijk dank voor uw steun!
11 jan. 2024
Goederen snel en correct ontvangen!
11 jan. 2024
Fijn dat het goed is aangekomen en dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijk egroet, Team Profipack
20 jan. 2024
Correcte en snelle service!