profipack.beBeoordelingen

profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be - Profipack, voor al uw verpakkingsmaterialen!

Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.be
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
Waardsedijk-Oost 8
3417 XJ Montfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.be

4.58/5.00

193 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over profipack.be

Alles perfect naar wens verlopen. Toen een bepaald product niet direct leverbaar was, direct telefoon ontvangen met voor alternatief aan zelfde voorwaarden
Antwoord van profipack.be
Wat fijn dat we naar uw verwachtingen hebben kunnen voldoen! We beloven u dezelfde goede service bij uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en steeds snelle leveringen
Antwoord van profipack.be
Wat een UITSTEKENDE beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Alles volgens schema
Antwoord van profipack.be
Super dat alles volgens schema gelopen was! Zo hoort het ook! We hopen u bij uw volgende bestelling zo te helpen dat u ons kan beoordelen met vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Profipack
snelle, correcte levering. karton was een beetje beschadigd door de verpakkingslinten
Antwoord van profipack.be
We hebben reeds telefonisch contact gehad met u. We zijn, zoals u weet, bezig met het zoeken naar een oplossing. Zodra we die hebben, contacteren we u. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Prima.
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor deze PRIMA beoordeling! We hopen dat u ons de volgende keer kan beoordelen met een SUPER! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Na de levering bleken (bij het uitpakken) een 10-tal dozen beschadigd/onbruikbaar. Dit ondanks de karton die onder de spanbanden gestoken was. Het is niet omdat er 250 dozen besteld werden, de verwachting niet mag zijn dat álle items ok zijn, toch? Cu Peter
Antwoord van profipack.be
De vracht is tijdens vervoer beschadigd, wat we zeer betreuren. We hebben hierover reeds met u gesproken en hebben het bedrag gisteren gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
snelle levering
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Hopelijk kunt u ons bij uw volgende bestelling beoordelen met vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Prodipack
Overzichtelijke site, snelle levering, top.
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor deze TOP beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle & vriendelijke service
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Super dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Zoals altijd, snel en correct verpakt/geleverd.
Antwoord van profipack.be
Goed om te horen dat wij opnieuw naar uw verwachtingen hebben kunnen voldoen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
het was perfect wat ik hoopte dat het ging zijn! Blij!
Antwoord van profipack.be
Wat een PERFECTE beoordeling! Hier worden wij ook BLIJ van! met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle correcte service
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Super service, super prijzen
SUPER beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Top!
Dank u wel voor deze TOP beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Alles naar wens. Vlotte levering.
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Goede levering met Profipack.
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We hopen dat u ons bij uw volgende bestelling kunt beoordelen met vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
perfect!
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor deze PERFECTE beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Product voldoed aan verwachting
Antwoord van profipack.be
Dat is super om te horen! We hopen u de volgende keer weer net zo goed te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Guter Service
Antwoord van profipack.be
Vielen Dank für Ihre nette Bewertung! Wir hoffen, wir können Ihnen beim nächsten Mal genauso gut helfen! Herzliche Grüße, Team Profipack
Correcte service
Antwoord van profipack.be
Goed om te horen dat service als correct ervaart! We gaan ons best doen zodat u ons de volgende keer kunt beoordelen met vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack