profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.beReviews

Gecertificeerd sinds: 17-6-2019
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
profipack.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17-6-2019
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor profipack.be

43 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Alles verliep prima. Producten waren niet in stock dus ik kreeg dadelijk een bericht wanneer deze binnenkwamen en ze verzonden werden. En zo gezegd, zo gedaan.

Jullie aandeel was nog OK. Echter, als je in zee gaat met abominabele transporteur (Post.NL), dan straalt dat heel zeker ook af op jullie eindbeoordeling. Post.NL staat erom bekend om goedkoop te zijn, maar zijn dienstverlening is schrijnend. Het pakje werd na 4 dagen afgeleverd in de gemeente naast de mijne, op meer dan 5 km van mijn adres. Het afleverpunt blijkt overigens een luchtvaart-taxi-dienst te zijn, die (aan de telefoon, ik heb een half uur moeten zoeken op internet naar een tel.nr.) geen Nederlands praat. Ik heb Post.NL gevraagd om mijn pakje daar terug te gaan ophalen en op een afleverpunt in mijn gemeente af te leveren. Daar ga ik komende dinsdag (ten vroegste) antwoord op krijgen. Ik betaal voor deze service bij Profipack zo 'n 9 euro kosten. Al bij al kan ik de volgende keer dus beter naar GAMMA hier om de hoek rijden, dan heb ik de rollen tape een half uurtje later, zonder transportkost. Met vriendelijke groeten, Luc Embrechts

Beoordelingen voor profipack.be

Brilliant service from start to final delivery.........
And a brilliant review! Thank you very much. Regards, Team profipack
Perfect personalized care and fast delivery.
Thank you very much for your lovely review! Regards, Team Profipack
Overzichtelijke bestellijst en de prijs.
Prijs kwaliteit snelle levering
Antwoord van profipack.be
hartelijk dank voor uw beoordeling! We doen ons best en zien u daarom graag terug om er 5 sterren van te maken! Veel plezier van de composiet omsnoering starterset! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Goede kwaliteit
Antwoord van profipack.be
Fijn te lezen dat de handwikkelfolie van goed kwaliteit is en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor deze mooie 5 sterren en veel inpakplezier met de noppenfolie! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor de 5 sterren, elke keer weer fijn te zien dat er weer een tevreden klant is! Veel plezier met van de big bgas! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor uw beoordeling, veel plezier van de stucloper! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.be
Goedendag Luc, Wat vervelend dat het is mis gegaan! Dit was bij ons nog niet bekend. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om te kijken wat er is gebeurd en te kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.be
Wat fijn te horen dat alles prima verlopen is. Met vriendelijke groet, Team Profipack.
het was wel beetje beschadigd aangekomen. teleurstelling van de formaat aangezien we weer kleiner was dan we hadden gedacht...
Antwoord van profipack.be
Wat vervelend dat het product niet aan uw verwachting voldoet! Graag helpen wij u de volgenden keer zoeken naar het juiste formaat doos die wel geschikt is voor uw toepassing. Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Ze doen het prima. Vlotte en duidelijke communicatie als we vragen hebben. Levering is goed, kwaliteit van producten ook.
Antwoord van profipack.be
Erg leuk om te horen! Hartelijk dank voor uw duidelijke en Prima beoordeling! Met vriendelijke groet, Team profipack.
Snelle reactie wanner sommige producten in backorder met een voorstel tot levering en oplossing. Prima producten.
Antwoord van profipack.be
Wij denken graag met u mee, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Snelle levering en een eerlijke prijs.
Antwoord van profipack.be
Wat superleuk om te horen dat u zo'n goede ervaring hebt gehad met onze webshop! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Kleine handleiding hoe de dozen op te vouwen zou handig geweest zijn ;-)
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor uw review en mooie beoordeling. Deze nemen we mee! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Product niet leverbaar, maar toch een oplossing en snel geleverd
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor uw mooie beoordeling! En fijn dat we snel een goede oplossing naar u konden sturen. Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Ruime keuze, snelle keuze en uitstekende klantenservice!
Antwoord van profipack.be
Super bedankt voor de mooie beoordeling, succes met de spullen!
Dag sneller geleverd dan beloofd en perfect in orde.
Antwoord van profipack.be
Wat goed te horen dat het sneller geleverd is dan beloofd, en het helemaal in orde is. Veel plezier met inpakken! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Goed gamma om uit te kiezen en snelle levering
Antwoord van profipack.be
Fijn te horen dat u zo tevreden bent over ons assortiment! Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Zeer snelle levering, kwalitatieve producten
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Hier worden we blij van. Met vriendelijke groet, Team Profipack.