profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jun 2019
profipack.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs. De rollen folie zelf zien er OK uit. Gebruik zal uitwijzen of ze kwalitatief voldoen, maar rekfolie van 20 micron is en blijft rekfolie van 20 micron, waar je die ook koopt. Juist de kleefkracht kan verschillen. Het verpakkingsmateriaal voor verzending is wel wat licht. DPD diende de levering van de 2 pakken in 2 leveringen te doen omdat één van de dozen het begaf tijdens de ronde. Ze dienden die doos zelf in een oververpakking te doen.

20 apr 2023
Perfecte communicatie. Voor dit bedrijf is één ster te veel. Het is al 4 dagen geleden dat ze hebben bevestigd dat ze de bestelde dozen hebben verzonden. Ik heb niets ontvangen en ik weet niet eens wanneer ze zullen aankomen.Ik moest vandaag dozen van anderen kopen omdat ik ze vandaag nodig heb. Eerlijk gezegd raad ik dit bedrijf niet aan als je producten binnen maximaal 72 uur geleverd wilt hebben! Andere bedrijven uit Nederland leveren in maximaal 24 uur in België!

Beoordelingen voor profipack.be

Goede prijs - kwaliteit vermoedelijk OK

Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen uw opmerkingen en zijn blij om te horen dat u de prijs goed vindt. Wij danken u nogmaals dat u de tijd heeft genomen om uw inzicht te geven en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Heldere en overzichtelijk website, zeer snelle levering, vriendelijke chauffeur. En dat voor een concurrentiële prijs.
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze website, de leveringssnelheid en de vriendelijke chauffeur. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang en daar proberen we alles aan te doen. Fijne dag!
Snelle en verzorgde levering en snel antwoord op mijn vraag
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze beoordeling! We helpen klanten graag als er vragen of onduidelijkheden zijn en zorgen dat we snel leveren. Fijne dag!
Zeer degelijke spantang voor scherpe prijs
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijne dag!
Verpakkingsmateriaal werd snel geleverd
Snelle levering, goed verpakt! Top
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor uw positieve feedback over de snelle levering en de goede verpakking! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Fijne dag!
Snelle levering alles ontvangen
Antwoord van profipack.be
Wat fijn dat je alle artikelen snel ontvangen hebt. Fijne dag!
Materiaal dekens topkwaliteit.
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze positieve beoordeling!
Andere vervoerder inschakelen
Binnen 24 U geleverd
Antwoord van profipack.be
Fijn dat u tevreden bent over de snelle bezorging, fijne dag!
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor de beoordeling!
10 feb 2024

Prima service!

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website; kwaliteit geleverde goederen volgens beschrijving en norm; vlotte levering; vriendelijke chauffeur
Antwoord van profipack.be
We zijn blij dat u onze website gebruiksvriendelijk vond en dat de kwaliteit van onze goederen aan uw verwachtingen voldeed. Bedankt voor deze fijne beoordeling!
Snelle verwerking en levering van de bestelde goederen. In mijn ogen kan dit niet sneller of beter. Bedankt.
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze beoordeling! Hier worden wij blij van! :)
mss kiezen voor andere leverancier, redelijk chaotische mails en lang onderweg. voor de rest Profipack ok

Correct bedrijf

Producten van degelijke kwaliteit en redelijk van prijs. Altijd correct geïnformeerd.
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze producten van goede kwaliteit en redelijk geprijsd zijn. Het is ook fijn om te weten dat we u altijd op de hoogte hebben gehouden. Wij streven ernaar om al onze klanten de beste klantenservice en productkwaliteit te bieden, en het is geweldig om te weten dat we dit samen met u hebben bereikt.
zeer goede klantservice, snelle reactie op emails en uiterst correct
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze beoordeling! Fijne dag!
10 feb 2024
Gemakkelijk online te kopen en snelle levering. Zeer tevreden!
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze positieve beoordeling. We gaan hier zeker mee door! Fijne dag!
Makkelijk te bestellen en zeer vlotte levering.
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze fijne beoordeling! Fijne dag!