profipack.beBeoordelingen

profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be - Profipack, voor al uw verpakkingsmaterialen!

Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.be
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
Waardsedijk-Oost 8
3417 XJ Montfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.be

4.59/5.00

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over profipack.be

Alles correct verlopen!
Snelle levering en prima materiaal!
 Antwoord van profipack.be
Geweldige beoordeling, bedankt! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Wegens stockuitputting zal onze bestelling later dan gepland toekomen. We zijn hiervan onmiddellijk en correct op de hoogte gebracht met voorstellen tot andere mogelijkheden. Over de producten en levering kunnen wij hierdoor nog geen oordeel geven maar we hebben hoge verwachtingen.
 Antwoord van profipack.be
Dat lezen wij graag! Bedankt voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
 Antwoord van profipack.be
Top beoordeling! Bedankt en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Doos met bestelling bijna helemaal kapot.
 Antwoord van profipack.be
Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat de zending beschadigd geleverd werd. Wij hopen dat het product zelf niet beschadigd is geraakt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Verpakking was minder. Niet compact, doos was groot.
 Antwoord van profipack.be
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Ondanks de omvang van de verpakking, proberen wij de zending zo goed mogelijk te versturen om beschadigingen aan een product te voorkomen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Top service top materiaal
Zeer goede klantendienst!
 Antwoord van profipack.be
Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Zeer vlotte en vriendelijke levering!
 Antwoord van profipack.be
Dat lezen wij graag! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Top service. Snelle levering
 Antwoord van profipack.be
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Vlotte afhandeling & uitstekende kwaliteit. Bij deze zeer tevreden!
 Antwoord van profipack.be
Ik bestelde een aantal dingen op 2/06, vandaag op datum van schrijven 07/06 wacht ik nog steeds op mijn producten. Heeft dit te maken met het Corona-virus of met de performantie van Profipack laat ik in de midden. Hun website vermeld wel "Voor 17.00 besteld, zelfde werkdag verzonden" !! Dus levering en service is gewoon kloten.....
 Antwoord van profipack.be
Goedendag, ergens is er iets mis gegaan met deze order. Wij doen ons uiterste best het alsnog zo snel mogelijk bij u te leveren. We zien u graag terug om de volgende order naar alle tevredenheid te leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Snelle levering, prima producten, net wat we zochten !!!
 Antwoord van profipack.be
Dat lezen wij graag! Veel plezier met uw bestelling en bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Alles verliep vlekkeloos en heel tevreden over de product en levering
 Antwoord van profipack.be
Geweldige beoordeling, bedankt! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle en correcte afhandeling.
goede service en snelle levering
ok ok
vlotte service