profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden871 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jun. 2019
profipack.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

30 okt. 2023
alles mooi snel geleverd. geen klachten ; BEHALVE dat het goed beschadigd is : er zitten in de eerste 6 zakken scheuren. (rol plastic zakken 40x) aangezien de verpakking onbeschadigd was, moet het wel vanuit fabriek/verpakking afkomstig zijn. Heel heel spijtig...

20 apr. 2023
Perfecte communicatie. Voor dit bedrijf is één ster te veel. Het is al 4 dagen geleden dat ze hebben bevestigd dat ze de bestelde dozen hebben verzonden. Ik heb niets ontvangen en ik weet niet eens wanneer ze zullen aankomen.Ik moest vandaag dozen van anderen kopen omdat ik ze vandaag nodig heb. Eerlijk gezegd raad ik dit bedrijf niet aan als je producten binnen maximaal 72 uur geleverd wilt hebben! Andere bedrijven uit Nederland leveren in maximaal 24 uur in België!

Beoordelingen voor profipack.be

3 nov. 2023
3 nov. 2023
2 nov. 2023
14 nov. 2023

Nauwelijks een efficiënt of eerlijk bedrijf

Ik bestelde 30 dozen, slechts 15 geleverd. Ik schreef met de vraag waarom, maar kreeg geen antwoord. Ik heb voor 30 betaald, ik heb er maar 15 ontvangen, nauwelijks een efficiënt of eerlijk bedrijf.
15 nov. 2023
Goedendag Chris, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben contact gehad en het ziet er naar uit dat hier een fout is gemaakt, onze excuses hiervoor. Omdat wij zeker een eerlijk bedrijf zijn, zijn er 15 dozen gecrediteerd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 mei 2023
Ik heb een starterspakket gekocht en had gevraagd of het mogelijk was om de doorzichtige tape te wisselen met papier tape en dit was perfect mogelijk. Ook heel snel geleverd en goede kwaliteit! Ik ben nu vaste klant
11 mei 2023
Fijn dat we u hebben kunnen helpen, we zien u graag terug! Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 sep. 2023
Leveringsopvolging. Mijn bestelling van twee pakketten werd afzonderlijke afgeleverd. Het tweede pakket werd zomaar voor de deur geplaatst zonder enige vorm van communicatie of verwittiging.
1 sep. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat betreft uw opmerking, dat is niet fijn als er zomaar pakketjes voor de deur worden geplaats en willen graag even kijken waar dat beter kan. We zien dat u paklijstenveloppen heeft besteld en een handpalletwagen. Nu waren de paklijstenveloppen op voorraad, en bij de handpalletwagen staat een aantal dagen levertijd op de site. Nu krijgen wij van vervoerders geen terugkoppeling hoe het wordt geleverd en gaan wij ervan uitdat het netjes wordt geleverd. Zou u nog even door willen geven welk pakket er werd geplaats, dan zullen wij alsnog contact opnemen met de vervoerder. Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 mrt. 2023
Na een foutje in de levering, zeer correct en snel opgelost. Voor mij een 5 sterren waard omwille van zeer klantvriendelijke reavtie en vooral oplossing.
21 apr. 2023
Fijn dat we het vriendelijk konden oplossen, hartelijk dank voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
12 aug. 2023
Was allemaal gewoon in een doos gepropt. Dacht wel dat het anders verpakt zou worden. Door de doos waar ze in zaten waren er ook vele luchtkussen leef.
18 sep. 2023
Goedendag, Het is zeker de bedoeling dat bestellingen netjes aankomen. We gaan kijken wat we kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Profipack
20 apr. 2023
Snel en professionele ondersteuning met voorstel om ander artikel te leveren als alternatief voor artikel dat niet in voorraad was.
21 apr. 2023
Ons Profi-team staat altijd voor uw klaar, we helpen u graag. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
31 mrt. 2023
Leverde wat er moest geleverd worden. Karton was een beetje beschadigd maar de inhoud was oke. Leverde ook binnen 3 a 4 dagen.
21 apr. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, we doen ons best het zo te verpakken dat uw inhoud niet beschadigd, fijn dat dat is gelukt! Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 aug. 2023
Professioneel en heel correct. Er zat een fout in mijn levering, die werd heel snel en correct rechtgezet, waarvoor Dank !
23 aug. 2023
En u hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 jun. 2023
zondag avond besteld, dinsdag geleverd, kortingscode had niet gewerkt en ze hebben mij de dag zelf gecrediteerd. super
26 jun. 2023
Wij worden blij van deze Super beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack