profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.beReviews

Gecertificeerd sinds: 17 jun. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
profipack.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 jun. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor profipack.be

208 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 jul. 2022
Gewoon perfecte levering, keuze zat op de webshop. Prijzen zijn deftig Een leuk extraatje: om alles wat op zijn plaats te houden bij transport, gebruiken ze gekreukt bruin papier. (Ideaal om deze ook als beschermmateriaal te gebruiken voor de verhuis)

25 jun. 2022
Jullie aandeel was nog OK. Echter, als je in zee gaat met abominabele transporteur (Post.NL), dan straalt dat heel zeker ook af op jullie eindbeoordeling. Post.NL staat erom bekend om goedkoop te zijn, maar zijn dienstverlening is schrijnend. Het pakje werd na 4 dagen afgeleverd in de gemeente naast de mijne, op meer dan 5 km van mijn adres. Het afleverpunt blijkt overigens een luchtvaart-taxi-dienst te zijn, die (aan de telefoon, ik heb een half uur moeten zoeken op internet naar een tel.nr.) geen Nederlands praat. Ik heb Post.NL gevraagd om mijn pakje daar terug te gaan ophalen en op een afleverpunt in mijn gemeente af te leveren. Daar ga ik komende dinsdag (ten vroegste) antwoord op krijgen. Ik betaal voor deze service bij Profipack zo 'n 9 euro kosten. Al bij al kan ik de volgende keer dus beter naar GAMMA hier om de hoek rijden, dan heb ik de rollen tape een half uurtje later, zonder transportkost. Met vriendelijke groeten, Luc Embrechts

Beoordelingen voor profipack.be

3 jan. 2023

Uitstekende service !
3 jan. 2023
Hartlijk dank voor deze mooi beoordeling! Fijn dat we het zo hebben op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
17 dec. 2022
snel , correct
20 dec. 2022
We blijven, ook in deze drukke periode, ons best doen alle voorraadartikelen dezelfde dag nog te verzenden. Super als dat met 5 sterren wordt gewaardeerd. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 dec. 2022
Topservice!
20 dec. 2022
En dan een TOP beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 jan. 2023
6 jan. 2023
Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 jan. 2023
6 jan. 2023
Veel plezier van de polyprop geweven puinzakken en hartelijk dank voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 dec. 2022
29 dec. 2022
Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren en veel plezier van de dozen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 dec. 2022
29 dec. 2022
5 sterren voor de zwarte handwikkelfolie! Hartelijk dank, we blijven er blij van worden! Met vriendelijke groet, Team Profipack
26 dec. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
26 dec. 2022
29 dec. 2022
Ook u danken we hartelijk voor deze mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec. 2022
29 dec. 2022
Veel plezier van uw verpakkingen en dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec. 2022
29 dec. 2022
Fijn dat de verhuisdekens bevallen, veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 dec. 2022
29 dec. 2022
We blijven blij worden van 5 sterren, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 dec. 2022
29 dec. 2022
Veel plezier van de legerdekens en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
21 dec. 2022
29 dec. 2022
Super om te merken dat de noppenfolie goed is bevallen! Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 dec. 2022
20 dec. 2022
5 sterren voor de legerdekens, wij blijven er blij van worden, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 dec. 2022
20 dec. 2022
Fijn dat de dozen bevallen, veel inpakplezier en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 dec. 2022
20 dec. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling, veel plezier van de gebruikte dozen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 dec. 2022
Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 dec. 2022

20 dec. 2022
Veel plezier van de stuwzakken en bedankt voor de mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
14 dec. 2022
20 dec. 2022
Fijn dat de brievenbusdoosjes bevallen! hartlijk dank voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack