profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.beReviews

Gecertificeerd sinds: 17 jun. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
profipack.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 jun. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor profipack.be

208 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 jul. 2022
Gewoon perfecte levering, keuze zat op de webshop. Prijzen zijn deftig Een leuk extraatje: om alles wat op zijn plaats te houden bij transport, gebruiken ze gekreukt bruin papier. (Ideaal om deze ook als beschermmateriaal te gebruiken voor de verhuis)

25 jun. 2022
Jullie aandeel was nog OK. Echter, als je in zee gaat met abominabele transporteur (Post.NL), dan straalt dat heel zeker ook af op jullie eindbeoordeling. Post.NL staat erom bekend om goedkoop te zijn, maar zijn dienstverlening is schrijnend. Het pakje werd na 4 dagen afgeleverd in de gemeente naast de mijne, op meer dan 5 km van mijn adres. Het afleverpunt blijkt overigens een luchtvaart-taxi-dienst te zijn, die (aan de telefoon, ik heb een half uur moeten zoeken op internet naar een tel.nr.) geen Nederlands praat. Ik heb Post.NL gevraagd om mijn pakje daar terug te gaan ophalen en op een afleverpunt in mijn gemeente af te leveren. Daar ga ik komende dinsdag (ten vroegste) antwoord op krijgen. Ik betaal voor deze service bij Profipack zo 'n 9 euro kosten. Al bij al kan ik de volgende keer dus beter naar GAMMA hier om de hoek rijden, dan heb ik de rollen tape een half uurtje later, zonder transportkost. Met vriendelijke groeten, Luc Embrechts

Beoordelingen voor profipack.be

24 jan. 2023
Nog geen bestelling ontvangen ook geen track and trace code
Antwoord van profipack.be
Goedendag Jordan, Gmail adressen zetten track en trace codes nog wel eens in de spam. Volgens DHL is het gisteren om 13.09 uur geleverd. De rol oliepapier is niet zomaar over het hoofd te zien zouden wij zeggen. Was u gisteren wel thuis, anders loont het nog wel eens bij de buren te vragen. Mocht u het echt niet hebben ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 jan. 2023
23 jan. 2023
Hallo Lynn, Zojuist kregen wij uw voicemail, graag vernemen we wat er niet juist is aan de zending kartonnen doosje 200 x 150 x 150. Zijn 17 januari besteld en 18 januari om 9.41 uur geleverd. Betaling via Bancontact, geen rare dingen, graag horen wij van u wat we (nog) beter kunnen doen, dan kunnen we er wat mee. Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 jan. 2023
23 jan. 2023
Goedendag Sabine, Wij krijgen u per telefoon niet te pakken, maar zijn erg nieuwsgierig naar uw ervaring. We zien dat u op dinsdag 17 januari 100 polyprop geweven puinzakken heeft besteld. Deze zijn op woensdag 18 januari om 12.46 uur geleverd. Er is per Paypall betaald, dat ziet er goed uit en verder zien we ook geen rare dingen. Graag vernemen we van u! Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 jan. 2023
nog steeds niet ontvangen
5 jan. 2023
Goedendag, via de Track en Trace zagen we dat uw pakket een (kerst)vakantievermelding heeft ontvangen. We hebben DHL gevraagd deze eraf te halen en alsnog te leveren. Zij hebben aangegeven dit morgen in levering te zetten. In zulke gevallen kunt u het beste contact opnemen met onze vriendelijke klantenservice, zodat we er gelijk voor u achteraan kunnen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
28 nov. 2022
ik heb de bestelde goederen nog steeds niet ontvangen. de transporteur heeft de nummering van mijn adres niet goed overgenomen. DPD kan ik niet bellen. Hopeloos
29 nov. 2022
Goedemorgen, zie inderdaad dat er een dubbel huisnummer is ingevoerd. Zie ook dat er een case bij DHL open staat. Dat er al gemaild is door DHL. Is er nog iets dat we kunnen doen? U kunt dan contact opnemen met de klantenservice van Profipack, zij zullen dan kijken naar de beste oplossing. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 nov. 2022
Na twee maal de levering uitgesteld te zijn is het opnieuw niet geleverd…
28 nov. 2022
Goedemorgen, Wat vervelend dat het nog niet is geleverd, volgens de track en trace van DHL "Ontvanger is afwezig wegens vakantie". Zo te zien staat het vandaag weer opnieuw in levering, mocht u het einde dag nog niet hebben ontvangen, neemt u dan contact op met de klantenservice van Profipack, dan kunnen ze kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Profipack
21 nov. 2022
komt pas nadien met info dat artikel niet voorradig was
22 nov. 2022
Goedendag Hugo, zo te zien heeft onze collega Rick u direct op de hoogte gebracht per mail. Graag vernemen we of u de mail wel heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 nov. 2022
Afmetingen kloppen totaal niet
28 nov. 2022
Hallo Hanan Wat vervelend, er is blijkbaar iets verkeerd gegaan met uw bestelling. Heeft u al contact op genomen met onze vriendelijke klantenservice? Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 nov. 2022
spullen die ik bestel en! betaal gewoon afleveren en niet zeggen niet thuis of ander adres terwijl ik vanaf smorgens 8 uur tot en met! savonds half 7 binnen zit en! voor de raam omdat de 1e poging ook al mis ging ik wil mijn geld terug daarvoor neem ik maandag actie
17 nov. 2022
Goedendag, Wij zijn helaas afhankelijk van pakketdiensten, mocht het nog niet opgelost zijn, horen we graag van u. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 jun. 2022
27 jun. 2022
Goedendag Luc, Wat vervelend dat het is mis gegaan! Dit was bij ons nog niet bekend. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om te kijken wat er is gebeurd en te kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 aug. 2022
backorder tijd neemt teveel tijd in beslag. Ze vragen 10 extra dagen geduld,neemt ondertussen meer dan 20 dagen in beslag.
25 aug. 2022
Hallo Niels, Begrijp dat u ondertussen contact heeft gehad met mijn collega. Hopelijk is zo alles weer opgelost en zo niet, dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 sep. 2022
Bestelling nooit toegekomen
13 sep. 2022
Goedendag Debbie, Bedankt voor uw beoordeling, we hebben het voor u nagekeken en er is inderdaad vertraging ontstaan betreffende uw order. Zoals ik nu kan zien wordt het 20-09 verzonden. Excuses voor het ongemak, wij hopen dat u nog heel even geduld heeft. Met vriendelijke groet, Team Profipack