profipack.beBeoordelingen

profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be - Profipack, voor al uw verpakkingsmaterialen!

Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.be
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
Waardsedijk-Oost 8
3417 XJ Montfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.be

4.58/5.00

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over profipack.be

Ik heb nog niets gekregen
Antwoord van profipack.be
Goedendag, wat vervelend. Volgens de gegevens van DHL is het gisteren om 16.47 uur geleverd. Kan het zijn dat iemand anders het in ontvangst heeft genomen? Wij vernemen het graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Ik bestelde een aantal dingen op 2/06, vandaag op datum van schrijven 07/06 wacht ik nog steeds op mijn producten. Heeft dit te maken met het Corona-virus of met de performantie van Profipack laat ik in de midden. Hun website vermeld wel "Voor 17.00 besteld, zelfde werkdag verzonden" !! Dus levering en service is gewoon kloten.....
Antwoord van profipack.be
Goedendag, ergens is er iets mis gegaan met deze order. Wij doen ons uiterste best het alsnog zo snel mogelijk bij u te leveren. We zien u graag terug om de volgende order naar alle tevredenheid te leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Maandag besteld stond online op voorraad en nog steeds niets ontvangen. Had het nochthans nodig dit weekend
We hebben het niet ontvangen...
Antwoord van profipack.be
Goedendag, Wij hebben dit voor u nagekeken en het volgende is er gebeurd. Op zaterdag 29/2 16.19uur heeft u een bestelling gedaan. Deze hebben wij direct maandag 2/3 verzonden, via DHL heeft u een track en trace code ontvangen. Op dinsdag 3/3 en 5/3 kon de chauffeur het pakket niet afleveren. Het is nu bij een Pickup parcelshop en kunt u het afhalen. Met vriendelijke groet, Team Profipack